FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 147
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Hunter_Thompson volgens mij wordt er niet gezegd dat je geen mening mag hebben maar vooral dat de manier waarop je je mening uit en hoe je reageert op de mening van een ander niet altijd even respectvol is. Nou geef je zelf al aan dat we je opmerking over het niet mogen hebben van een mening niet al te serieus moeten nemen, wellicht handig om de twist die aan je gebruikersnaam wordt gegeven dan ook niet uit te leggen als op de man spelen maar gewoon met een korrel zout nemen. Het komt een beetje kinderachtig over om je eigen spelfouten te verdedigen door te melden dat dhr. Thompson, die ik overigens zelf niet ken dus of hij wel of niet met spelfouten schreef zou ik niet weten, ook niet direct foutloos was. Ik denk dat als je je mening gewoon als eigen mening verkondigt i.p.v. te stellen dat een waar voetbal liefhebber dat vindt je al een stuk inhoudelijker kan discussiëren dan door alleen maar te stellen dat iedereen het met je eens is en niemand zit te wachten op de mening van de ander.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunter_Thompson Bekijk Berichten

Vind ik dus niet. Het was sowieso niet zo bedoeld. Waarom iemand met een Classic team zou willen spelen? Genoeg redenen. Nostalgie en de kans iets mee te maken van lang voor je tijd. Iets waar je legendarische verhalen over gehoord hebt.

Kijk dat je als Nederlander of Belg niet eens met de ploeg uit '86 of '88 zou willen snap ik niet. En als zeker niet als je ze tegen elkaar zou kunnen laten spelen.

Zoals ik eerder aangaf, is het trouwens helemaal geen "of" verhaal. Je kan gerust alle legendarische teams er bij steken én half Afrika.

Als het kon met de beperkte technologie in de jaren '90 (Een spel als Sensible World of Soccer had letterlijk élk team uit de wereld en FIFA had het vroeger meerdere jaren).

Dat het er nu niet meer inzit is omdat de portretrechten gigantisch zijn tegenwoordig. In de jaren '90 waren games, zeker een niche game op de Amiga zoals SWOS.

Begin jaren 2000 rook men echter geld en gingen enkele makelaars gigantische sommen eisen voor het gebruik van de juiste naampjes. Onbetaalbaar behalve voor grote jongens en zelfs die faalden. Al had het falen van Sony's voetbalfranchise vooral te maken met het gebrek aan kwaliteit.

Dus als je nu een van meeste legendarische finales uit het voetbal zelf wil ervaren zoals die tussen Uruguay en Brazilië betaal je allicht je onnozel aan de erfgenamen van de spelers. In 1998 was dat nog geen probleem.

Als je buiten FIFA ook gek bent van echt voetbal, moet je het verhaal van de de WK finale van 1950 eens opzoeken. Fascinerend spul.
    Het kan inderdaad allebei, en dat zou een mooie oplossing zijn. Maar zoals je aangeeft; er is een commercieel aspect, en dat maakt het denk ik wel 'of'. Ik zelf zou niet met legendarische teams spelen, misschien in co-op. Maar in carriere heb je daar niets aan en dat is eigenlijk het enige wat ik speel buiten co-op. Als ze een soort toernooi of competitie zouden doen, zou ik misschien met het Ajax van '95 willen spelen.

De spellen uit de jaren '90 ken ik niet. Mijn eerste FIFA was FIFA 2001 en vanaf daar ben ik verder gegaan. Ik ben ook veel te jong om al die legendarische teams en spelers allemaal te kennen en het interesseert mij ook gewoon te weinig. Het draait, wat mij betreft, om het nu en om de toekomst.

Ik heb overigens een keer met een mod gespeeld, waardoor je alle competities in Europa had. Dat was leuk joh, had je ook de echte CL en EL, met voorrondes en al. Daar houd ik wel van.

Classic Teams ken ik eigenlijk alleen van PES, die hebben geloof ik landenteams met Classic spelers erin. Voor de rest kan ik me niet herinneren dat ik het ooit (bewust) in een game heb gezien. Maar zoals ik zei, het interesseert me te weinig, dus het kan dat ik het gezien heb maar er geen aandacht aan heb besteed.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Het blijft een game, daarin is het juist leuk dat er ook classic spelers zijn. Eerder had je ook een EU team en een wereld team. Het hoeft niet perse in een mode zoals carriere ofzo. Er is zoveel mogelijk waarbij je iedereen vooruit kunt helpen, maar de wereld draait om geld. En dat haalt EA uit Fut, de rest telt niet meer.
    Zie hier mijn Manager Story

Professioneel Moha88's Avatar
    • Ingeschreven: 06/03/2013
    • Bedank: 1
    • 20x bedankt in 18 berichten

Standaard

2019 en Fifa heeft nog steeds geen online carriere.

Schaam je EA. Dorstige geldwolven die fans die het spel groot hebben gemaakt de vinger geven.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunter_Thompson Bekijk Berichten
    Andere mensen mogen een mening hebben, maar ik niet. Begrepen. (edit: neem dit nu ook niet te serieus op, want dat is het niet)

Op de man spelen, hoeft al helemaal niet trouwens. Verder heb ik gisteren Dr. Thompson meer eer aangedaan dan je weet. Ik had een vandaag een vrije dag en laat ons zeggen dat de vele schrijffouten daar iets met te maken hebben. Als je trouwens ooit eens een first draft van Hunter gelezen hebt, dan zet je het idee dat hij een taalpurist was die van de eerste keer foutloos schreef al snel uit je hoofd. De beste man heeft net z'n editor vroegtijdig grijs haar gegeven.

Ik zie trouwens niet waar ik iemand z'n mening niet respecteer. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het eens moet zijn met een mening. Ik heb niemand uitgemaakt voor vorte vis, enkel argumenten gegeven waarom ik het toevoegen van tweede divisies met teams van één sterretje geen meerwaarde vind.

FC Kebab is een gewoon een grapje. Je weet niet eens mijn nationaliteit en mijn roots. Misschien ben ik wel een Marokkaan. Ik heb iig immigratie roots en nee, het is niet tussen België en Nederland. Er zijn trouwens enkele amateurploegjes die FC Kebab heten. Ik zie het probleem niet. Kebab is gewoon een soort eten. Er is ook een Brits team dat FC Cheddar heet. Er zijn zelfs enkele teams tussen die naar een drankje genoemd zijn. FC Pils is trouwens kampioen geworden in de Cambrinus Liga dit jaar. Mooi toch? Mijn eigen team wordt FC Boer genoemd (of soms zotten, al is dat meer specifiek naar Bruggelingen in het algemeen). AA Gent zijn Kwekkers. Genk zijn Smurfen, KV Mechelen zijn kakkers en Anderlecht zijn nekken (of Joden, maar dat is gepikt van Ajax).

Ik respecteer gerust dat iemand met een onbekende Afrikaanse ploeg wil spelen. Er zitten best wel leuke competities tussen zoals Zuid-Afrikaanse zoals teams als Kaizer Chiefs en Orlando Pirates. Maar ik hoef het er niets eens met zijn, net zoals er petities ontstaan voor de Indische en Chinese competities. Ja, die krijgen veel stemmen omdat beide landen meer dan een miljard mensen hebben. Net zoals een poll van groot land Turkije ook veel stemmen haalt voor het toevoegen van hun tweede klasse. Veel meerwaarde heeft dat voor mensen buiten die landen natuurlijk niet. Buiten dat je FUT packs nog meer spelers zullen bevatten met scoren van ergens tussen de 40 & 50.

Geen idee hoe het met Nederland zit, maar de Belgische tweede klasse heeft er ooit voor de helft ingezeten. Die teams zaten er in degradatie en promotie te simuleren. Heeft geloof ook maar een jaartje geduurd.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Vind ik dus niet. Het was sowieso niet zo bedoeld. Waarom iemand met een Classic team zou willen spelen? Genoeg redenen. Nostalgie en de kans iets mee te maken van lang voor je tijd. Iets waar je legendarische verhalen over gehoord hebt.

Kijk dat je als Nederlander of Belg niet eens met de ploeg uit '86 of '88 zou willen snap ik niet. En als zeker niet als je ze tegen elkaar zou kunnen laten spelen.

Zoals ik eerder aangaf, is het trouwens helemaal geen "of" verhaal. Je kan gerust alle legendarische teams er bij steken én half Afrika.

Als het kon met de beperkte technologie in de jaren '90 (Een spel als Sensible World of Soccer had letterlijk élk team uit de wereld en FIFA had het vroeger meerdere jaren).

Dat het er nu niet meer inzit is omdat de portretrechten gigantisch zijn tegenwoordig. In de jaren '90 waren games, zeker een niche game op de Amiga zoals SWOS.

Begin jaren 2000 rook men echter geld en gingen enkele makelaars gigantische sommen eisen voor het gebruik van de juiste naampjes. Onbetaalbaar behalve voor grote jongens en zelfs die faalden. Al had het falen van Sony's voetbalfranchise vooral te maken met het gebrek aan kwaliteit.

Dus als je nu een van meeste legendarische finales uit het voetbal zelf wil ervaren zoals die tussen Uruguay en Brazilië betaal je allicht je onnozel aan de erfgenamen van de spelers. In 1998 was dat nog geen probleem.

Als je buiten FIFA ook gek bent van echt voetbal, moet je het verhaal van de de WK finale van 1950 eens opzoeken. Fascinerend spul.
    Goed om te zien dat je nu de moeite wilt doen om foutloos te schrijven en argumenten aan te halen, veel meer vraag ik als moderator niet. Dat Thompson zijn manuscripten niet foutloos indiende bij zijn editor is een non-argument, aangezien de andere leden jouw editors niet zijn.

Je hebt inderdaad niemand uitgemaakt, maar iemands mening weerleggen met de uitspraak 'een beetje voetballiefhebber speelt liever met classic teams' komt neer op zeggen dat de ander zijn mening niet telt omdat die in jouw ogen geen voetballiefhebber is, net omdat zijn mening verschilt met de jouwe. Eindigen met 'hoe duidelijk kan iets zijn!' is ook geen argument en komt nogal arrogant over. Nogmaals: blij dat je nu toch argumenten op tafel gelegd hebt, dat komt sowieso al sympathieker over. Om daar inhoudelijk op door te gaan: voor mij, als voetballiefhebber, is één van de meest interessante aspecten aan FIFA de mogelijkheid om iets op te bouwen bij een ploeg, door bestaande jeugdspelers te laten groeien, door te investeren in de (fictieve) jeugdopleiding of door transfers te doen. Ik zie wel dat het leuk kan zijn om eens met een classic team te spelen, maar voor mij zou dat snel gaan vervelen. Vandaar dat ik niet denk dat dat de moeite waard is om tijd en geld in te steken.

Over FC Kebab: context is alles. Als je zo'n 'grapje' maakt in een negatieve context (quote: "Tenzij je een van 10 supporter van FC Kebab de zich FIFA 19 kan kopen na 10 jaar sparen zit niemand daar op te wachten.") komt dat al snel als beledigend over. Zeker als je ook nog eens aangeeft dat mensen van Arabische en Afrikaanse landen tien jaar moeten sparen om een spel van €60 te kopen. Zo'n dingen slaan nergens op en zijn ook helemaal niet nodig om aan te geven dat jij graag met classic teams speelt. Ik hoop dus dat je die uitspraken in de toekomst achterwege laat en dat we vanaf nu geanimeerde discussies kunnen voeren met argumenten en met respect voor elkaars mening.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moha88 Bekijk Berichten
    2019 en Fifa heeft nog steeds geen online carriere.

Schaam je EA. Dorstige geldwolven die fans die het spel groot hebben gemaakt de vinger geven.
    Hoe zie je een online-carrière dan? 20 mensen die elk een team in de EPL besturen? Ik wil niet diegene met WBA zijn, en ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die na een paar matchen al stoppen of die altijd lang op zich laten wachten. Zijn er sportgames die wel een online carrière hebben?

Professioneel Moha88's Avatar
    • Ingeschreven: 06/03/2013
    • Bedank: 1
    • 20x bedankt in 18 berichten

Standaard

Raindog.

Nba2k en Nba live hebben online carriere.
    Madden heeft online carriere.
    NHL heeft online carriere.
    MLB heeft online carriere.

Dit zijn de sport spellen die ik speel waarin online carriere ( online leauge) in zitten.

Je kan het ook met 2 of 4 man spelen en de rest van de teams is de cpu zoals ofline. Of je kan het doen zoals de forums doen van de bovenstaande spelllen. Alle 30 spelers zitten in een groupchat op de telefoon en er wordt een eerlijke loting gehouden wie wanneer mag kiezen.

Ik speel al minimaal sinds 2008 online carrieres in andere spellen.

Soms met vrienden alleen en soms met loyale hardcore spelers die ik leer kennen via andere forums.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Hoe zit het dan qua matchen? Je speelt alles tegen de CPU, behalve als je tegen een vriend moet? Is het dan niet lastig dat je niet voort kan als je op een online match moet wachten? En doe je dan ook transfers?

Semi-pro [FR]feyenoord[1908]'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/10/2010
    • Bedank: 3
    • 14x bedankt in 14 berichten

Standaard

Dat online carrière hoeft van mij ook niet persé.
    Ik heb liever dat ze het gewoon singe player houden, en het veel uitgebreider maken vooral wat betreft jeugdopleidingen. En bijvoorbeeld als je jonge spelers uitleend, je precies kan bij houden hoeveel wedstrijden ze spelen. Dat kan nu alleen als je ze in dezelfde competitie uitleend. En natuurlijk de optie om shirts aan te passen voor het volgende seizoen. Blijft het toch een beetje realistisch vind ik.

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

In deze video legt Chuboi best wat uit over de verschillen in de gameplay van FIFA 19:

Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

10. Bedankt Jordi:

Spoon0612 (12/06/2018)

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Hoe zit het dan qua matchen? Je speelt alles tegen de CPU, behalve als je tegen een vriend moet? Is het dan niet lastig dat je niet voort kan als je op een online match moet wachten? En doe je dan ook transfers?
    Alles gaat gewoon exact hetzelfde als normale carriere, alleen dan met een timer, zodat je niet overal te lang over doet. Het vervelde is inderdaad als de ene Champions League speelt en de ander Europa League of niets. Dan moet je best lang wachten. Dat zou opgelost kunnen worden door bijvoorbeeld mee te kunnen kijken. Niet ideaal, maar ik zou het er voor over hebben. Zo zie ik het in ieder geval.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [FR]feyenoord[1908] Bekijk Berichten
    Dat online carrière hoeft van mij ook niet persé.
    Ik heb liever dat ze het gewoon singe player houden, en het veel uitgebreider maken vooral wat betreft jeugdopleidingen. En bijvoorbeeld als je jonge spelers uitleend, je precies kan bij houden hoeveel wedstrijden ze spelen. Dat kan nu alleen als je ze in dezelfde competitie uitleend. En natuurlijk de optie om shirts aan te passen voor het volgende seizoen. Blijft het toch een beetje realistisch vind ik.
    Ik denk dat dit leuke wensen zijn, gedeeld door bijna iedereen die carriere speelt (ik zie dit ook graag), maar het gaat niet gebeuren denk ik. FIFA zou er niks aan verdienen, net als aan online carriere overigens. Dus ik verwacht niet dat ze daar veel moeite in gaan steken. De jeugdopleiding is voor mij altijd een reden om te stoppen. Dan vind ik het gewoon niet leuk meer vanwege het gebrek aan diepgang. En dan zet ik FM weer aan en ga ik helemaal los. Als ze die jeugdopleiding realistischer maken, is het al een stuk leuker. Iets van coefficienten zou ik ook leuk vinden. Stel dat nu de Nederlandse clubs in carriere domineren in Europa, moet je nog steeds voorrondes spelen als nummer 2. En dat je als club dan profijt hebt in de potindeling met lotingen. Maar dat is allemaal niet realistisch denk ik. Helaas.

Pagina 3 van de 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten