FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 22 van de 42 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 415
    Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Verrassende aankoop! Ik ben benieuwd wat Warmerdam kan brengen. Het is inderdaad hopen op een Van Dijk-scenario. Ga zo door!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Opvallend! Ben benieuwd of hij de kwaliteiten heeft om door te groeien. Ken hem niet goed genoeg om daar over te oordelen.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Leuke aankopen met Jenkinson en Warmerdam.
    Hoeveel alg zijn beide heren op dit moment? Is Jenkinson sneller geworden in het eerste seizoen, ik stoor me meestal aan trage backs al was lustig nog trager dan Jenkinson.

Ben benieuwd of je Musonda ook gaat binnenhalen aangezien ze hem in real life voor anderhalf jaar huren.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Warmerdam is inderdaad een verrassende naam, ben benieuwd of hij het niveau aan kan. Musonda huren lijkt me inderdaad ook een mooie versterking!
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Bedankt voor jullie reacties! @Aron1997 Jenkinson en Warmerdam waren uit mijn hoofd beide 74 algemeen toen ze aankwamen. Ondertussen ben ik al wat verder in mijn carrière, vandaar dat ik het ook niet exact weet. Om die reden kan ik ook alvast verklappen dat Musonda deze transferperiode in iederegeval niet komt. Ironisch genoeg stond hij wel op mijn verlanglijst maar twijfelde ik aan het realisme... Wie weet komt hij in de toekomst alsnog.

Daarnaast is er weer één van onze sterspelers naar de Premier League vertrokken.

In de volgende update volgt er een maandverslag, hierin zullen de competitie wedstrijden van de maand besproken worden. Dit betekent echter niet dat de maand al voorbij is, er staat op het gebied van transfers nog wel iets op het programma namelijk .

Standaard

Jammer dat McGregor is vertrokken. Hij was toch een van je bekangrijkste spelerd vorig seizoen. Ik ben benieuwd wat er nog op de transfermarkt gaat gebeuren. Succes verder!

Standaard

Wel begrijpelijk dat McGregor een transfer maakt, Stoke lijkt me ook een prima club voor die jongen. Ben benieuwd of je Dembélé nu kan houden en wie je vervanger voor McGregor wordt.
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Bedankt voor jullie reacties!

Alle wedstrijden in de maand augustus zijn gespeeld!

Maandverslag augustus: Celtic kent vliegende start tijdens transferperikelen

Celtic is alweer los. Slechts vier speelronde zijn er tot nu toe gespeeld in de Schotse competitie, maar Celtic loopt alweer warm voor het vijftigste kampioenschap uit de historie. Met twaalf punten uit vier duels en een doelsaldo van plus dertien lijkt er opnieuw geen maat te staan op de ploeg van Brendan Rodgers

De competitie begon allerminst eenvoudig. Er moest meteen drie keer gevoetbald worden in één week tijd. De eerste wedstrijd van die periode was op papier de moeilijkste. St. Johnstone, nummer twee van het afgelopen seizoen, was in eigenhuis de tegenstander. De wedstrijd was heel speciaal voor Django Warmerdam en Carl Jenkinson. Beide spelers debuteerde en speelde een prima wedstrijd. Ook Chris Cadden viel nog in en maakte zijn debuut. Celtic overklaste Johnstone de gehele wedstrijd en won zeer verdiend met 0-2 door treffers van Tom Rogic en Scott Sinclair.

Enkele dagen later stond het doordeweekse treffen met Hibernian op het programma. Na een snelle openingstreffer van Moussa Dembélé, vocht Hibernian zich knap terug in het duel. John McGinn passeerde op fraaie wijze Craig Gordon en zette zijn team op gelijke hoogte. Tien minuten later was het Dembélé die uit een corner scoorde om vervolgens weer tien minuten later zijn hattrick te completeren. Zo ging Hibernian met een 3-1 achterstand de rust in. Via Stuart Armstrong en Sinclair liepen The Celts uit naar 5-1 en daarmee bleven de bezoekers eigenlijk nog gespaard.

De derde wedstrijd van de week was op bezoek bij Hamilton. Rodgers besloot on veel spelers rust te geven en ander kansen te gunnen. Met een 0-5 eindresultaat kan je gerust stellen dat dit een goede keuze beek. Leigh Griffiths, James Forrest, Malcolm Robertson, Erik Sviatchenko en Jonny Hayes scoorde achtereenvolgens en speelde Hamilton helemaal zoek. Dankzij een doelpunt en twee assists werd Robertson gekroond tot Man of the Match.

De maand werd afgesloten tegen Dundee. Verassend genoeg was Dundee de enige ploeg die ook negen punten behaalde uit de eerste drie wedstrijden. Het leek er dus op alsof er een mooie kraker tussen de koplopers gespeeld ging worden. Niets bleek minder waar, Celtic had al snel de touwtjes in handen en zag Rogic zowel voor als na rust scoren. Die voorsprong kwam ze heel erg goed uit toen Cristain Gamboa het veld in kwam. De rechtsback had nog geen minuut gespeeld dit seizoen en ook in deze wedstrijd hield hij het geen minuut vol. Na enkele luttele seconde werd de man uit Costa Rica terecht het veld afgestuurd, nadat hij Josh Meekings een vrije doortocht na de goal belemmerde. Diezelfde Meeskings zou in de blessuretijd nog wel scoren. Veel zin had het niet omdat Dembélé zijn laatste doelpunt in het shirt van Celtic enkele minuten eerder had gemaakt.

‘’Geweldige start van het seizoen. De maand augustus is altijd lastig. Er zijn dan namelijk meer zaken dan enkel voetbal zoals de transfermarkt en Champions League loting. Wat mijn betreft hebben we zowel binnen als buiten het veld uitstekende prestaties geleverd en dat smaakt naar meer, veel meer.’’ Aldus Rodgers.

ST. Johnstone-Celtic 0-2
    45min Rogic (Forrest) 0-1
    63min Sinclair (Dembélé) 0-2

Celtic-Hibernian 5-1
    9min Dembélé (Armstrong) 1-0
    23min John McGinn 1-1
    33min Dembélé (Armstrong) 2-1
    43min Dembélé (Rogic) 3-1
    63min Sinclair (Rogic) 4-1
    89min Armstrong (Dembélé) 5-1

Hamilton-Celtic 0-5
    9min Griffiths (Robertson)0-1
    20min Forrest (Robertson) 0-2
    71min Robertson (Griffiths)0-3
    84min Sviatchenko (Hayes) 0-4
    92min Hayes (Sinclair) 0-5

Celtic-Dundee 3-1
    29min Rogic (Sinclair) 1-0
    65min Rogic (Robertson) 2-0
    83min Rood Gamboa,
    87min Dembélé (Forrest) 3-0
    91min Josh Meekings (Theisse)3-1

In de volgende update komt het lang verwachte nieuws eindelijk.
    Laatst gewijzigd door Ryanajax; 04/02/2018 om 18:51.

Standaard

Mooi dat je het seizoen weer zo goed bent begonnen. De landstitel behalen zal waarschijnlijk wel goed komen. De echte uitdaging zal hem liggen in de Champions League. Ik ben benieuwd wat het lang verwachte nieuws is.

Standaard

Uitstekend begin van het seizoen, zoals Daniël al zegt ligt de uitdaging wederom vooral in Europa schat ik zo in. Ben benieuwd in wat voor CL groep je terecht komt.
    Ava by CR7Fan07

Pagina 22 van de 42 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten