FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49
    Ajax watcher Rick''s Avatar
    • Ingeschreven: 15/05/2012
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 322
    • 72x bedankt in 70 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniël. Bekijk Berichten
    Goed stuk. Mooi dat er is gewonnen van Schotland, al was het met de nodige moeite. Sneijder die dus mogelijk stopt als international...Aan de ene kant lijkt het erop dat zijn tijd bij Oranje erop zit, maar aan de andere kant denk ik dat hij nog wel van waarde kan zijn met zijn ervaring. Hoe speel je de wedstrijden eigenlijk? Gewoon in de carrière-modus?
    Dank. Wie weet blijft Sneijder nog wel even .. Op dit moment zijn het nog losse oefenwedstrijden, straks zal ik ze inderdaad vanuit de carriere modus gaan spelen. Maar dan moet eerst de nieuwe bondscoach gepresenteerd zijn.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Leuke start van de story! Het Nederlands elftal is momenteel een zooitje, ben benieuwd naar de nieuwe bondscoach en technisch directeur.

3. Bedankt Ryanajax:

Rick' (09/11/2017)

Standaard

Dank voor de vele positieve reacties! Vandaag artikel 3, over de oefenwedstrijd tegen Roemenie.

Oranje speelt gelijk in Roemenie bij afscheid Advocaat

Boekarest, 14 november 2017

In een uitverkocht stadion in Boekarest heeft het Nederlands Elftal vanavond gelijkgespeeld tegen Roemenie. In een vermakelijk duel werd het 2-2, dankzij doelpunten van Ryan Babel en Virgil van Dijk.

In een boeiende eerste helft nam Oranje na een kwartier spelen de leiding door een afstandsschot van aanvalsleider Ryan Babel. De aanvaller van Besiktas kreeg opnieuw de voorkeur boven Luuk de Jong in de punt van de aanval.

Vlak voor rust kwamen de Roemenen verdient op gelijke hoogte. Na mistasten van Nathan Aké was het Alexandru Maxim die de 1-1 maakte. Vlak na rust bracht Maxim zijn ploeg zelfs op voorsprong, na een prachtig genomen vrije trap.

In de slotfase ging de ploeg van Dick Advocaat alles of niets spelen. Dit resulteerde in de gelijkmaker van gelegenheidsspits Virgil van Dijk in de 86e minuut. Daarna kreeg ook invaller Steven Berghuis nog een goede kans, maar het bleef bij 2-2 in Boekarest.

Na afloop van het duel maakte Advocaat bekend te stoppen als bondscoach van het Nederlands Elftal. Advocaat wil niet wachten op de aanstelling van een technisch directeur en staat open voor een nieuw avontuur als coach. In de tweede helft viel ook recordinternational Wesley Sneijder nog in. Hij liet na afloop niets los over een mogelijk afscheid als international.

Opstelling Oranje:
    Cillessen; Fosu-Mensah (46. Veltman), De Ligt, Van Dijk, Aké; Blind, Propper, Strootman (70. Sneijder); Promes (46. Berghuis), Babel (70. De Jong) en Depay.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Tegenwoordig is een gelijkspel uit bij Roemenie natuurlijk geen slecht resultaat. Nu gaat het echt interessant worden, aangezien er onder andere een nieuwe bondscoach gaat worden aangesteld. Ik ben benieuwd wie het wordt en hoe zijn selectiebeleid eruit gaat zien!

6. Bedankt Schinvelder:

Rick' (10/11/2017)

Amateur Jimbo2304's Avatar
    • Ingeschreven: 11/07/2017
    • Bedank: 0
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Normaal gesproken win je beide wedstrijden met ruime cijfers maar aangezien het met Oranje de laatste jaren wat minder gaat kun je over het algemeen wel tevreden zijn met deze resultaten, ben benieuwd wie de nieuwe bondscoach word en of deze trainer veel nieuwe spelers bij de selectie zal halen of dat ze met het huidige team doorgaan.

8. Bedankt Jimbo2304:

Rick' (10/11/2017)

Standaard

Vandaag nieuws omtrent de nieuwe technisch directeur

KNVB heeft drie kandidaten, Feyenoord verbaasd over handelswijze voetbalbond

Zeist, 1 december 2017

Volgens de Telegraaf heeft de KNVB drie kandidaten over om de nieuwe technisch directeur bij de voetbalbond te worden. Louis van Gaal, Fred Rutten en Martin van Geel zouden door algemeen directeur Eric Gudde zelfs al zijn benaderd om te praten over de functie.

Met name de naam van Martin van Geel is opvallend te noemen. Van Geel is namelijk op dit moment nog actief als technisch directeur bij Feyenoord, waar hij een contract heeft tot het einde van dit seizoen. Binnen de Rotterdamse club zou er dan ook zeer verbaasd zijn gereageerd op het benaderen van hun technisch directeur. De Rotterdammers vinden het opmerkelijk dat de KNVB Van Geel benaderd terwijl hij nog vastligt bij zijn club.

De andere twee kandidaten zijn daarentegen wel vrij. De naam van Louis van Gaal wordt al enkele jaren genoemd, terwijl Fred Rutten volgens veel kenners de geschikte man is om de opleiding van de KNVB weer vorm te geven.

De Telegraaf noemt de aanstelling van de nieuwe technisch directeur cruciaal voor de aanstelling van een nieuwe bondscoach. Het lijkt namelijk onmogelijk dat Louis van Gaal als technisch directeur zal kiezen voor Ronald Koeman als bondscoach, gezien de problemen uit het verleden van de twee. Van Geel en Koeman werkte daarentegen wel zeer succesvol samen bij Feyenoord.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Ik zie een samenwerking tussen Van Geel en Koeman zeker gebeuren, zeker aangezien Koeman recent is ontslagen bij Everton en momenteel clubloos is. Van Gaal en Rutte zie ik niet snel gebeuren, en zeker niet in samenwerking met Koeman. Ik ben benieuwd!

11. Bedankt Schinvelder:

Rick' (10/11/2017)

Amateur Jimbo2304's Avatar
    • Ingeschreven: 11/07/2017
    • Bedank: 0
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Van Gaal en Rutten zie ik ook niet zo snel gebeuren.

De toekomst zal het ons leren

13. Bedankt Jimbo2304:

Rick' (10/11/2017)

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Van Geel en Koeman lijk inderdaad het ideale plaatje of is dat te makkelijk? Ik zie ook nog wel iets onverwachts gebeuren namelijk.

15. Bedankt Ryanajax:

Rick' (10/11/2017)

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Ik ben benieuwd wie de nieuwe technisch directeur (en bondscoach) zal worden. Ik denk dat een combi tussen van Gaal en Frank de Boer wel een mooie keuze zou zijn.

17. Bedankt itsblurb:

Rick' (11/11/2017)

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten