FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Amateur Boskamp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2016
    • Bedank: 18
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard Villarreal C.F. ~ EL Submarino Amarillo

Hallo allemaal,

De laatste paar dagen heb ik vooral op het Manager Story-topic doorgebracht en las ik veel toffe verhalen/interviews in vaak toffe graphics. Nu kreeg ik zelf ook veel zin om een eerste eigen Story naast mijn Realistische Carriere met Liverpool op te zetten en koos ik voor Villarreal C.F. als club.

Ik begin de Story met een zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer.

Hoop dat jullie het tof vinden. En zeker omdat het mijn eerste Story wordt, zijn tips/opmerkingen zeker welkom!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Veelbelovende start! Mooi dat je begonnen bent. Pellegrini zou een goede trainer zijn om de weg omhoog in te zetten. Onder zijn leiding, zoals je al aangeeft, was het een schitterende ploeg.

Qua tips:
    - De grootste tip is eigenlijk je foto: Ik had hem een klein beetje kleiner gemaakt ivm. je zijkanten. Daarnaast had ik de bovenste rand in de foto weggehaald. Die ziet er apart uit.
    - Ik had zelf nog een extra laatste alinea toegevoegd. Hierin zou je iets kunnen vertellen over de resultaten dit seizoen en hoe de situatie vóór Javi Calleja was. Brengt iets meer context met je update mee.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Leuk dat je ook een story start! Sluit me aan bij Begiristain. Ben niet heel erg bekend met het huidige Villareal en hoe de situatie de afgelopen tijd was, in een volgende update zou je hier natuurlijk nog aandacht aan kunnen besteden. Pellegrini zou wel echt een toptrainer zijn voor Villareal, wellicht met een oud-speler (bijv. Forlan) als assistent.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Hele leuke club, hier kan je zeker een mooie en interessante story mee maken. Ik ben benieuwd wie de coach gaat worden, Pellegrini terughalen zou mooi zijn. Veel succes!

Amateur DDR's Avatar
    • Ingeschreven: 11/09/2017
    • Bedank: 1
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

Mooie club heb je gekozen voor je story. Eerste update ziet er grafisch en tekstueel prima uit. Bovengenoemde tips zouden het wellicht nog iets beter maken.

Ben benieuwd naar je volgende update en wie uiteindelijk je nieuwe tainer wordt.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuke clubkeuze. Je eerste update ziet er goed uit, al ben ik het eens met de tips van Begiristain. Villarreal is altijd wel een van mijn favoriete clubs in Spanje geweest en het is mooi dat ze na de degradatie in 2012 weer een Spaanse subtopploeg zijn. Pellegrini lijkt me, mocht hij inderdaad komen, de juiste keuze om de laatste stap naar de top te zetten. Succes!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Leuk dat je ook een story begint en Villarreal is daar inderdaad een mooi club voor. Ben benieuwd naar het vervolg!

Standaard

Lukt het met je story @Boskamp?

Standaard

Deze manager story is wegens inactiviteit verplaatst naar het gesloten forum. Mocht je weer verder willen, PM mij dan even @Boskamp.

Forum Rechten