FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27
    Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Jammer van de uitschakeling in het pre-seasontoernooi. Met vier punten heb je het eigenlijk niet slecht gedaan, maar helaas bleek het toch niet genoeg. Lafont is ook een prima aankoop en kan zeker uitgroeien tot een toekomstige topkeeper. Succes tegen de Oude Dame!

2. Bedankt DaniŽl.:

Doof1987 (24/10/2017)

Amateur Doof1987's Avatar
    • Ingeschreven: 17/04/2009
    • Bedank: 16
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

@ DaniŽl, dank je voor je feedback Het verloop zie je hieronder ;-)

Lazio komt net te kort voor winst Supercoppa

Juventus heeft de Italiaanse Supercup gewonnen van Lazio Roma. In een bloedstollende wedstrijd waar Juventus binnen 10 minuten met 2-0 voorkwam na doelpunten van Higuain en Chiellini, kwam Lazio snel terug in de wedstrijd en wist via Immobile en een prachtig afstandsschot van Parolo, voor rust nog gelijk te maken.
    Na de rust liep de spanning meer en meer op en uiteindelijk trok Juventus aan het langste eind door een doelpunt van Dybala in de 78e minuut.
    Deze 3-2 kwam Lazio niet meer te boven ondanks een flink slotoffensief.
    ĎBeide teams waren redelijk aan elkaar gewaagd al zie je dat uiteindelijk bij Juventus de ervarenheid om voor de prijzen te spelen de doorslag gaf voor deze overwinning.
    Ik wil hen feliciteren en ik hoop dat we het hen nog moeilijk kunnen maken in de competitieí. Aldus een licht teleurgestelde Rijkaard.

Over 1,5 week begint de Serie A voor Lazio met een thuis wedstrijd tegen het gepromoveerde SPAL.

BREAKING! Felipe Anderson duurste aanwinst Tottenham Hotspur ooit!

Lazio Roma en Tottenham Hotspur maken melding van de transfer van Felipe Anderson naar de Spurs.
    Met deze transfer is een bedrag van Ä 49,9 miljoen gemoeid.
    ĎHet liefst wilden wij Felipe Anderson behouden maar gezien de niet heel gezonde financiŽle situatie van deze club en het geboden bedrag van Tottenham, konden wij het laatste bod uiteindelijk niet weigerení aldus Rijkaard.
    De onderhandelingen verliepen vrij stroef, daar Lazio ingezet had op Ä 55 miljoen en de Spurs niet verder wilden gaan dan Ä 42 miljoen. Uiteindelijk is de gulden middenweg bewandeld en zijn beide clubs tevreden met het bedrag.

ĎWij gaan met de technische staf en scouts direct om tafel voor een vervanger voor Felipe. Wij nemen onze tijd voor een vervanger op deze positie. We wilden al een back-up voor Felipe maar de kans zit er in dat wij 2 spelers voor deze positie zullen halen.í

Volgens diverse Italiaanse kranten zingen de namen van Leonardo Suarez (Villarreal), Gaston Pereiro (PSV), Malcom (Bordeaux), Simone Verdi (Bologna) en Domenico Berardi (Sassuolo) rondt voor de opvolging van Anderson.

Naast de transfer van Felipe Anderson maakt Lazio ook melding van de uitgaande transfer van Felipe Dordevic, hij verkast voor Ä 12,8 miljoen euro naar Genoa in de Serie A.
    Dordevic had geen toekomst meer bij Lazio, daar Rijkaard de voorkeur lijkt te geven aan Immobile en Caicedo en een mogelijk getalenteerde spits.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Jammer van het verlies, maar geen schande natuurlijk. Je hebt ook flink weten te cashen voor die twee mannen, prima aankoop voor Tottenham, ben benieuwd wie je gaat aantrekken als vervanger. Succes in de seizoensopener tegen SPAL!

5. Bedankt Schinvelder:

Doof1987 (24/10/2017)

Standaard

Jammer van de nederlaag, maar je hebt in ieder geval laten zien een topclub het moeilijk te kunnen maken. Wat een bedrag trouwens voor Anderson, al zal zijn vertrek moeilijk op te vangen zijn. Ik denk toch dat Berardi de beste keuze is als vervanger en Malcom als tweede keus, mocht Berardi niet komen.

7. Bedankt DaniŽl.:

Doof1987 (25/10/2017)

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Zonde dat je de Supercoppa niet hebt binnen weten te halen. Daarnaast is het ook jammer dat je Anderson kwijt bent maar je hebt er wel een enorm bedrag voor terug gekregen natuurlijk.

9. Bedankt Ryanajax:

Doof1987 (25/10/2017)

Standaard

@Schinfelder, was geen schande inderdaad en we hebben lang mee kunnen doen. Zeker een prima aankoop, dit bod kon niet geweigerd worden. En bedankt !!

@DaniŽl, dat was zeker een positief punt aan deze wedstrijd. Behoorlijk wat geld en Berardi is ook eerste keus.
    @Ryanajax, Zonde maar geen schande ;-) vind het ook jammer maar dit was niet te weigeren.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Persconferentie met Frank Rijkaard voor aanvang Serie A

Vanmiddag heeft Frank Rijkaard een persconferentie gegeven over de start van het nieuwe seizoen in de Serie A.

Heeft u de opstelling al volledig rondt voor de eerste wedstrijd tegen SPAL?
    ĎDe opstelling zit voor een groot gedeelte al in mijn hoofd, maar door het vertrek van Felipe Anderson moet ik nog puzzelen en eventueel schuiven met posities voorin.
    We zijn wel druk bezig met 2 potentiŽle aankopen voor deze positie.í

Bent u naast een RB nog op zoek naar versterkingen voor andere posities?
    ĎWe willen graag nog een talentvolle spits toevoegen aan de selectie die kan leren van Ciro Immobile en Felipe Caicedo, momenteel zijn we bezig om Lauturo Martinez binnen te halen. Morgen volgt een gesprek met Racing en ik hoop hem voor de start van de Serie A nog te verwelkomen.
    Als wij ons versterkt hebben met ťťn of twee RBís en Martinez als SP dan zijn wij klaar op de markt en ook klaar voor het nieuwe seizoení.

Wilt u al iets kwijt over de formatie waar u in gaat spelen en wij eerste doelman wordt?
    ĎWij zullen sowieso als uitgangspositie gebruik maken van het 1-4-3-3 systeem met de punt naar voren.
    Dit kan nog veranderen op papier en afhankelijk van de tegenstander naar 1-4-2-3-1.
    In dit systeem ben ik opgegroeid en de filosofie voor hoe in deze formatie te spelen heb ik in mijn jaren als trainer eigen gemaakt.
    Wat betreft de positie van doelman, dit zal ik eerst aan de betreffende spelers zelf vertellení.

Wat is uw doelstelling in de Serie A, beker en UEFA Europa League voor dit seizoen?
    ĎIn de competitie willen wij proberen zo lang mogelijk mee te doen aan het kampioenschap, maar we willen sowieso voor de Champions League plaatsen gaan, een podium waar ik vind dat deze club thuis hoort. Met de huidige selectie, eventuele aankopen en de talenten die wij hebben is dit een zeer realistisch doel.
    De beker doelstelling is duidelijk en dat is de beker winnen.
    In de Europa League willen wij sowieso overwinteren en zolang mogelijk mee doen. Ik denk dat de kwartfinales zeker tot de mogelijkheden behorení.

Dat klinkt erg ambitieus als eerste seizoen bij een nieuwe club, met een nieuwe trainer, vertrokken sterspeler en een selectie die nog niet compleet is en dus nog aan elkaar moet gaan wennen.
    ĎDat klopt inderdaad, maar als trainer wil ik altijd het hoogst haalbare en vraag ik altijd het uiterste van mijn selectie.
    Samen met de overige stafleden hebben wij deze doelstellingen gemaakt en gedeeld met de spelers.
    Zij waren het hier allemaal mee eens en dat betekent dat de neuzen de goede kant op staan.
    Een seizoen is lang en er kan van alles gebeuren, maar met de nieuwe spelers hebben wij voldoende back-ups en alle posities dubbel bezetí.

Heeft u ook nog doelstellingen van het bestuur mee gekregen?
    ĎHet bestuur en de staf hebben dezelfde gedachten over de doelstellingen in alle competities, we liggen hier volledig op 1 lijn.
    Daarnaast hebben wij de opdracht gekregen om Lazio weer te laten zien in Europa.
    Naast de sportieve doelstellingen heb ik ook de doelstelling gekregen om minimaal 2 spelers binnen te halen die meer potentie hebben dan de huidige spelers in deze selectie. Hiervoor hebben wij Lafont al aangetrokken als doelman en hopen we Martinez snel toe te kunnen voegen als spits.
    Tevens willen wij als club de jeugdopleiding weer vergroten en meer talenten opleiden en de kans gaan geven in het eerste elftal.
    Dat is wel een proces waar een aantal jaar over heen gaat. Zeker als het gaat om de ontwikkeling van talenten uit de eigen jeugdí.

Loting groepsfase Europa League

Naast de persconferentie van Frank Rijkaard, hoort Lazio Roma tevens tegen welke clubs zij in de groepsfase van de Europa League moeten spelen.

Door de winst van de Coppa Italia afgelopen seizoen heeft Lazio zich geplaatst voor de groepsfase van de Europa League.
    De tegenstanders zijn bekend geworden:

1. Lazio Roma (ITA)
    2. Sparta Praag (TSJ)
    3. Ods BK (NOO)
    4. Red Bull Salzburg (OOS)

ĎíIk zie in deze groep zeker grote kansen voor ons om ons te plaatsen voor de knock-out fase voor de Europa League. We mogen thuis beginnen tegen Odds BK en je eerste wedstrijd in Europa voor eigen publiek kan een goede opmaat zijn voor deze groepsfaseíí. Aldus Rijkaard.

Amateur gunnerforlife's Avatar
    • Ingeschreven: 27/07/2013
    • Bedank: 73
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

Spijtig van de nipte nederlaag tegen Juve.
    Mooi bedrag gekregen voor Anderson. Als vervanger zou ik kijken naar Malcom of Verdi. Berardi zou alleen naar Inter willen heb ik ergens gelezen.
    Succes in de Europa League, ziet er een makkelijke groep uit, maar je weet nooit natuurlijk.
    Succes ook tegen SPAL!

12. Bedankt gunnerforlife:

Doof1987 (25/10/2017)

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Jammer van de nederlaag tegen Juventus en het verlies van Anderson. Benieuwd hoe je het gaat doen in Europa.

14. Bedankt JLAV:

Doof1987 (25/10/2017)

Standaard

Leuk interview! Tip: SP en RB zou ik gewoon voluit schrijven, aangezien je dit in het echt ook niet zegt. Je EL-loting is op zich ook wel gunstig al kunnen Sparta Praag en Salzburg nog wel eens voor een stunt zorgen. Succes verder!

16. Bedankt DaniŽl.:

Doof1987 (25/10/2017)

Standaard

@gunnerforlife, was inderdaad jammer maar geen schande. Berardi wordt denk ik ook een lastig verhaal. Ben zelf wel gecharmeerd van Malcom. In de volgende update meer nieuws ;-)
    Ben niet ontevreden met de EL loting, al kan Sparta Praag nog weleens lastig uit de hoek komen.
    @JLAV, dank je wel!! Succeswensen heb ik nodig ;-)

@DaniŽl, bedankt voor je feedback en tips. Had ik eigenlijk ff niet bij stilgestaan haha.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Serie A van start!

Gisteren is de Italiaanse Serie A van start gegaan met de wedstrijd Lazio Roma tegen het gepromoveerde SPAL.
    Lazio begon uitermate slap en ongeconcentreerd aan de wedstrijd, SPAL verraste het elftal van Rijkaard volledig met hun gekozen tactiek en stond na 14 minuten spelen met 0-2 voor.
    Na een woede-uitbarsting in de rust en een tactische omzetting begon Lazio voortvarend aan de 2e helft en wist het net al in de 47e minuut te vinden via Ciro Immobile.
    Lazio bleef door drukken en goed en snel voetbal spelen de helft van SPAL, wat er niet meer aan te pas kwam. In de 63e minuut was daar eindelijk de gelijkmaker van Parolo.
    SPAL concentreerde op het verdedigen en dreigde een aantal keer gevaarlijk te worden uit de counter maar de sterk spelende de Vrij was een sta in de weg voor de aanvallers van SPAL.
    5 minuten voor tijd was daar de bevrijdende treffer van Baldť Diao, die na een schitterende actie naar binnen sneed en de bal in de verre hoek, binnenkant paal binnen krulde.
    Na 3 minuten blessuretijd vond de scheidsrechter het welletjes en zodoende pakte Lazio toch nog de 3 punten.

Wedstrijd 1 Serie A
    Lazio Roma – SPAL 3-2
    8’’ – 0-1
    13’’ – 0-2
    47’’ – 1-2 : Ciro Immobile
    63’’ – 2-2 : Marco Parolo
    85’’ – 3-2: Keita Baldť Diao

Wedstrijd 2 Serie A
    Chievo Verona – Lazio Roma 3-3
    2’’ – 1-0
    12’’ – 2-0
    18’’ – 2-1: Ciro Immobile
    33’’ – 3-1
    52’’ – 3-2 : Stefan de Vrij
    68’’ – 3-3 : Ricardo Kishna

De eerste 2 wedstrijd leverde Lazio Roma 4 punten op, gezien de tegenstanders kan men daar niet 100% tevreden mee zijn.
    ‘’De eerste twee wedstrijden zitten erop en we hadden geen recht op 6 uit 2 helaas,, aldus Rijkaard.
    ‘’Tegen deze, normaal gezien, laag geklasseerde tegenstanders moeten we 6 punten halen. Nu zijn het 4 punten en hebben wij 5 doelpunten moeten incasseren.
    Dit moet snel beter want, ook al is het nog een lange weg, doelsaldo kan weleens de beslissing brengen of je Europa in gaat of niet,, aldus Rijkaard.

Ondanks het gelijke spel tegen Chievo had Rijkaard ook nog goed nieuws
    .
    ‘’Wij kunnen mededelen dat wij Lautaro Martinez (Racing) en Leonardo Suarez (Villarreal) hebben kunnen aantrekken. Ik kreeg net de bevestiging van onze technisch directeur dat alles in kannen en kruiken is,,.
    Lautaro Martinez komt over van het Argentijnse Racing voor € 5,5 miljoen en staat in eigen land te boek als een groot spitsen talent. Hij speelde 11 interlands voor ArgentiniŽ O19, waarin hij 7 keer scoorde.
    Leonardo Suarez komt over van Villarreal, de 21-jarige rechtsbuiten was uitvoerig gescout door Lazio en werd door alle scouts aanbevolen. Vorig seizoen speelde Suarez voornamelijk in Villarreal ‘B’ en maakte 2 keer zijn opwachting in de hoofdmacht. Hij speelde tot dusver 3 interlands voor ArgentiniŽ O20, waarin hij 1 keer scoorde.
    Lazio betaald circa 4 miljoen euro voor hem, zonder clausules.

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten