FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16
    Amateur Mikeyzwolle's Avatar
    • Ingeschreven: 13/03/2016
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard Swansea City - Fighting to Survive

Hallo allemaal. Ik wil mijn eerste officiŽle Manager Story aftrappen met Swansea City. Toevallig heb ik vandaag de Docu: That Final Day gezien. En ik was gelijk verkocht als het ware. ik heb redelijk wat potjes gespeeld met Swansea City, dus ik weet wat er moet gebeuren. Vandaag in het eerste stukje gaan we kijken wie de nieuwe trainer wordt van Swansea City, na het ontslag van Paul Clement. In het volgende stukje volgt de presentatie van de nieuwe trainer, en de voorbereiding met transferdoelwitten. Veel leesplezier.

Ronald Koeman ziet af van trainerschap Swansea City

16 juni 2017

Ronald Koeman wordt toch niet de nieuwe hoofdtrainer van Swansea City. De afgelopen weken was het een hot topic in Wales. Zou Ronald Koeman een contract gaan tekenen bij Swansea City? Koeman bedankte alleen afgelopen Donderdag voor deze kans.

Vanwege de goede prestaties die Ronald Koeman heeft geleverd in zijn tijd als trainer van Feyenoord & Southampton, en reeds na zijn ontslag bij Everton FC. Werdt Koeman gezien als een ideale opvolger van de kortgeleden ontslagen Paul Clement.

Afgelopen Donderdagmiddag zou Ronald Koeman nog gesproken hebben met clubvoorzitter Huw Jenkins. ‘’Ik heb afgelopen week inderdaad een gesprek gehad met Huw (Jenkins), vanuit beide kanten was er gelijk vertrouwen naar elkaar toe. Er werdt mij duidelijk wat Huw (Jenkins) met de club van plan is, en wat zijn visie is. Dit sprak mij zelf wel aan, alleen was ik er toch niet echt helemaal zeker van. Ik heb om een paar dagen bedenktijd gevraagd, en heb uiteindelijk toch besloten om niet op het aanbod van Huw (Jenkins) in te gaan. En te gaan kijken wat er nog meer op mijn pad terecht komt.

Nu het dus bekend is geworden dat Koeman heeft bedankt voor Swansea City. Is het natuurlijk speculeren geblazen wie nu wel de nieuwe hoofdtrainer wordt bij club uit Wales. Alleen is dit nog niet bekend, wel zingen er enkele namen rond, de namen van Frank de Boer (Clubloos) & Louis van Gaal (Clubloos) worden veelal genoemd. Binnenkort zullen we hopelijk meer te horen krijgen uit Wales!

Dit is voor mij de eerste keer dat ik een nieuwsstukje schrijf. Dus als jullie nog tips en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag!
    Laatst gewijzigd door Mikeyzwolle; 27/12/2017 om 10:19.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goed begin van je story! Dingen waar je nog op kunt letten zijn: geen hoofdletters bij dagen (twee keer bij donderdag) en misschien wat synoniemen gebruiken voor bijvoorbeeld Koeman. Door gewoon 'de Nederlander' er neer te zetten heb je al niet de hele tijd dezelfde naam, al was dat deze keer niet heel storend. Verder ben ik zeer benieuwd wie de nieuwe trainer wordt!

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuke clubkeuze en een goed begin van je story! Ik ben het eens met de feedback van Ryanajax. Je hoeft ook niet steeds "(Jenkins)" neer te zetten als je hem daarvoor al bij zijn volledige naam hebt genoemd. Van Gaal zie ik niet zo snel bij Swansea tekenen en van Frank de Boer vraag ik me af of hij de juiste keuze is. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Leuk begin. Sluit me aan bij DaniŽl en Ryan wat betreft de verbeterpunten.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

Bedankt voor de reacties! Vandaag mijn tweede stukje, ditmaal de aanstelling van de nieuwe trainer van Swansea City!

De boer gaat aan de slag bij Swansea City

21 Juni 2017

Het heeft even geduurd, maar de kogel is door de kerk: Frank de Boer is aangesteld als de nieuwe hoofdtrainer van Swansea City! De 47-jarige Nederlander volgt Paul Clement op, die eerder deze week is ontslagen. De Boer heeft een tweejarig contract getekend dat hem per 1 juli 2017 aan de club uit Wales verbindt. In het contract zit een optie tot nog een jaar.

Afgelopen vrijdag werd bekend dat Swansea haastig opzoek was naar een opvolger van de kortgeleden ontslagen Paul Clement. Nadat Koeman aangaf niet veel te voelen voor het trainerschap bij Swansea, werd er gelijk doorgeschakeld naar De Boer. Voor De Boer is dit de tweede keer dat hij bij een club uit Engeland aan de slag kan. Na zijn ontslag bij Crystal Palace zat hij namelijk zonder club thuis.

Voorzitter Huw Jenkins was erg tevreden met het binnen halen van De Boer. ‘Nadat Ronald Koeman aangaf het niet te zien zitten, kwamen wij al gauw bij Frank uit. Frank heeft zijn successen geboekt in eigen land, en niet volledig de kans gehad bij Inter Milan & Crystal Palace maar wij willen hem de kans geven om het team naar zijn hand te zetten. Wij staan met zijn allen achter Frank en we zijn er van overtuigd dat hij de juiste man is om de club naar een hoger niveau te tillen.’

Ook De Boer zelf was blij met zijn kans om aan de slag te gaan bij The Swans.‘’ik heb er al een kortstondige periode opzitten in Londen, en wil het nu anders gaan aanpakken bij Swansea. Zelf wou ik in eerste instantie een sabbatical inlassen en tot rust komen, maar ik begon het al heel snel weer te missen, ik ben blij dat ik van Swansea de kans krijg om weer aan de slag te gaan. Ik heb geen verkeerde gevoelens richting het bestuur en de fans van Crystal Palace. Dat heb ik achter me kunnen laten, ik wil bij Swansea beginnen aan een nieuw hoofdstuk.

Voor De Boer en Swansea zal het aankomende seizoen op 2 juli van start gaan. Swansea vliegt die dag gelijk naar Nederland, al daar vindt er een vriendschappelijk toernooi plaats. Aan dit toernooi zullen nog zeven andere team aan deelnemen

Laatst gewijzigd door Mikeyzwolle; 28/12/2017 om 16:45.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Verassend! Benieuwd hoe je gaat spelen met de Boer. Kan toch resultaat voetbal neerzetten zou je zeggen maar faalde hard in ItaliŽ en eerder in Engeland. Succes!
    Zie hier mijn Manager Story

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Dus toch De Boer. Ik hoop voor hem dat dit avontuur wel goed zal uitpakken. Succes!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Revanche mogelijkheid voor hem. Mocht dit niet lukken, dan kan hij beter gewoon in Nederland blijven, haha.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

Goedenavond! Ik had minder tijd dan ik zelf had verwacht, excuus daarvoor. Daarom alsnog een uitgebreidt stuk! Veel leesplezier!

Bij deze de eerste drie aankopen die ik heb gedaan, ik heb deze aankopen gedaan VOOR dat het toernooi van start ging. Daarom dus de keuze om eerst de aankopen bekend te maken, en dan over te stappen naar de voorbereiding. In totaal hebben er vijf mutaties plaats gevonden, de eerste 3 zullen nu voor jullie worden opgesteld:

Villarreal ->Jonathan Viera: €26.400.000
    Spurs -> Michel Vorm: €6.900.000
    Arsenal -> Alex Iwobi: €16.400.000

in het volgende verslag na de European International Cup, en net voor de start van de competitie. Zal ik alle mutaties nogmaals op een rij zetten!

Swansea laat zich van zijn beste kant zien in Nederland en bereikt knockout-fase van het toernooi

14 Juli 2017

Frank de Boer beleefd een geweldige eerste twee weken bij Swansea City. De Nederlander heeft tijdens de European International Cup de knockout-fase bereikt met zijn ploeg. Het vriendschappelijke toernooi dat wordt gehouden in Nederland, is een prima graadmeter voor de ploeg van De Boer. Tijdens dit toernooi zitten The Swans in de poule met AFC Ajax, Istanbul BB & FC Krasnodar. Dit alles om een plek te veroveren in de knock-outfase van het toernooi.

The Swans opende het toernooi in Nederland met een wedstrijd tegen Istanbul BB. Hoewel Istanbul BB als favoriet werd gezien voor het begin van deze wedstrijd, was het Swansea die er met de eerste driepunter vandoor ging. Recordaankoop Jonathan Viera scoorde gelijk bij zijn debuut. Hij stoomde op vanaf het middenveld en verschalkde met een schot in de lange hoek de keeper. In de tweede helft ging het spel op en neer, het was eerder wachten op de gelijkmaker dan op een tweede doelpunt. Gelukkig voor De Boer was het invaller Tammy Abraham die in de 89e minuut de 2-0 binnenschoot en zo De Boer een goede start van zijn periode bij The Jacks geeft!

Het tweede duel uit de groepsfase werd gespeeld tegen de oud-werkgever van De Boer: AFC Ajax! Swansea kwam al vroeg op voorsprong. Ki Sung Yueng schoot de bal al in het eerste kwartier achter de slap optredende Alblas. 0-1! Tot aan de rust was de wedstrijd slaapverwekkend. Er gebeurde niks meer, en er werd continue balverlies geleden op het middenveld. Tijd voor de Thee! Ajax kwam vijf minuten na de thee al gelijk terug in de wedstrijd. Van de Beek jaagde de bal achter de twijfelende Michel Vorm en dat resulteerde in een 1-1 tussenstand. Tot de 70e minuut gebeurde er weinig in de Johan Cruijjff Arena. Tot Wilfried Bony de bal vanaf randje 16 in de kruising schoot. 1-2! De wedstrijd kwam ineens weer tot leven. Doordat men bij Swansea niet meer geconcentreerd was, kon van de Beek voor zijn tweede tekenen deze middag. Weer was hij het die de bal achter Michel Vorm schoot. 2-2! De Boer was woedend. Leroy Fer kwam erin voor Ki Sung Yueng en dit pakte gelijk goed uit. De wedstrijd rolde meer & meer de kant van The Swans op. En in de 88e minuut was het dan toch eindelijk raak. Door geklungel bij de 16 meter van Ajax kon Leroy Fer de bal oppikken, de 16 meter in dribbelen, en de bal zo achter keeper Alblas schieten. Dit zorgde voor een 2-3 tussenstand! Swansea voetbalde de wedstrijd uit, en nam na het laatste fluitsignaal de drie punten mee uit de Johan Cruijff Arena!

De laatste wedstrijd in de groepsfase van de European International Cup tegen FC Krasnodar begon onthutsend slecht voor de mannen van De Boer. Al na drie minuten stonden The Swans tegen een achterstand aan te kijken. Claesson kon het halve veld oversteken en zo uiteindelijk de bal in het doel schieten. 1-0. Swansea had geen antwoord op het vroege doelpunt van FC Krasnodar. Het duurde tot de 51e minuut tot Swansea de gelijkmaker op het bord had gezet. Jordan Ayew schoot de bal met links in de linkerbovenhoek van het doel! Dit was het teken om door te drukken. Kansen over en weer, gelukkig was het Wayne Routledge die mocht juichen in de 90e minuut! Hij schoot de bal beheerst onder de keeper door in het net. 1-2! En het was ook gelijk afgelopen. De scheids floot na het doelpunt voor het eindsignaal.

En dan hier nog even de opstellingen:

Swansea City 2-0 Istanbul BB
    [
    36' J.Viera (1-0)
    89' T.Abraham 2-0

Opstelling Swansea City:
    M.Vorm; K.Naughton, F.Fernandez (81' M.v.d.Hoorn), A.Rangel, M.Olsson; R.Mesa, Ki Sung Yueng (81' L.Britton), W,Routledge (75' L.Narsingh); J.Viera (78' L.Fer); A.Iwobi (68' S.Clucas), W.Bony (82' T.Abraham);

AFC Ajax 2-3 Swansea City
    13' Ki Sung Yueng (0-1)
    51' D. van de Beek (1-1)
    72' W.Bony (1-2)
    79' D.van de Beek (2-2)
    88' L.Fer (2-3)

M.Vorm; K.Naughton, F.Fernandez (65' M.v.d.Hoorn), A.Rangel, M.Olsson; R.Mesa, Ki Sung Yueng (65' L.Britton), W,Routledge (82' L.Narsingh); J.Viera (73' L.Fer); A.Iwobi (73' S.Clucas), W.Bony (82' T.Abraham)

FC Krasnodar 1-2 Swansea City

3' V.Claesson (1-0)
    51' J.Ayew (1-1)
    90' W.Routledge (1-2)

M.Vorm; K.Naughton, F.Fernandez (81' M.v.d.Hoorn), A.Rangel, M.Olsson; R.Mesa, J.Viera, W,Routledge; J.Viera (78' L.Fer); A.Iwobi (40' J.Ayew), T.Abraham;

In het volgende verslag volgt de voortgang in de European International Cup & de start van de competitie! Ook neem ik de mutaties met jullie door!

Stay tuned!
    Laatst gewijzigd door Mikeyzwolle; 30/12/2017 om 23:43.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goede uitslagen! Mooi dat je door bent naar de knock-out fase. Verder heb je ook leuke aankopen gedaan, al betwijfel ik of ze allen realistisch zijn.
    Om nog wat kleine tips mee te geven. Sommige uitroeptekens die je in het verslag gebruikt vind ik niet helemaal passen. Daarnaast is het ook handig om de voornaam van een speler er bij te vermelden als je hem voor de eerste keer noemt. Bij je eigen spelers doe je dit wel maar bij VD Beek, Alblas en Claesson niet.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten