FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 12 van de 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 147
    Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

@EagleFan Ik heb het bericht ook gezien op Twitter via FIFA Infinity, wat normaliter een betrouwbare bron is. Maar de Gamescom versie is nooit 100% accuraat qua licenties, dus nog even afwachten of het daadwerkelijk zo is.

Gerucht van kit creator lijkt me erg fake.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [FR]feyenoord[1908] Bekijk Berichten
    Ik lees ergens dat er een kit creator komt in fifa 19 career mode, dit zou dus betekenen dat je elk seizoen je tenues aan kan passen door bijv te veranderen van merk sponsor etc etc. Kan iemand dit bevestigen?
    Hier geloof ik echt helemaal niks van. Lijkt me veel te veel moeite in iets wat niks oplevert voor EA en wat ook weinig toevoegt aan de game zelf. Het is wel leuk en realistisch dat je ieder jaar een ander uitshirt hebt, maar ik kan me niet voorstellen dat EA daar moeite voor gaat doen.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Als zoiets er al inkomt zal het waarschijnlijk enkel voor FLUT zijn. Excuseer, FUT.

4. Bedankt Raindog:

falonso (26/08/2018)

Amateur falonso's Avatar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Als zoiets er al inkomt zal het waarschijnlijk enkel voor FLUT zijn. Excuseer, FUT.
    Daar moest ik even om glimlachen

Het is wel zo dat FUT Carriere kapot gemaakt heeft en daarmee voor mij FIFA. Ik haalde mijn plezier altijd alleen maar uit carriere en ik vind ook echt niks anders leuk. Sinds FIFA 18 speel ik op de PS4 en dan doe ik ook wel co-op, dat is ook wel leuk natuurlijk, maar dat gaat niet altijd.

En toch zal ik FIFA 19 weer kopen... waarom trap ik er toch elk jaar weer in? Ach, even een maandje FIFA en dan kan ik weer de nieuwe FM spelen.

Amateur FRFC's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2015
    • Bedank: 7
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Wanneer is het het beste om FIFA19 te bestellen? Zijn er nu al goede deals of is het beter om nog wat dagen te wachten of tot de dag van de release? Wil gewoon de normale versie trouwens. Speel geen FUT en dergelijke dus hoef geen extra’s :-)

Semi-pro [FR]feyenoord[1908]'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/10/2010
    • Bedank: 3
    • 14x bedankt in 14 berichten

Standaard

Ik had meer hoop dan dat ik er echt in geloofde, maar zou toch gaaf zijn als het erin komt. Vind het zo jammer dat ze de CM links laten liggen ten opzichte van dat *** FUT. Maar toch kan ik niet meer wachten tot ie uitkomt haha.

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Wat ik altijd opmerkelijk en jammer vind is het verwijt van een grote groep CM-spelers die het gebrek aan wijzigingen in die mode te danken is aan FUT. Het lijkt alsof men de FUT-spelers nieuwe wijzigingen misgunt. We hebben er toch allemaal baat bij als EA ervoor kiest om overal zo veel mogelijk wijzigingen in aan te brengen? Het is toch geen wedstrijdje wie het meeste plezier kan beleven aan de game? Als we allemaal optimaal kunnen genieten is dat toch voor iedereen het beste?
    Overigens denk ik dat de tijd die EA gestoken heeft in The Journey vele malen hoger is dan in FUT, maar dat ter zijde.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur falonso's Avatar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordi Bekijk Berichten
    Wat ik altijd opmerkelijk en jammer vind is het verwijt van een grote groep CM-spelers die het gebrek aan wijzigingen in die mode te danken is aan FUT. Het lijkt alsof men de FUT-spelers nieuwe wijzigingen misgunt. We hebben er toch allemaal baat bij als EA ervoor kiest om overal zo veel mogelijk wijzigingen in aan te brengen? Het is toch geen wedstrijdje wie het meeste plezier kan beleven aan de game? Als we allemaal optimaal kunnen genieten is dat toch voor iedereen het beste?
    Overigens denk ik dat de tijd die EA gestoken heeft in The Journey vele malen hoger is dan in FUT, maar dat ter zijde.
    Ik snap de link niet tussen het misgunnen van toevoegingen en het verwijt naar FUT? Dat ik FUT vreselijk vind en dat ik zeker weet dat Carriere daardoor minder wordt gewijzigd, heeft toch niks te maken met het gunnen van wijzigingen in andere spelmodi? Al gooit EA heel FUT om zodat het 300x leuker is voor de spelers, dat maakt mij echt helemaal niks uit. Maar kunnen ze dan carriere ook 1,5x zo leuk maken? Iedereen mag op hun manier genieten van FIFA, maar ik mag er toch van balen dat de modus die ik speel daar het slachtoffer van is? Want van dat optimale genieten, daar komen we als CM-spelers niet eens van in de buurt. EA doet er bijna niks aan om het leuker te maken...

Semi-pro BrannieJ's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 11
    • 21x bedankt in 21 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordi Bekijk Berichten
    Ik misgun de FUT spelers niets. Doordat FUT voor EA zo'n enorm (financieel) succes is, is het logisch dat ze daar alle resources op zetten. Helaas is dat ten koste gegaan van career mode en pro clubs. Zoals je aangeeft heeft The Journey ook een vinger in de pap gehad die de nodige tijd & aandacht heeft gehad. Neemt niet weg dat die mode vanaf het begin gewoon uitermate teleurstellend is uitgewerkt. De laatste jaren zijn het alleen maar kleine zouthoudertjes voor mensen die career mode spelen. Paar licenties erbij, interactieve cutscenes bij transfer/contract onderhandelingen en de mogelijkheid om spelers individueel te trainen. Voor de liefhebbers van pro clubs is het helemaal armoedig waar amper veranderingen zijn aangebracht in de laatste 2/3 jaar.
    Chelsea Season Ticket Holder
    Matthew Harding lower, Gate 13

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Het maffe is dat de carrière-modus een aantal FIFA’s geleden veel uitgebreider was. Ik kan me herinneren dat je vroeger ticketprijzen kon instellen en een soort linietrainers kon aanstellen om een groep spelers te trainen. Dat je nog steeds zelf geen trainer kan creeëren is in 2018 een schande, zeker als de NBA- game van EA met een app (een app!) komt waarmee je je eigen gezicht kan scannen om je eigen speler te creeëren.

Het frustrerende is dat EA met weinig moeite een groot verschil zou kunnen maken in career-mode, maar dat ze dat gewoon nalaten.

Pagina 12 van de 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten