FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Niet verrassend dat je die drie spelers laat gaan. Ben benieuwd wie de aankoop wordt, kan zelf zo geen aankoop verzinnen.

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Prima voorbereiding! Ook mooi dat je bijna al je spelers een kans heb gegeven. Het is inderdaad niet heel vreemd dat die drie spelers mogen vertrekken bij de club. Ben benieuwd wie je nieuwe aankoop is!

Amateur Ymk8's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2017
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

mooie story. Als het financieel haalbaar is zou ik gaan voor Nigel de Jong.

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

Bedankt voor jullie reacties. @Ymk8, De Jong zit nu nog net bij Mainz, dat gaat hem dus niet worden.

Tuchel haalt ervaren verdediger naar Hamburg

De eerste aankoop van Thomas Tuchel bij Hamburger SV is rond. De club maakt via de officiele kanalen bekend dat een overeenkomst bereikt is met Per Mertesacker, die aan de ploeg van de nieuwe hoofdcoach van extra ervaring moet voorzien.

De verdediger komt voor onbekend bedrag over van het Engelse Arsenal, waar hij meer dan honderdvijftig wedstrijden gespeeld heeft. Na zelfs een tijdje aanvoerder te zijn geweest is de 32-jarige Duitser langzaamaan uit de basis verdrongen door Laurent Koscielny en Shkodran Mustafi.

Mertesacker, die bij Die Rothosen met rugnummer 3 gaat spelen, zegt het volgende over de transfer: “Ik was al langer van plan terug te keren in de Bundesliga, maar toen meneer Tuchel deze week naar Londen kwam werd ik overtuigd. Hij vertelde mij het project waar hij met HSV in wil stappen en vertelde mij dat ik daarin een grote rol kan spelen.”

Ook de 44-jarige oefenmeester is zeer tevreden met de aankoop. “Per is natuurlijk een speler met behoorlijk wat ervaring, zowel nationaal als internationaal. Hij kent het klappen van de zweep en ik hoop dat hij dit ook weet over te dragen aan de jonge talentjes als Rick van Drongelen en Jann-Fiete Arp,” aldus de manager.

De geruchten gaan dat Tuchel nog op zoek is naar een centrale middenvelder en zou hiervoor een aantal potentiele namen bekijken. Ruud Vormer, Donny van de Beek, Tonny Vilhena en Rachiedly Bazoer zijn enkele Nederlandse namen die op de schaduwlijst van de club uit Hamburg staan.

Tuchel kiest dus voor ervaring. Goede aankoop?
    Wie zien jullie graag komen voor het middenveld?
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Vind Mertesacker altijd veel te traag waardoor ik betwijfel of hij echt veel toevoegt aan je selectie. Heeft ook erg veel duels voor Werder Bremen in de benen waardoor ik hem ook niet zo snel bij HSV zie spelen. Voor op het middenveld lijkt Vormer me wel een leuke aankoop, samen met Vilhena lijkt hij mij de enige realistische optie. Van de Beek is voorlopig nog niet uitgeleerd bij Ajax en kan voor zijn ontwikkeling beter in Amsterdam blijven, Bazoer speelt bij Wolfsburg bij een ploeg die op dezelfde plek staat als HSV de laatste jaren dus zit m.i. niet echt verbetering voor hem in om naar HSV te gaan.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Opzich is Mertesacker een prima aankoop, alleen hij is echt verschrikkelijk traag. Ben dus benieuwd of het wat gaat worden. Zoals db1512 ook al zegt; Vormer en Vilhena zijn de enige realistische spelers van het lijstje. Denk zelf dat Thomas ook een mooie optie is.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Ik ben het met db1512 eens dat de aankoop niet super realistisch is gezien zijn verleden bij Werder. Voor de ervaring is hij echter een prima speler. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten