FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    Amateur Jimbo2304's Avatar
    • Ingeschreven: 11/07/2017
    • Bedank: 0
    • 3x bedankt in 3 berichten

Post André Schubert - Manager Story

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Dit is de selectie van St. Pauli aan het begin van het nieuwe seizoen, op het moment van schrijven is er nog geen enkele transfer verricht. Misschien dat er hier en daar nog een enkele versterking in de vorm van een aankoop/jeugdspeler bij komt en/of dat er nog een speler de club gaat verlaten, maar daar later meer over.
    Laatst gewijzigd door Jimbo2304; 03/11/2017 om 13:07.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuke clubkeuze! Je team ziet er helemaal niet zo slecht uit. Wat is je doel voor komend seizoen? Meedoen in de bovenste helft of meteen strijden voor promotie?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniël. Bekijk Berichten
    Leuke clubkeuze! Je team ziet er helemaal niet zo slecht uit. Wat is je doel voor komend seizoen? Meedoen in de bovenste helft of meteen strijden voor promotie?
    Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is toch proberen om in de bovenste regionen van de competitie te eindigen.
    Mijn lange termijn doelstelling is om te promoveren naar de 1e Bundesliga en uiteindelijk een Europees ticket zien te bemachtingen.

Maar zoas ik hierboven al zei, proberen in het linker rijtje te eindigen en het het team te leren kennen, de zwakke en goede plekken van het tem zien te vinden en daar op verder te bouwen.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Zier er leuk uit tot nu toe! Ben benieuwd na het vervolg.

Amateur DDR's Avatar
    • Ingeschreven: 11/09/2017
    • Bedank: 1
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

Toffe club met een kleurrijke achterban! Ben je van plan daar iets mee te doen in je story?

Ben benieuwd of Schubert in zijn tweede periode bij de club ook hoge ogen kan gooien. Deed het bij Mönchengladbach in eerste instantie niet slecht.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DDR Bekijk Berichten
    Toffe club met een kleurrijke achterban! Ben je van plan daar iets mee te doen in je story?

Ben benieuwd of Schubert in zijn tweede periode bij de club ook hoge ogen kan gooien. Deed het bij Mönchengladbach in eerste instantie niet slecht.
    Wat bedoel je precies met iets met de achterban in mijn story te verwerken? Op welke manier?
    Als je een idee hebt zou ik daar anders inderdaad wel iets van kunnen maken.

Tenslotte is alle feedback en ideeën alleen maar welkom om er uiteindelijk een mooie story van te maken.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Ben benieuwd wat je er van gaat maken! Originele club.

Overigens zou ik niet teveel tussen je stukjes door reageren. Plaats reacties boven je nieuwe update, dat houdt het een stuk overzichtelijker!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

In verband met mijn werk heb ik even niks van me kunnen laten horen, ivm een drukke tijd op het werk.
    Ik hoop dat ik vanaf nu weer minimaal 2x in de week een nieuw stukje kan plaatsen.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Prima update en een prima seizoensstart! Goed om te zien dat je ook door bent in de beker. Hopelijk weet je deze goede lijn door te trekken.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goede start van het seizoen! Ga zo door zou ik zeggen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten