FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 95
    Amateur DDR's Avatar
    • Ingeschreven: 11/09/2017
    • Bedank: 1
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard Eusebio Di Francesco - AS Roma

[img][/img]

Hallo allemaal. Ik volg dit forum al een tijdje en wil hier nu zelf ook eens een manager story starten. Dit doe ik met AS Roma, de club die ik in het dagelijks leven ook support.

Ik zal me proberen te houden aan de regels van het 'Realistische CarriŤre Topic'. Dat betekent:

• Eerste transferperiode uitgeschakeld: het seizoen start ik met de huidige selectie.
    • Europees voetbal in het eerste seizoen: de poulefase van de Champions League heb ik zo nauwkeurig mogelijk nagebouwd, op enkele teams na die niet in Fifa 18 aanwezig zijn.
    • Geen topscouts en/of financiŽle injecties.
    • Transfers: de transfer van Gabriel Batistuta naar Roma is nog altijd de duurste uit de clubgeschiedenis (36 miljoen). De transfersom van Patrik Schick kan weliswaar uitkomen op 42 miljoen, maar dit bedrag is door een bijzondere constructie nog niet volledig over gemaakt naar Sampdoria. Het betekent dat Roma, ondanks de transfergekte de laatste jaren, geen gigantische transfersommen neerlegt voor spelers. Bovendien heeft de club in Monchi een technisch directeur die zoekt naar buitenkansjes op de transfermarkt. Ik probeer dit mee te nemen in deze Manager Story.

Over Schick gesproken: in Fifa 18 wordt de Tsjech gehuurd van Sampdoria en keert hij na dit seizoen terug bij die club. Ik zal proberen Schick te behouden voor de club, maar zoals hierboven valt te lezen: niet tegen iedere prijs.

Laatste transfernieuws: Diego Costa heb ik een transfer laten maken naar Atletico Madrid. Hem zien we dus terug in de Campions League.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Fantastische club, en goed dat je je story realistisch probeert te houden. Ik ben benieuwd hoe je story zich gaat ontwikkelen, heel veel succes!

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Geweldige club, veel succes in Rome !

Amateur DDR's Avatar

Standaard

@Schinvelder, @JLAV, bedankt voor jullie interesse! Ik heb Fifa 18 sinds de releasedatum in huis, dus ik heb de afgelopen tijd wat vooruit kunnen werken. Ik hoop ca. 2x per week een update te geven van mijn story.

On topic:

Roma begint de voorbereiding traditioneel in Pinzolo in de regio Trentino, waar de fans dichtbij het team kunnen zijn.

[IMG][/IMG]

In de volgende update vertrekt het team naar Duitsland om deel te nemen aan de European Champions Cup.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Ziet er goed uit tot nu toe! Ben benieuwd hoe de story verder zal gaan.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Hele strakke stukjes! Hele interessante club, ben er ook mee gestart. Benieuwd hoe je hier je eigen draai aan gaat geven.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Leuke club om mee te beginnen en je kan er inderdaad een mooie eigen draai aan geven. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Volg mijn manager story met Atlťtico Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuke clubkeuze en goed dat je het zo realistisch mogelijk wil houden. Ik ben benieuwd of het Di Francesco inderdaad lukt zijn eigen draai aan het team te geven.

Amateur DDR's Avatar

Standaard

Bedankt voor jullie reacties en interesse. Hierbij een update.

Na de eerste week voorbereiding vliegt het team van Di Francesco naar Duitsland om deel te nemen aan de European Champions Cup. Roma maakt deel uit van het volgende deelnemersveld:

De eerste wedstrijd wordt gespeeld tegen VfB Stuttgart. Deze club is net gepromoveerd naar de Bundesliga, na een jaar te hebben doorgebracht op het tweede niveau van Duitsland.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Ziet er strak uit. Goed begin van de European Int'l Cup. Hopelijk kun je doorgaan met winnen. Succes verder!

Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten