FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Amateur Mikeyzwolle's Avatar
    • Ingeschreven: 13/03/2016
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard PEC Zwolle - John Van t Schip

Welkom! Ik heb tijdens FIFA 17 al een story gedaan met AS Roma. Helaas hield deze niet lang stand. Nu FIFA 18 uit is, wil ik de draad weer oppakken. Ditmaal met mijn favoriete club PEC Zwolle! Veel Leesplezier!

Van 't Schip wil 'aanvallend en verzorgd spel brengen' bij PEC Zwolle

01/01/2017

John Van 't Schip wil als nieuwe trainer van PEC Zwolle verder borduren op het werk van Ron Jans. "Wat goed is, consolideren we. We gaan proberen met opvallend spel nog meer stapjes omhoog te zetten en spektakel te bieden, want ik hou er van om aanvallend en verzorgd voetbal te spelen met mijn teams."
    De 41-voudig international tekende een tweejarig contract bij de club in Zwolle, dat komend seizoen ingaat. Zijn werkwijze omschrijft hij zelf als volgt: "De groep beter maken, maar vooral de spelers. En de jonge jongens de kans geven om door te breken in het eerste elftal.

Van ‘t Schip was in Nederland al hoofdtrainer van FC Twente uit Enschede, en assistent bij Oranje en Ajax. De laatste zeven jaar werkte hij als hoofdtrainer bij Melbourne City FC in Australi√ę, en Club Deportivo Guadalajara in Mexico. "Ik ben uit beeld geweest, maar heb niet stilgezeten. De mentaliteit en toewijding van de Australi√ęrs, die wil ik hier ook overbrengen in Zwolle."

Meer ervaring en meer rust

In welk opzicht is hij zelf veranderd? "Ik maak me niet zo druk meer als toen ik vijftien jaar geleden bij FC Twente begon. Toen was ik meer met mijzelf bezig, wilde gelijk iets neerzetten. Maar nu heb ik meer ervaring en rust en weet ik dat het ook voor mij beter is als ik iedereen in zijn kracht laat werken."

Eigen Doelstelling

Van 't Schip wil zich niet aan doelstellingen wagen. "Meedoen rond plaats tien. Alles daarboven is meegenomen. En in ieder geval niet een scenario zo als afgelopen seizoen bij PEC Zwolle.

PEC Zwolle kritisch op structuur

Voorzitter Adriaan Visser is in zijn nopjes over de komst van Van ¬’t Schip. "Nadat Jans al in de winterstop had aangegeven zijn contract niet te verlengen, hebben we de tijd genomen om onze structuur kritisch onder de loep te nemen. Wat gaat goed? Waar kunnen we nog wat meer winst boeken? Zo kwamen we tot de gewenste structuur en het profiel voor de gewenste nieuwe trainer."

De club ging daarbij zelfs zover dat Van 't Schip tijdens zijn sollicitatie ook met de psycholoog van de club moest praten. De nieuwe trainer kan er zelf wel de humor van inzien. "Tsja, vroeger deden we zaken op een bierviltje, maar die tijd is wel voorbij."

Laatst gewijzigd door Mikeyzwolle; 03/10/2017 om 16:28.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuk dat je ook een story begint. In het echt doet PEC het voorlopig prima onder Van 't Schip, dus hopelijk ken je in jouw story ook zo'n goede competitiestart. Ik ga je zeker volgen!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Leuk verhaal tot nu toe. Ik meen dat ik je AS Roma story ook wel aardig vond om te volgen dus dat ga ik nu zeker ook doen.

Amateur Mikeyzwolle's Avatar
    • Ingeschreven: 13/03/2016
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

PEC Zwolle haalt eerste aanwinst binnen met Humphreys-Grant

PEC Zwolle heeft via de officiele kanalen bekend gemaakt dat het Cameron Humphreys-Grant heeft overgenomen van Manchester City. De Engelse Centrale verdediger, die ook als Rechtsback uit de voeten kan, komt voor 4 jaar naar Zwolle. Er wordt gesproken over een transferbedrag van €800.000-, euro.

Humphreys werd geboren in Manchester, en sloot zich aan in de jeugdacademie van Manchester City. Hij heeft een keer in het eerste van Manchester City gespeeld. PEC Zwolle wordt voor Humphreys-Grant zijn eerste grote avontuur. De centrale verdediger van Manchester city heeft de medische keuring in het ziekenhuis in Zwolle goed doorstaan, en ondertekende dezelfde dag een contract voor 4 jaar in Zwolle. Dat betekent dus dat hij tot aan de zomer van 2022 in Zwolle te zien is.

Humphreys-Grant is zelf erg tevreden met zijn overgang naar Zwolle. ‘Ik kom hier met bepaalde doelstellingen, en die wil ik hier tijdens mijn tijd in Zwolle waarmaken’ Ik wil de trainer, spelers, en de mensen van de jeugdopleiding van Manchester City graag bedanken voor deze kans.

Dankzij de komst van Humphreys-Grant heeft John van ’t Schip zijn gewenste verdediger binnen, wel heeft van ’t Schip aangegeven nog opzoek te zijn naar een middenvelder. Namen van gedroomde kandidaten wou hij tijdens het wekelijkse persmoment helaas niet prijsgeven. Wel heeft hij aangegeven dat het een speler van binnen de landsgrenzen is.

De bedoeling is dat Humphreys-Grant voorzichtig gebracht gaat worden bij PEC Zwolle. Met Dirk Marcellis en Nicolas Freire hebben wij natuurlijk ons vaste centrale duo. Maar Humphreys-Grant heeft zoveel potentie, dat hij zomaar al heel snel een vaste plek in het eerste elftal kan hebben. Zelf ben ik heel lovend over de speler, en kijk ik er erg naar uit om hem aan het werk te zien. Het is gezien de eerste training, al een beer van een vent. Hij kan maar zo belangerijk voor ons worden.
    Laatst gewijzigd door Mikeyzwolle; 04/10/2017 om 22:40.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Toch wel een geweldige aankoop voor PEC. Misschien niet super realistisch, maar hij zou anders toch nooit aan bod komen in Manchester. Ik benieuwd of hij Marcellis of Freire uit de basis kan spelen.

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Leuk om te zien dat je ook een story bent begonnen. Ook een toffe coach om een MS mee te doen.

Goede aankoop ook voor PEC. Hopelijk kan deze nieuwe speler van waarde zijn voor jouw elftal.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Lukt het met je story @Mikeyzwolle?

--

Deze manager story is wegens inactiviteit verplaatst naar het gesloten forum. Mocht je weer verder willen, PM mij dan even.
    Laatst gewijzigd door Begiristain; 31/10/2017 om 12:44.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Forum Rechten