FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 42 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 415
    Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Bayern en PSG zijn toppers en moest je er niet door geraken is dat geen schande. Hopen dat ze eens een mindere dag en dat een stunt mogelijk is, je weet maar nooit. Anderlecht moet te doen zijn, al mag je ze natuurlijk ook niet onderschatten. Plek drie moet haalbaar zijn, dus ik zou gewoon voor Europa League gaan om te beginnen. Stap voor stap..

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

De voorbereiding gaat bijna beginnen maar hier eerst een vooruitblik.

Celtic reist af naar Zwitserland tijdens voorbereiding nieuw seizoen

Als voorbereiding op het nieuwe seizoen reizen onder andere Celtic, Fulham en Hannover 96 af naar Zwitserland. Met Sion en Basel als ‘thuis’ spelende teams en Chaves, Norwich City en Benevento als overige teams is het speelveld van acht compleet.

Het toernooi lijkt voor de trainers van de clubs een uitstekende mogelijkheid om de nieuwe aankopen te testen en te zien hoe de ploeg ervoor staat. Vooral voor Brendan Rodgers lijkt dit toernooi een meetpunt voor zijn Celtic.

De Noord-Ier gaf vlak voor de reis naar Zwitserland aan de voorbereiding zeer serieus te nemen. ‘’Met een groot deel van deze groep zijn we vorig seizoen met overmacht kampioen geworden en hebben we de beker gewonnen. Dat was natuurlijk een fantastische prestatie maar het bied geen garanties voor de toekomst, alle clubs blijven zich verbeteren en daar moeten wij in mee. Ook is Europees beter meedraaien een doelstelling dit seizoen, met de teams die we treffen zullen we niet de optimale test hebben maar het geeft wel een beter beeld van wat er nog moet gebeuren.’’

De Schotten zullen wel direct aan de bak moeten, ze zijn namelijk ingedeeld bij de twee thuis teams en Fulham, het oude team van Moussa Dembélé. De andere groep bestaat dan vanzelfsprekend uit: Hannover 69, Chaves, Norwich en Benevento.

De nummers één en twee zullen uiteindelijk doorgaan naar de halve finale om vervolgens te proberen de finale en eremetaal te behalen.

Daarnaast heb ik ook al een overzicht gemaakt over de selectie. De opstelling ben ik nog niet zeker van dus die volgt pas later.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Je hebt een aardige selectie, met nog een paar aankopen moet je "gewoon" weer kampioen worden van Schotland en misschien stunten in de Champions League...
    Ook een interessante carriereswitch van McGregor trouwens!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Degelijke basis, met genoeg ruimte voor verbeteringen.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Toch wel een aardige selectie waar je zeker kampioen mee hoort te worden. Succes in de voorbereiding!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Leuke ploegen om tegen te oefenen, met deze selectie moet je natuurlijk gewoon kampioen worden. Denk dat de grootste uitdaging in Europa ligt.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Mooie selectie, hiermee moet je voor mijn part wel kampioen mee spelen. Veel succes met het pre season met Celtic!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Bedankt voor al jullie reacties! O en @Schinvelder die carrière switch van McGregor bevalt me wel hoor.

Bij deze de voorbereiding en alvast excuses als de afbeelding wat lastig te lezen is, ik hoop dat ik hier snel een oplossing voor kan vinden.

Celtic-Basel 1-1
    12min Sinclair 1-0
    22min Itten 1-1

Fulham-Celtic 0-4
    5min Hayes (McGregor) 0-1
    81min McGregor (Sinclair) 0-2
    86min Griffihts (Armstrong) 0-3
    89min McGregor (Sinclair) 0-4

Celtic-Sion 1-1
    21min Edouard (Miller) 1-0
    78min Adryan 1-1

Hannover-Celtic 1-1 (3-2)

44min Fossum 1-0
    75min Sinclair (McGregor) 1-1

In de volgende update wordt het seizoen afgetrapt tegen St Johnstone.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Jammer dat je het toernooi niet hebt weten te winnen. Je stukje ziet er opzich wel goed uit alleen is de foto een beetje pixelachtig. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Ik zie helaas heel weinig van de foto.. via welke site upload je je stukjes? Jammer dat je de finale niet haalt, hopelijk kan je het in de competitie beter doen.

Pagina 2 van de 42 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten