FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    Amateur Jimbo2304's Avatar
    • Ingeschreven: 11/07/2017
    • Bedank: 0
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Leuke clubkeuze en vooral dat met die supporters, hiermee kun je een heel mooi verhaal maken.

Ben benieuwd naar het vervolg, succes met deze story!

Amateur DDR's Avatar
    • Ingeschreven: 11/09/2017
    • Bedank: 1
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

Originele manier van werken. Verplicht je jezelf om minstens ťťn van de door de 1* coach gescoutte spelers te contracteren?
    Je eigen scouts naar Nederland sturen is niet gek. Ook in omliggende landen als polen en Oostenrijk wellicht een scoutingsnetwerk opzetten?

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Leuke aankoop! Ben ook benieuwd met wat voor speler de 'supporters' aankomen.

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

@Schinvelder
    Dankjewel! Ik hoop dat de supporters een aanwinst voor mijn team kunnen voorstellen.

@Jimbo2304
    Bedankt voor de complimenten en de interesse in mijn story! Ik hoop er een lang en succesvol verhaal van te maken.

@DDR
    Nee, ik verplicht mijzelf niet om er een te contacteren, maar zal wel kijken naar de voorstellen en verder scouten. De scout zal niet alleen in Duitsland actief zijn en na een paar weken naar de omliggende landen trekken.

@Ryanajax
    Dankjewel! Ik ben ook benieuwd en hoop op een goede spelverdeler op het middenveld.

Fortuna KŲln - VfR Aalen 2-0
    Ď78 Oosterwijk (FOR)
    Ď89 Oosterwijk (FOR)

Laatst gewijzigd door DavinEland; 11/11/2017 om 10:25.

Amateur DDR's Avatar
    • Ingeschreven: 11/09/2017
    • Bedank: 1
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

Goede start van de competitie en een lekkere binnenkomer voor Oosterwijk. Dat is ook een signaal naar de supporters dat je tranfers doordacht zijn.
    Bedankt nog voor de uitleg. Blijf het een originele manier vinden om de mening van je aanhang te verweven in je story. Misschien kijk ik dit nog eens van je af.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Oosterwijk lijkt mij een goede aankoop en mooi dat hij dit ook laat zien met zijn dubbeltreffer in de eerste competitiewedstrijd. Hopelijk komt Verhaar ook nog. Je uitleg over de scouting van de supporters is handig om te weten en ook goed geschreven. Ga zo door!

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Leeftijd: 22 jaar
    Lengte: 198 cm
    Vorige club: Regensburg (2e Bundesliga)
    Transferbedrag: ​Ä310.000

@DDR
    Oosterwijk is een topaankoop en laat iedere wedstrijd zien dat hij zijn transfersom meer dan waard is. Bedankt voor de complimenten en de eerste transfer na de scouting van de supporters is ook een feit. De scouting brengt nog niet echt goede spelers voort, maar met deze transfer heb ik denk ik een goede slag geslagen.
    @DaniŽl
    Oosterwijk is zeker een topaankoop en ga in de winter weer opzoek naar een speler die niet aan de bak komt in de eredivisie. Denk aan een type Stans (NAC Breda).
    Bij deze geef ik jullie de uitslagen van de maanden Juli en Augustus. Deze maanden liepen uitstekend met een uitblinkende Oosterwijk wisten we de koppositie te pakken. Nu hopen dat we op dezelfde voet verdergaan en kunnen promoveren.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Goede resultaten weer, alleen wel jammer van die ene nederlaag. Kopp lijkt op het oog niet echt een geweldige speler, maar hopelijk bewijst hij mij ongelijk. Daarnaast is hij met 1,98 m erg lang, dus hij zal vast goed kunnen "koppen". (Sorry, dat was een inkoppertje)

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Wat een leuke grap @DaniŽl. . Daarnaast zijn de resultaten inderdaad redelijk goed en is het mooi dat Oosterwijk van waarde kan zijn.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Deze manager story is wegens inactiviteit verplaatst naar het gesloten forum. Mocht je weer verder willen, PM mij dan even.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten