FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 68 van de 68
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Erg goed eerste seizoen en leuk dat Sampaoli 'gewoon' zijn tweede seizoen in Monaco in gaat. Betreft je transfertargets zou ik eerst kijken wat je huidige spelers op die posities toevoegen. Zo'n Malcolm speelt bijvoorbeeld op rechts, terwijl Keita je beste speler was afgelopen seizoen en op die plek speelde. In de spits valt heb je met Falcao een soortgelijk verhaal, al is hij natuurlijk wel al wat ouder. Dolberg zou je dus als back-up kunnen halen, maar dan moet er wel perspectief zijn. Op het middenveld vind ik Fred de meest realistische optie. Als doelman zou ik voor Lafont gaan, verder wel opvallend dat je geen interesselijst hebt voor de verdediging terwijl dat toch de linie is waar je zelf al aangeeft te willen verbeteren.
    Qua tips o.a. wat ik boven dit stuk ook al schreef. Je bent er aardig snel door je seizoen gegaan, misschien dat je iets meer stukken tussendoor over wedstrijden had kunnen plaatsen dan heeft lezer een beter beeld van het team gedurende het seizoen. Verder ziet het er allemaal erg goed uit en er zaten een paar hele mooie stukken tussen!
    Volg mijn manager story met Atlťtico Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Al met al een goed eerste seizoen voor Sampaoli. Een of meer extra verdedigers zouden volgend seizoen misschien van pas kunnen komen, aangezien je toch wel veel goals tegen hebt gekregen. Denk bijvoorbeeld aan Zouma (Chelsea), Laporte (Bilbao), Lemos (Las Palmas). Ook zou je meer stukken kunnen schrijven over een seizoen, aangezien je nu wel erg snel door het seizoen heen bent gegaan. Succes verder!

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

PRE-SEASON

In het voor seizoen van 2018/2019 zal AS Monaco meestrijden om de European International Cup in Engeland. Dit pre-season toernooi zal bestaan uit 2 groepen van 4 teams, waaronder 3 Engelse, 2 Portugese en elk 1 deelnemer uit Duitsland en Frankrijk. In elke groep zullen de nummers 1 en 2 doorgaan, de nummer 1 van de groepen zal het opnemen tegen de nummers 2 uit de andere groep. De groepen zijn:

Groep A: AS Monaco
    , FC Porto, Everton FC, AS Roma.
    Groep B: SL Benfica, Bor. Dortmund, Liverpool, West Ham.

Groepsfase

AS Monaco - AS Roma 3-0
    19’ Jovetic (ASM)
    43’ Balde Diao (ASM)
    85’ Diakhaby (ASM)

Everton FC - AS Monaco 1-2
    8’ Niasse (EVE)
    10’ Balde Diao (ASM)
    88’ Diakhaby (ASM)

AS Monaco - FC Porto 0-0
    29’ Marega (POR)

Ondanks de vele afwezigen doordat het WK in Rusland in volle gang is wisten we makkelijk de halve finale van de European International Cup te halen. Mede door de uitblinkers Balde Diao en Diakhaby werden we eerste in groep A voor FC Porto. In groep B wisten SL Benfica (1) en Bor. Dortmund (2) voor Liverpool (3) en West Ham (4) te eindigen en zo de halve finale te bereiken.

Halve Finale

AS Monaco - Bor. Dortmund 1-1 (3-4p)
    23’ Balde Diao (ASM)
    51’ Yarmolenko (BVB)

In de halve finale wisten we na 90 minuten niet langs Bor. Dortmund te komen en werden na penalty’s naar huis gestuurd. Waardoor Bor. Dortmund het in de finale moet opnemen tegen FC Porto, die wisten af te rekenen met SL Benfica (1-2).

Finale

FC Porto - Bor. Dortmund 2-2 (5-4p)

Ook in de finale kwam het voor Bor. Dortmund aan op penalty’s. Dit keer lukte het de Duitse ploeg niet om de strafschoppenreeks naar zich toe te trekken. Hierdoor neemt FC Porto de European International Cup mee naar Portugal.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Je plaatjes zien er goed uit. Daarnaast jammer dat je na penalty's verliest, maar je hebt het toch wel aardig gedaan in dit toernooi met Europese subtopteams. Succes voor de competitiestart en de Franse supercup!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Goed stukje! Keita gaat zo te zien verder waar hij gebleven was.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Super gemaakt hoor, ben benieuwd naar je competitie start .

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Mooie stukjes! Succes in de competitie.

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met mijn AS Monaco carriŤre, omdat ik een ploeg wil met uitdaging en zal een nieuwe story beginnen met Fortuna KŲln en meer op feedback reageren! Deze story kan gesloten worden!!!

9. Bedankt DavinEland:

Begiristain (08/11/2017)

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

Forum Rechten