FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 55
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Hele gunstige loting inderdaad. Stukje leest prima weg. Ga zo door.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

Bedankt voor de reacties iedereen! Sorry van het wachten maar het waren drukke weken. Vanaf nu zal er weer regelmatig een update komen. Hier het eerste interview met de Belgische keuzeheer.

Gespeelde wedsrijden:
    Marseille 4-1 Dijon
    Marseille 2-0 Angers
    Nantes 0-3 Marseille
    Monaco 1-2 Marseille
    Marseille 1-3 Stade Rennes

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goede resultaten geboekt! Zou mooi zijn als je ver weet te komen in de Europa League, mede omdat het misschien ook de makkelijkste weg tot Champions League kwalificatie is. Verder zou Diop een leuke aankoop zijn. Aldeweireld vind ik wat minder realistisch.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Sluit ik me bij aan. Alderweireld kan hogerop dan Spurs en dat is Marseille zeker niet.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuk interview! Je bent goed begonnen aan de competitie, dus hopelijk kun je deze vorm volhouden. Ik ben het eens met de rest dat Alderweireld geen realistische aankoop zou zijn. Diop daarentegen zou een uitstekende aankoop zijn. Tip: ik had persoonlijk de titel en de foto ook links gezet, zodat alles mooi onder elkaar staat. Daarnaast was je niet helemaal consistent met de witregels tussen de vragen en de antwoorden van Preud'homme.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Leuk interview na een goede start met Marseille. Ben het met de mannen hierboven eens dat Diop een realistischere naam is dan Alderweireld, al vind ik Diop ook een beetje zo'n standaard naam worden. Wat vind je van Denayer? Zou je na het eerste seizoen denk ik prima van Manchester City over kunnen nemen.

Qua opmaak zou ik de foto en titel wat meer boven de tekst plaatsen. De vragen zou ik dikgedrukt of cursief doen i.p.v. onderstreept zoals nu, ziet er denk ik mooier uit.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Bedankt voor de reacties gasten ! Alderweireld heb ik inderdaad al van men lijstje gehaald. Zoals @db1512 al aanhaalde, aan Denayer had ik ook liever gedacht, maar in de eerste plaats denk ik aan Franse spelers. Kurt Zouma staat ook evenwel op mijn lijst nu evenals Benjamin Pavard wat denken jullie? Ook zou ik in januari een nieuwe spits halen. Hiervoor dacht ik aan Olivier Giroud, Edin Dzeko of misschien Mario Balotelli nog eens een kans geven aan de top?

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooie zege op de Grieken! Ik zou voor je volgende stukje de titel nog wat groter maken (en evt. dikgedrukt), zodat deze beter opvalt. Zouma en Pavard zouden trouwens prima versterkingen zijn. Giroud en Dzeko zijn in mijn ogen niet zo realistisch om te halen, maar Balotelli zou inderdaad misschien wel een stapje hogerop kunnen maken in Frankrijk. Verder zou je nog kunnen denken aan spitsen als Moussa Dembélé of Sébastien Haller.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goed resultaat in je eerste groepswedstrijd! Qua eventuele aankopen ben ik het met Daniël eens.

Standaard

@Daniël @Ryanajax Bedankt voor de reacties! Over de aankopen gaan we het misschien in een volgend stukje hebben met onze nieuwe TD.

Gespeelde wedstrijden:

Amiens 0-2 L'OM
    L'OM 2-1 Toulouse
    L. Poznan 1-3 L'OM

PS: Is Paint veranderd soms? De functies staan niet meer op hun plaats en ik weet niet meer hoe ik een rechthoekige lijn langs men stukje kan zetten nu? Ook is het vervelend geworden dat de gum nu niet meer wit uittekent ipv vroeger? Nu is het een soort grijze kleur dat erop komt? Daardoor dat het boven de foto niet mooi afgesneden is.

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten