FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 60 van de 60
    Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Hopelijk weet Dembele in vorm te komen en is hij het geld waard. Een uitwedstrijd in Lissabon is altijd lastig, maar je hebt toch de overwinning mee naar Spanje genomen.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooi dat je ondanks de nodige moeite van Sporting hebt kunnen winnen. Hopelijk is dit voor Dembélé het begin van een goede periode.

Amateur gunnerforlife's Avatar
    • Ingeschreven: 27/07/2013
    • Bedank: 73
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

Barça blijft foutloos

Barça moest naar Girona voor opnieuw een Catalaanse derby. De beste verdediging na 5 speeldagen met nog maar 1 tegendoelpunt tegen de beste aanval van Barca met 13 doelpunten. Barça speelde dominant en sterk in Girona en won gemakkelijk met 0-5 dankzij doelpunten van Messi (2), Paulinho (2) en Suárez (1). Zo blijft het foutloos met 18 punten na 6 speeldagen, 4 punten voor op Atletico Madrid en Sociedad, 5 op Real Madrid en 7 op Sevilla en Girona.

Barça klom na 6 minuten al op voorsprong door Paulinho, die de voorkeur kreeg op Sergi Roberto. Na 12 minuten verdubbelde Messi al de score en leek de match gespeeld. In minuut 19 scoorde Paulinho met een schitterend afstandsschot de derde goal. Nog voor rust scoorde ook Messi zijn 2de van de dag. Ruststand: 0-4. Girona kwam niet in het stuk voor.

In de tweede helft controleerde de mannen van Valverde rustig de match. Girona kwam er een paar keer uit maar Ter Stegen hield de nul. In minuut 81 zorgde Luis Suárez ondanks zijn zwakke vorm voor de forfaitcijfers en eindstand: 0-5. Uitblinkers waren opnieuw Messi, Paulinho en Denis. Valverde reageerde: "Mijn ploeg speelde vandaag fantastisch en ik hoop dat ze deze vorm zo lang mogelijk vasthouden. We werken hard in training aan combinatie- en positiespel en als dat op de wedstrijd dan gedaan wordt, ben ik een heel blije coach."

Wedstrijdgegevens:

Girona - Barça 0-5

6' 0-1 Paulinho (Messi)
    12' 0-2 Messi (Alba)
    19' 0-3 Paulinho (Denis)
    38' 0-4 Messi (Denis)
    81' 0-5 Luis Suarez (Rakitic)

Opstelling Barca: Ter Stegen, A. Vidal, Mascherano, Umtiti, Alba, Busquets, Paulinho (90' A. Gomes), Rakitic, Dembélé (70' Suárez), Denis, Messi

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Geweldig resultaat weer. Mooi om te zien dat het zo goed gaat in de competitie, net als in het echt. Ga zo door!

5. Bedankt Daniël.:

gunnerforlife (14/11/2017)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Paulinho blijkt toch prima op zijn plek te vallen in jouw Barça. Goede overwinning op je streekgenoot, kent Suarez' slechte vorm ook consequenties?
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Standaard

@db1512 Paulinho doet het inderdaad zeer goed tot nu toe. Zijn eerste 2 doelpunten voor Barcelona en krijgt ook veel speelminuten.
    Over Suarez: ik zit nu in januari in deze carrière en ik kan zeggen dat er aanvallend versterking bij gekomen is.

Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

Leuke story en mooi resultaat natuurlijk! Net even alles verlopen, ziet er goed uit. Op welke positie zou je aankopen doen? Misschien dat je kan kijken voor Insigne van Napoli voor op de flanken? Vind ik persoonlijk toch beter dan Paulinho.

9. Bedankt Naudi:

gunnerforlife (14/11/2017)

Standaard

@Naudi bedankt voor de complimenten! Ik ga in de winterperiode een grote naam halen voor in de aanval, ook spelers van Barca B komen in aanmerking. Insigne is inderdaad een mooie optie. In de zomer ga ik dan voor opnieuw een grote naam in de aanval en zeker 1, misschien 2 centrale verdedigers.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Mooi dat je nog steeds perfect bent in de competitie! Ben benieuwd wie de aanvallende versterking zal gaan worden.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Deze manager story is wegens inactiviteit verplaatst naar het gesloten forum. Mocht je weer verder willen, PM mij dan even.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456

Forum Rechten