FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 9 van de 15 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 147
    Semi-pro BrannieJ's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 11
    • 21x bedankt in 21 berichten

Standaard

Heb helemaal niks met La Liga maar dit is toch wel een mooie toevoeging, volgend jaar de Bundesliga en dan wellicht wat meer stadions en faces voor de kleine competities.

Neemt niet weg dat er voor de rest (buiten gameplay om) weinig is veranderd of toegevoegd. Tot nu toe allemaal wat karig of ben ik de enige die pessimistisch gestemd is?
    Chelsea Season Ticket Holder
    Matthew Harding lower, Gate 13

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Gameplay is voor mij dik oke, wel jammer dat Valencia en Barcelona niet hun stadion hebben. Dat zijn nu net de 2 clubs die ik in la Liga zou nemen..

Die 200 gezichten in la Liga zijn wel super!

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Mestella zit er volgens mij wel in, Camp Nou inderdaad niet (maar er is een generic stadion dat er nogal op lijkt). @BrannieJ: wat ik tot nu toe al gezien heb bevalt me enorm, maar als het daarbij blijft ga ik toch wat teleurgesteld zijn. Hopelijk komt er tijdens de gamescom nog meer nieuws naar buiten over de career-mode.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

PES heeft de rechten voor Camp Nou en Barcelona, vandaar dus niet dit stadion in fifa18 en 19.
    Zie hier mijn Manager Story

Amateur EagleFan's Avatar
    • Ingeschreven: 12/07/2013
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 37
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Er gaan geruchten rond op Twitter dat ook de Ligue 1 (Frankrijk) presentatie er in zit, zou wel vet zijn

Ook een video gevonden waarin dat te zien is

Just do it! GPMorgan's Avatar
    • Ingeschreven: 04/01/2017
    • Bedank: 25
    • 39x bedankt in 20 berichten

Standaard

Het is toch eigenlijk teleurstellend dat wij blij moeten zijn met licenties die worden toegevoegd?

Ik heb gelukkig de Beta kunnen spelen en ik dacht dat Fifa '18 de slechste gameplay had van de afgelopen series, maar toen kwam FIFA 19.
    Heb het jaren uitgehouden maar het word alleen maar slechter. Ik heb daarnaast ook PES 2019 mogen spelen en ik moet zeggen dat het een serieuze goede gameplay is in vergelijking met de arcade gameplay van FIFA. PES gaat dit jaar echt meer richting de SIM kant wat mij doet bekoren. Helaas zijn er ook geen veranderingen in Careermode en Pro Clubs en moeten we blij zijn met een licentie (CL, La Liga etc). Dat is toch schande? vroeger in FIFA 07 bijvoorbeeld werd er helemaal niet gesproken over licenties, daar zat gewoon alles in en het was normaal. Zoals elk jaar zal ik ook weer FIFA kopen en is het meer een jaarlijkse traditie geworden maar ik doe het met tegenzin. Hopelijk valt er met de sliders nog iets te tweaken maar ben niet optimistisch.

Ik zou wel is een paar kritische opinies willen horen van meder FB'er in plaats de polonaise te lopen om een paar licenties.

Als laatste, in de Beta zit nu een extra diffeculty "Ultimate", dat is in mijn mening het enige wat positief is.

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GPMorgan Bekijk Berichten
    Het is toch eigenlijk teleurstellend dat wij blij moeten zijn met licenties die worden toegevoegd?

Ik heb gelukkig de Beta kunnen spelen en ik dacht dat Fifa '18 de slechste gameplay had van de afgelopen series, maar toen kwam FIFA 19.
    Heb het jaren uitgehouden maar het word alleen maar slechter. Ik heb daarnaast ook PES 2019 mogen spelen en ik moet zeggen dat het een serieuze goede gameplay is in vergelijking met de arcade gameplay van FIFA. PES gaat dit jaar echt meer richting de SIM kant wat mij doet bekoren. Helaas zijn er ook geen veranderingen in Careermode en Pro Clubs en moeten we blij zijn met een licentie (CL, La Liga etc). Dat is toch schande? vroeger in FIFA 07 bijvoorbeeld werd er helemaal niet gesproken over licenties, daar zat gewoon alles in en het was normaal. Zoals elk jaar zal ik ook weer FIFA kopen en is het meer een jaarlijkse traditie geworden maar ik doe het met tegenzin. Hopelijk valt er met de sliders nog iets te tweaken maar ben niet optimistisch.

Ik zou wel is een paar kritische opinies willen horen van meder FB'er in plaats de polonaise te lopen om een paar licenties.

Als laatste, in de Beta zit nu een extra diffeculty "Ultimate", dat is in mijn mening het enige wat positief is.
    Ik word wel vrolijk van licenties. Hoe meer, hoe beter, wat mij betreft. Maar ik wil meer zien natuurlijk. Ik hoop echt dat Ultimate een mooie uitdaging biedt. Als FIFA maar een beetje moeilijk is, is het voor mij al leuk en dan vermaak ik mij prima voor lange tijd. Ik had gehoopt dat ze carriere wel wat hadden veranderd. De jeugd slaat eigenlijk nergens op nu en ik zou graag zien dat je dingen kunt upgraden, zoals in oude FIFA's (FIFA 06?). Dan kun je ook echt groeien als club zijnde, terwijl dat nu niet zo is.

Heb je PES 2018 gespeeld? Wat vind je daarvan? Ik vind die gameplay echt vreselijk. Ik heb PES ook alleen vanwege Become A Legend, wat ik een geweldige spelmodus vind.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Carriere mode is al jaren lang dood, zeker sinds FUT. Transfers zouden in 18 zijn aangepakt maar ze zijn nog slechter geworden. Toptalenten worden verhuurd, vandaag zag ik De Ligt aan Toulouse uitgeleend worden door Ajax. En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Jeugd is ook alweer een aantal jaren weinig tot niets verbeterd. Na een aantal seizoenen krijg je heel sporadisch een aanbieding van een andere club, terwijl dit bij succes toch veel meer zou moeten zijn. Daarbij is de tegenstand ook minimaal van de CPU, ondanks sliders, handmatige besturing. Manchester City verlsa je met 4-0 en vervolgens speel je gelijk tegen Sunderland enz. Er moet en kan veel meer verbeteren maar ze passen enkel de looks aan. Toch koop ik het spel weer ondanks mijn frustraties
    Zie hier mijn Manager Story

Semi-pro BrannieJ's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 11
    • 21x bedankt in 21 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GPMorgan Bekijk Berichten

Nou bij deze mijn rant als je denkt dat iedereen hier positief is;

Leuk en aardig die Ultimate difficulty maar die zit volgens mij al 1 of 2 jaar in Fifa. Kan me herinneren dat ik ooit FUT heb opgestart en die difficulty heb geselecteerd.

FUT heeft imo een dubbele betekenis met de hegemonie van FIFA t.o.v. PES en tegelijkertijd ook de dood van FIFA. Sinds die mode geïntroduceerd is en iedereen die stomme kut packs koopt hoeft EA amper wat te veranderen, het geld stroomt immers toch in grote overvloeden binnen. Careermode is al jaar en dag hetzelfde qua gameplay, grootste verandering van de laatste jaren is dat we spelers individueel kunnen trainen en transferonderhandelingen met zinloze graphics erbij. Wat is er gebeurt na de dood van FIFA Manager? De diepgang van die game zou niet misstaan in een careermode. Geef mij en andere careermode liefhebbers die extra diepgang en moeilijkheidsgraad om kleine clubs te transformeren zowel op het veld als achter de schermen.

Daarnaast is er nog Pro Clubs wat een enorm succes kan worden mits EA dat goed uitwerkt. Het heeft veel meer Esports in zich dan een paar willekeurige pro gamers die namens Ajax, Feyenoord of welke andere club 1v1 tegen elkaar spelen. Pro Clubs 11v11 als Esports waarbij 11 gamers namens een club het tegen elkaar opnemen, dat komt dichterbij het spelletje dat iedereen elk weekend speelt en/of kijkt. Wat meer liefde naar Pro Clubs zou op zijn plaats zijn.
    Chelsea Season Ticket Holder
    Matthew Harding lower, Gate 13

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Serie A licentie is terug in FIFA 19!
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

11. Bedankt Jordi:

Raindog (20/08/2018)

Pagina 9 van de 15 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten