FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27
    Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Goede aankopen en ook wel goede resultaten. Mooi dat je de score alsnog hebt weten om te draaien in beide wedstrijden. Ga je je verdediging nog versterken aangezien je in twee wedstrijden toch al vijf goals tegen hebt gekregen?

2. Bedankt DaniŽl.:

Doof1987 (27/10/2017)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Goede aankopen! Heb MartŪnez ook aangetrokken met mijn Atlťtico carriŤre, ben benieuwd hoe hij bij jou gaat presteren. Doelpuntrijke openingswedstrijden, wellicht dat een extra defensieve versterking geen overbodige luxe is.
    Ik zie trouwens dat Keita en Kishna bij de doelpuntenmakers staan, speel je met een oudere Fifa? In Fifa 18 zitten zij namelijk niet meer bij de club.
    Volg mijn manager story met Atlťtico Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

4. Bedankt db1512:

Doof1987 (27/10/2017)

Amateur DDR's Avatar
    • Ingeschreven: 11/09/2017
    • Bedank: 1
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

Twee talentvolle aankopen! Volgt er nog een aanwinst die direct de plek van Anderson kan innemen? Toch een groot verlies ook al vang je bijna 50 miljoen.

6. Bedankt DDR:

Doof1987 (27/10/2017)

Amateur Doof1987's Avatar
    • Ingeschreven: 17/04/2009
    • Bedank: 16
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Dank allemaal weer voor de reacties!

@DaniŽl, als de mogelijkheid zich voordoet en ik zie nog een goede CV dan zal ik die proberen aan te trekken. Twijfel ook nog tussen Lafont en Marchetti.. beiden gekeept, beiden een foutje..
    @db1512 Ik zag het voorbij komen in jou story inderdaad, hij maakt tot nog toe een goede indruk.. Nee inderdaad is geen overbodige luxe dus heb de scouts er al op uitgestuurd.
    Dat viel mij ook al op, ik vermoed dat ik net tussen een update dit spel heb gestart.. FIFA 18 speel ik gewoon..
    @DDR, er gaat nog een aanwinst volgen die direct de plek van Anderson gaat innemen aangezien Suarez meer als backup is gehaald.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Transfer deadline

Net voor het verstrijken van de transfer deadline maakt Lazio nog melding van een aantal inkomende transfers en uitgaande transfers.

Inkomend:
    Lazio heeft zich versterkt met de 20-jarige rechtsbuiten Malcom van Gironds de Bordeaux.
    ‘’Na lang onderhandelen, leek het mis te lopen, maar uiteindelijk zijn wij er toch uitgekomen met Bordeaux,, aldus een opgeluchte Rijkaard.
    Malcom, die overkomt voor € 24,8 miljoen, zal de strijdt aan moeten gaan met de andere aanwinst Leonardo Suarez.
    Door deze transfer heeft Rijkaard ook een doel van het bestuur behaalt door 2 spelers te halen die in potentie beter zijn dan de huidige spelers voor deze positie (rechstbuiten).

Voor de extra verdedigende versterking kwam Lazio uit bij 2 spelers, Francesco Acerbi van Sassuolo, echter vroeg Sassuolo € 40 miljoen en was er nauwelijks ruimte voor onderhandelen waardoor Lazio hier de stekker uit trok.
    Daarnaast heeft Lazio geprobeerd John Brooks van VfL Wolfsburg (ondanks dat hij afgelopen zomer een transfer maakte van Hertha BSC naar Wolfsburg maakte) over te nemen. Ook in dit geval vroeg Wolfsburg teveel geld (ruim 35 miljoen). Hierop is in overleg met Rijkaard besloten het seizoen te starten met de huidige verdediging en in de winter een extra centrale verdediger aan te trekken.

Uitgaand:
    De 22-jarige Cristiano Lombardi is door Lazio voor 1 seizoen uitgeleend aan competitie genoot Genoa.
    De spelers kwam (nog) niet in de plannen van Rijkaard voor die hem door deze uitleenperiode wel zicht geeft op speelminuten bij een team op het hoogste niveau.

Alessandro Murgia heeft de gelederen van PSV versterkt. De spelers komt voor 1 seizoen op huurbasis naar Eindhoven. De speler heeft nog voldoende potentie bij Lazio maar manager Rijkaard wil dat de speler zich op het hoogste niveau ontwikkelt tot een basisspeler voor de club uit Rome.

Lazio heeft in de dagen voor de deadline en op de dag zelf nog een aantal aanbiedingen ontvangen maar hier wenste trainer Frank Rijkaard niet meer aan mee te werken.
    - Dusan Basta kon naar Borussia MŲnchengladbach, Arsenal, MŠlaga en West Ham United, maar Lazio wilde deze ontbetwiste basisspeler niet laten gaan.
    - Ravel Morrison, het grote Engelse talent, kon naar Aston Villa, maar Rijkaard is bijzonder gecharmeerd van de CAM en wil hem dit seizoen de kans geven om zicht tot bassispeler op te werken in Rome.
    - Marco Parolo, Lazio heeft een bod van € 15 miljoen geweigerd om Parolo van Bayer Leverkusen en Atlťtico Madrid. De middenvelder is 1 van de dragende spelers en mocht onder geen beding vertrekken
    - Ricardo Kishna kon naar Atletico Mineiro uit BraziliŽ maar gezien het bod van de Braziliaanse club op de deadline dag zelf heeft Lazio dit geweigerd aangezien er niet voldoende tijd meer was om een vervanger aan te trekken. Kishna heeft nog zeker toekomst in Rome maar is nog geen basisspeler.

Dit betekent dat de selectie voor komend seizoen er als volgt uit ziet:
    Doel:
    DM: Federico Marchetti
    DM: Alban Lafont
    DM: Thomas Strakosha
    DM: Guido Guerrieri

Verdediging:
    RA: Dusan Basta
    RA: Patric
    CV: Stefan de Vrij
    CV: Mauricio
    CV: Wallace
    CV: Wesley Hoedt
    LA: Stefan Radu
    LA: Jordan Lukaku
    LA : Adam Marusic

Middenveld
    CVM : Lucas Leiva
    CM : Marco Parolo
    CM : Senad Lulic
    CAM : Luis Alberto
    CAM : Ravel Morrison
    CM: Milinkovic-Savic
    CM: Davide di Gennaro
    CM: Luca Crecco (staat nog op de verhuurlijst)

Aanval:
    RB: Malcom
    RB: Leonardo Suarez
    SP: Ciro Immobile
    SP: Felipe Caicedo
    SP : Lautaro Martinez
    SP : Simone Palombi (staat nog op de verhuurlijst)
    LB: Keita Baldť Diao
    LB: Ricardo Kishna
    Laatst gewijzigd door Doof1987; 27/10/2017 om 09:34.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Je hebt veel talent binnen gehaald. De start van de competitie is ook al heel doelpuntrijk, lijkt een veelbelovend seizoen te worden dus.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Malcom is een goede aankoop. Je hebt zo toch een goede, talentvolle selectie. Ik ben benieuwd of Lazio nu mee kan doen om een Champions League-ticket.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Deze manager story is wegens inactiviteit verplaatst naar het gesloten forum. Mocht je weer verder willen, PM mij dan even.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum Rechten