FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60
    Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goed om te zien dat Messi in topvorm is. Ik gok dat Chelsea Sergio Roberto op het oog heeft maar het zou ook zomaar iemand anders kunnen zijn natuurlijk .

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Prima resultaat! Betis toch een leuk ploegje dit jaar. Ik zie Chelsea ook nog wel bieden op een centrale verdediger.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur gunnerforlife's Avatar
    • Ingeschreven: 27/07/2013
    • Bedank: 73
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

Alavés - Barça 0-2

FC Barcelona heeft op zaterdagavond een goede zege geboekt op bezoek bij het Baskische Deportivo Alavés. Bij Barça was Lionel Messi de gevierde man. Met een goal wist hij de drie punten voor Barcelona binnen te halen. De ploeg van Ernesto Valverdo is nog foutloos in de competitie en begint met 6 op 6 samen met rivaal Real Madrid en Malaga.

Barça begon met een gevarieerde opstelling waarbij Nélson Semedo, Sergi Roberto en Gerard Deulofeu zich allen aanvallend én verdedigend over het veld konden verplaatsen. De tactiek resulteerde in veel balbezit en combinaties. Het duurde niet lang voor Barcelona zich door de muur van Alavés heen wist te voetballen. Na amper 4 minuten kreeg Barça een hoekschop, Messi lepelde de bal op het hoofd van Busquets, via Laguardia ging de bal in eigen doel: 0-1. Alavés speelde goed georganiseerd en wist bij vlagen een uitbraak te forceren. Zo kreeg de ploeg omstreeks het half uur een enorme kans door een fout van Piqué, maar Romero faalde oog in oog met Ter Stegen. Barça daarentegen beet zich vaak stuk op de defensieve muur, op een paar schoten van Lionel Messi na.

Na rust was het dan toch Messi. De aanvaller verdubbelde de score nadat hij door een combinatie tussen aanvoerder Iniesta en Luis Suárez was vrijgespeeld. De zege was binnen en Barcelona speelde geconcentreerd het duel uit. Messi was de grote man, maar ook Gerard Deulofeu leverde opnieuw een prima prestatie. Nélson Semedo en Jordi Alba speelden enorm goed mee als gevaarlijke backs. Het eerstvolgende duel is pas na de interlandonderbreking, en dat zal een thuisderby tegen Espanyol betekenen.

Wedstrijdgegevens:
    Alavés – Barça 0-2
    4’ 0-1 Laguardia (own goal)
    51’ 0-2 Messi (Suarez)
    Opstelling Barça: Ter Stegen, Semedo, Piqué, Umtiti, Alba, Busquets, S. Roberto, Iniesta, (78' A. Gomes), Deulofeu, Suárez (88’ Alcácer), Messi

Jordi Alba
    Na de match werd er door Chelsea gecommuniceerd dat ze de clausule van Jordi Alba willen betalen. Deze bedraagt 62,5 miljoen. Bij Barcelona reageerde coach Valverde na de match op het gerucht. “Als het zo is dat Antonio Conté hem wil, zullen we met Jordi en zijn manager rond de tafel moeten gaan zitten voor een nieuw contract. Hij is heel belangrijk voor iedereen die bij deze club betrokken is en ik wil hem niet laten gaan.”
    Laatst gewijzigd door gunnerforlife; 25/10/2017 om 12:22.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Prima overwinning op Alaves! Als je Alba voor dat bedrag kan verkopen zou ik het gelijk doen en de linksback van Barcelona B ophalen, prima vervanger. Ik ben benieuwd wat je met 'm gaat doen.

Amateur Doof1987's Avatar
    • Ingeschreven: 17/04/2009
    • Bedank: 16
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Prima start van het seizoen en leuke stukjes, leest lekker weg.
    Ben benieuwd of je de verleiding kan weerstaan, evenals Alba.. Voor het geld hoef je het niet te doen.
    Heb je evt al een vervanger op het oog?

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooie zege op Aláves. Lastig hoor dat gedoe met Alba. Aan de ene kant is het erg veel geld voor een linksback, maar aan de andere kant is Alba wel een kind van de club en toch wel de ideale back voor Barcelona. Ik ben benieuwd of je hem behoudt. En mocht Alba vertrekken, kun je misschien Grimaldo terughalen?

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Lekkere overwinning! Alba is inderdaad een lastig verhaal. Hem laten vertrekken zou wel een aderlating zijn maar een vervanger moet je ook wel kunnen vinden. Grinaldo was ook één van de eerste namen waar ik aan dacht.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Gaya zou ook een mooie naam wezen.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur gunnerforlife's Avatar
    • Ingeschreven: 27/07/2013
    • Bedank: 73
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

Jordi Alba blijft bij Barcelona

Spaanse media verzekerden afgelopen week dat de toekomst van Jordi Alba in Londen zou liggen bij Chelsea. Barcelona maakt nu duidelijk dat Alba onder geen enkele voorwaarde zal vertrekken. Ernesto Valverde: “We hebben een gesprek gehad met Jordi en zijn manager en we zijn akkoord gegaan met een verbeterd contract tot medio 2021.”
    "Ik heb een contract en het is altijd mijn droom geweest om voor Barcelona te spelen", reageerde Alba die een contract tot medio 2021 en een transferclausule van 150 miljoen euro heeft. "Ik wil bij Barcelona blijven, nog jaren. Dat is mijn intentie. Dit is mijn thuis en dit is de club waar het allemaal is begonnen. Ik geef al vijf jaar lang alles wat ik in mij heb. Zolang dat het geval is en ik daarmee aan de verwachtingen voldoe, zal ik hier blijven."

Interlands voor 18 Barça-spelers

De sfeer op trainingsveld twee van het trainingscomplex Ciutat Esportiva Joan Gamper van FC Barcelona was woensdag zeer relaxt. Maar liefst achttien spelers van de selectie van coach Ernesto Valverde zijn door hun land opgeroepen voor interlands om zich te plaatsen voor het WK in Rusland in 2018. Zelfs de trainer was woensdag afwezig; Valverde is naar Nyon voor de UEFA Coach’s Forum. De overgebleven voetballers deden tijdens de training series van rondo’s gecombineerd met voet-volleybal.

Spanje heeft uiteraard de meeste spelers opgeroepen, namelijk: Iniesta, Piqué, Busquets, Alba en Deulofeu. De overige dertien zijn: Dembélé, Umtiti en Digne (Frankrijk), Messi en Mascherano (Argentinië), Gomes en Semedo (Portugal), Suárez (Uruguay), Cillessen (Nederland), Vermaelen (België), Rafinha (Brazilië), Ter Stegen (Duitsland) en Turan (Turkije).

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooi dat Alba toch blijft. In mijn ogen de ideale back voor Barcelona. Ga zo door!

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten