FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 147
    Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

@Jurran Welkom op FIFA Benelux! Helaas heb je gelijk, met de mobiele layout van het forum kan je de spoilers niet openklikken. Als je helemaal onderaan de pagina kiest voor full site krijg je de PC weergave van het forum, waarmee het wel lukt. Vervolgens kan je dan helemaal linksonderen weer kiezen voor het mobiele thema. Ontzettend omslachtig, maar helaas kan het niet anders op dit moment. Wij werken hard aan een oplossing voor verschillende forum problemen, welke we bij de lancering van FIFA 19 verholpen willen hebben.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur Jurran's Avatar
    • Ingeschreven: 01/09/2018
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

@Jordi
    Dankjewel voor je reactie, zal ik dat eens proberen.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Semi-pro BrannieJ's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 11
    • 21x bedankt in 21 berichten

Standaard

He stukje over de pers conferentie met meerdere dialoog opties heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Voor de rest is het allemaal wel bekend dat de overige zaken zijn toegevoegd of al in de game zitten.
    Chelsea Season Ticket Holder
    Matthew Harding lower, Gate 13

Amateur tomcleanmountain's Avatar
    • Ingeschreven: 25/07/2018
    • Bedank: 1

Standaard

Ik zie op die site ook de begrotingen van de clubs staan in career mode. Bij Duitsland staat 3. Bundesliga - Coming Soon. Betekent dit dat deze competitie is toegevoegd aan FIFA? Die zat nog niet in FIFA 18 toch? De Keuken Kampioen Divisie zie ik helaas niet terug dus denk dat we die kunnen vergeten (mits die site betrouwbaar is).

Amateur EagleFan's Avatar
    • Ingeschreven: 12/07/2013
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 37
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomcleanmountain Bekijk Berichten
    Ik zie op die site ook de begrotingen van de clubs staan in career mode. Bij Duitsland staat 3. Bundesliga - Coming Soon. Betekent dit dat deze competitie is toegevoegd aan FIFA? Die zat nog niet in FIFA 18 toch? De Keuken Kampioen Divisie zie ik helaas niet terug dus denk dat we die kunnen vergeten (mits die site betrouwbaar is).
    Ik dacht gelezen te hebben dat de Braziliaanse competitie er wel in zit, dus die lijst lijkt me nog niet compleet.

Standaard

De Duitse derde klasse zat al wel in FIFA 18, hoor. Wat echter wel maf is, is dar Westerlo bij de Velgische teams staat, terwijl die al 2 jaar in tweede voetballen en dus niet in FIFA 18 zaten.

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomcleanmountain Bekijk Berichten
    Begrotingen? Je bedoelt de budgetten? Kan je me de link bezorgen, ik vind het niet.

Amateur Kevin88's Avatar
    • Ingeschreven: 07/12/2017
    • Bedank: 0

Standaard

Ik vraag me af of er al wat meer bekend is over de ratings. Want het is begin september en ik heb nog niks gehoord over wie nou welke rating krijgt. En of er nog spelers zijn die een hogere rating hebben als in FIFA 18.

Groetjes Kevin88

Standaard

Ratings worden de laatste jaren per week veranderd op basis van de realiteit, dus het heeft weinig zin om ratings te gaan bekend maken omdat er op een kleine maand tijd best nog wel wat kan veranderen. @Aron1997: https://www.fifagamenews.com/fifa-19...nsfer-budgets/

Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste

Forum Rechten