FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 89
    Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Ik zou het verschil ook iets duidelijker maken, dat leest wat makkelijker. Daarnaast ziet het er wel mooi uit en is het een goed interview.

The King Archibald's Avatar
    • Ingeschreven: 26/02/2009
    • Bedank: 313
    • 762x bedankt in 579 berichten

Standaard

De twee punten van Dani√ęl zeker meenemen. Ook staat je foto niet echt net. Nu springt √©√©n lijn boven en onder de foto vroeger in dan de andere. Persoonlijk zou ik een foto boven of onder de inleiding hebben geplaatst over de gehele breedte.

Het interview zit niet echt lekker in elkaar. Ik heb meer het gevoel allemaal korte stukjes te lezen i.p.v. een vloeiend interview. Voor mij is een interview goed als je het gevoel hebt dat de conversatie tussen de interviewer en de ge√Įnterviewde precies een spontaan gesprek is tussen twee mensen. Het zou niet mogen dat een interview geforceerd lijkt, wat het nu wel is. Door sommige vragen te verplaatsen, zal het interview al veel spontaner lijken. Iemand aanspreken met 'Beste' en proficiat wensen (en vervolgens bedanken) hoeft voor mij daarnaast niet in een interview. Persoonlijk vind ik dit nogal bekakt en stijf overkomen. Ook de antwoorden van Spalletti hebben weining inhoud en zijn nogal redelijk kinderachtig. Bij de vraag over het Europees kampioenschap heb je het over plezant. Dit zie ik niet direct een trainer zeggen. Voor de rest zeg je eigenlijk zo goed als niets meer, terwijl je toch veel mogelijkheden hebt. Bijvoorbeeld dat het natuurlijk een gemiste kans is, aangezien optreden in het Europees kampioenschap altijd iets moois is als club. Dat de spelers gebrand zijn om dit jaar volop te strijden voor een europees ticket (zo vermeld je nog eens de doelstelling). Dat je toch volop supportert voor AS Roma en de andere Italiaanse ploegen, ... .

Sorry dat ik zoveel punten aangeef, maar dit is zeker niet slecht bedoeld. Het is meer dan normaal dat je eerste interview verre van perfect is. Een interview vind ik persoonlijk één van de moeilijkste stukken. Ik wens je alvast nog veel succes met je story en hopelijk ben je hier iets mee.
    * Gezelligste Member van het Jaar 2011 *
    * Crewlid van het Jaar 2011 *

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Lukt het met je manager story @Naudi?
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

Bedankt voor de tips jongens! En sorry van de afwezigheid, maar men papa lag in het ziekenhuis dus had niet zo heel veel tijd. Maar nu zal ik weer proberen elke paar weken een stukje of twee te lanceren. Een vraagje: zou ik Naingollan kopen of niet? Mijn beste spelers zijn geleend en die wil ik in de winter transferperiode definitief vastleggen (iemand een idee hoe dat moet?.

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Probeer een png logo te kiezen, dan heb je die zwarte vlakken er achter niet .

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Goede resultaten, al is het gelijke spel met Cagliari jammer. Ik zou de tekst trouwens wat groter en eventueel dikgedrukt maken, zodat het beter leesbaar is. Verder ben ik het eens met @JLAV over de logo's. Succes verder en sterkte met je vader.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goede uitslagen! Verder is de reden dat je wat langer over je stukjes doet volledig te begrijpen natuurlijk.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Heel begrijpelijk! Goede resultaten, al zou je van Cagliari normaliter wel moeten winnen. Qua aankopen lijkt Nainggolan me niet helemaal realistisch, maar dat is aan jou.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

@JLAV zal het onthouden voor in het vervolg!
    @DaniŽl het gelijkspel was inderdaad jammer, vooral omdat hun gelijkmaker in de 94ste minuut viel @Ryanajax bedankt makker maar hij is alweer terug thuis aan het herstellen @Begiristain zal in het volgend stukje wat over aankopen onthullen

resultaten:
    Inter 3-0 Chievo
    Iner 2-1 Udinese

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Jammer dat je de zege hebt weggegeven, al is een gelijkspel tegen de regerend kampioen absoluut niet slecht. Ik heb wel nog een aantal tips:
    - Je tweede alinea is cursief. Ik weet niet of dat je bedoeling was, maar ik zou het "gewoon" houden net als de andere alinea's.
    - In je een na laatste alinea zegt Spalletti dat je verloren hebt, terwijl je toch gelijkspeelde?
    - Je laatste zin loopt niet echt lekker. Je zou er bijvoorbeeld "Napoli won namelijk zelf bij Torino..." van kunnen maken.

De andere resultaten zijn ook prima. Veel succes verder!

Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten