FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17
    Amateur AndersDanToen's Avatar
    • Ingeschreven: 19/09/2017
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard AFC Ajax - Young Talent Old Stars

Beste FifaBenelux forum bezoekers,

Eerste post en meteen al een eigen story! Deze zal ik gaan beginnen met mijn favoriete club AFC Ajax. Mijn visie en alles eromheen m.b.t. tot mijn carrière zullen jullie allemaal geleidelijk aan voorbij zien komen. Veel volg/lees plezier allen!

Inleiding

Rechtop overeind in zijn bed schrikt hij wanneer hij ontwaakt uit zijn droom. Hij wordt wakker en opent meteen de krant, raadpleegt teletekst en belt meteen met Edwin. Tot zijn grote opluchting ziet hij dat hij en de rest van de directie gisteren niet echt Marcel Keizer tot de nieuwe trainer van AFC Ajax hebben benoemd. Het is inmiddels eind juni 2017, het seizoen 2016/2017 is lang en breed voorbij. De resultaten in eigen land vielen wat tegen maar werden door de behaalde finale in de Europa League nog enigszins goedgemaakt. Wel was er het onverwachtse vertrek van de geliefde Peter Bosz, hij vertrok naar Borussia Dortmund om daar de vertrokken Thomas Tuchel op te volgen. Er werd Bosz dan wel verweten dat hij talenten niet goed liet ontwikkelen, maar hij liet de Amsterdamse club wel weer sprankelend voetbal spelen. Marc Overmars, onder de supporters van de Amsterdammers inmiddels beter bekend als Marc ‘netto’, moet dus naarstig opzoek naar een nieuwe trainer voor zijn club, aangezien de eerste training volgende week alweer op de agenda staat. We kunnen dus niet anders dan concluderen dat het begin van het seizoen 2017/2018 vooralsnog niet erg voorspoedig is.

Tot zover het eerste stukje van mijn nieuwe story. Dit is dan ook vooral als voorstukje zodat jullie ook alvast weten met welke club ik aan de slag ga.

Volgende keer: Wie is de nieuwe trainer van AFC Ajax geworden?
    Laatst gewijzigd door AndersDanToen; 19/09/2017 om 12:09.

Amateur Lompekop.'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/05/2017
    • Bedank: 29
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Mooie inleiding. Met Ajax een grote club. Ben benieuwd naar het vervolg. Succes!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Sterk stukje! Ben benieuwd hoe je het gaat doen.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Leuk stukje. Ben benieuwd naar de trainer maar veel slechter dan Keizer kan het in mijn ogen niet. Ik gok op Van Gaal in iedergeval.

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Welkom! Goed stukje en leuke clubkeuze. Ik denk dat Andries Jonker de coach wordt van Ajax! En zoals RyanAjax zegt het kan i.i..g. niet slechter dan Marcel Keizer.

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Welkom op de community. Dit is een sterke opener. Leuk geschreven en tof dat je begint met Ajax.Hopelijk kan jij voor de verandering zorgen na het vertrek van De Boer en Bosz. Keizer bakt er niks van momenteel. Veel succes!

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Leuk stukje. Ook goed dat je niet voor Keizer hebt gekozen als trainer. Ik ben benieuwd wie het dan wel wordt. Succes!

Amateur AndersDanToen's Avatar
    • Ingeschreven: 19/09/2017
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie reacties. Het doet me deugd om te zien dat de tak ‘Manager Story’s’ al voor het uitkomen van ons geliefde spelletje in trek is. Dit geeft de burger moed en vertrouwen om er een nog langere & meer boeiende story van te maken. Veel leesplezier!

De nieuwe coach

Daar staat hij dan, leiding te geven aan AFC Ajax. Eergisteren, pas twee dagen voor de start van het nieuwe seizoen, werd hij door de Amsterdamse club benoemd als de nieuwe hoofdtrainer. Erik ten Hag, afgelopen seizoen een super seizoen gedraaid met FC Utrecht. Hij bereikte de play offs van de Europa League door er in de eredivisie met de 4e plaats vandoor te gaan, achter de traditionele top drie. Nu staat hij dus aan het roer bij een van die clubs waar hij vorig jaar zo knap achter eindigde. De 47-jarige oefenmeester weet wat hem te doen staat, bleek nadat hij zijn eerste persconferentie bij zijn nieuwe club had gegeven.
    ‘Voortborduren op het spel dat vorig seizoen gespeeld werd onder leiding van Peter Bosz, vind ik erg belangrijk. De supporters zien ons graag zo spelen en daarnaast werden er met dit voetbal, zeker na de winterstop, ook erg mooie resultaten behaald. Het grote verschil tussen Ajax en FC Utrecht is dat bij mijn nieuwe club de nadruk ligt op moeten, waar vorig seizoen de nadruk vooral lag op het kijken wat mogelijk is. Ik heb er in ieder geval er veel zin in’
    Zo sprak Ten Hag de aanwezige pers toe. Nu, twee dagen later, staat hij dus al training te geven aan zijn nieuwe spelersgroep. Er wordt fel getraind, zoals de man uit Haaksbergen dat graag ziet. Wel is er bij hem altijd ruimte voor een dolletje, want plezier blijft voorop staan in het hedendaagse voetbal. ‘Wie geen plezier heeft, kan ook niet presteren’ Zo citeren wij uit de mond van de eenmalig KNVB beker winnaar. Want naast hoofdtrainer in het professionele voetbal, is Ten Hag zelf profvoetballer geweest op het hoogste Nederlandse niveau.

Volgende keer: Het profiel van de nieuwe coach

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Goede trainer voor Ajax. Ik had hem dan ook de ideale opvolger van Bosz gevonden. Hopelijk kan hij Ajax beter laten presteren en spelen dan Keizer momenteel doet. Succes!

Amateur Lompekop.'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/05/2017
    • Bedank: 29
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Goeie keuze. Ten Hag is zeer succesvol bij Utrecht en kan Ajax naar een hoger niveau brengen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten