FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40
    Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Een mooi team, verjongen kan nooit kwaad natuurlijk. Napoli en Juventus staan momenteel bovenaan de lijst van de Serie A, laat ons daar realistisch over zijn. Dat het spannend zal worden, daar bestaat geen twijfel over. Top vier moet zeker lukken, AC Milan of Inter kan ook nog voor verrassingen zorgen dit seizoen, en dan vooral Milan als ik het mij zo bedenk. Ik kijk al uit naar hoe jij deze ploeg naar jouw wensen gaat vormen.

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

#1: Totti blijft werkzaam bij Roma

​​
    Clublegende Francesco Totti keert na vijf maanden afwezigheid terug bij AS Roma. Ditmaal niet als speler, maar als assistent van Eusebio Di Francesco.

AS Roma heeft Francesco Totti aangesteld als de nieuwe assistent trainer van het eerste team. Het zal voor Totti zijn eerste klus als trainer zijn, nadat hij vijf maanden geleden met een veertigjarige leeftijd stopte met voetbal. Totti is in Rome een absoluut icoon, omdat hij zijn hele carriŤre speelde bij AS Roma.

Francesco Totti is blij dat hij terug is op het oude nest: ‘’De vijf maanden die ik doorbracht, zonder contract bij AS Roma waren vreemd. Gelukkig ben ik na vijf maanden weer thuis. Ik wil met mijn club heel veel prijzen gaan winnen en uitgroeien tot een absolute topclub. Ik heb er vertrouwen in!’’ zo zei Totti die zich voor drie jaar heeft verbonden aan de club.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bedankt voor de reacties allemaal!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    Leuke ploeg waar je veel kanten mee op kan. Op het eerste oog zeker geen verkeerde selectie, al denk ik dat Napoli en Juventus nog wel een stapje verder zijn. Met AC Milan heeft de Italiaanse competitie er ook weer een team bij dat bovenin leuk mee kan doen dus een top drie notering lijkt allerminst een zekerheid dit seizoen. Ben benieuwd hoe je deze selectie naar je hand gaat zetten.

Tip: Je had je selectie/opstelling ook via een site als footballuser.com oid weer kunnen geven. Had je post iets meer vorm gegeven en hadden we direct de beoogde basisopstelling kunnen zien.
    Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee wat de opstelling wordt. De ratings van de spelers liggen erg dichtbij elkaar, daarom kan ik pas wat zeggen over de opstelling nadat ik de eerste potjes met Roma heb gespeeld in FIFA 18.
    Laatst gewijzigd door itsblurb; 03/10/2017 om 17:56.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Mooi dat hij behouden blijft voor de club.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooi dat Totti bij de club blijft. Een rol als assistent lijkt me ook zeer geschikt voor hem. Misschien dat hij in de toekomst hoofdtrainer wordt?

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Ben benieuwd of Totti het in zich heeft om een goede (assistent)trainer te worden. Lijkt me eerder een voorzitter/president voor Roma waarbij hij als uithangbord van de club kan fungeren. Voor Di Francesco zal het wel prettig zijn met Totti erbij, neemt toch een boel druk en aandacht bij hem weg.
    Volg mijn manager story met Atlťtico Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Leuk om te zien dat Totti bij AS Roma blijft in een andere rol voor de club. Totti zou zeker hoofdtrainer van Roma kunnen worden in de toekomst. Ik zou hem eerder opgenomen hebben in het bestuur, maar dat is natuurlijk jouw keuze, het is jouw story/

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

#2: Roma pikt rechtsbuiten op in Madrid

Lucas VŠzquez is speler van AS Roma, zo meldt de Italiaanse club dinsdagavond via haar officiŽle kanalen. De zesentwintigjarige rechtsbuiten komt over van Real Madrid en tekent voor 3 jaar in Rome.

Voor hoeveel geld VŠzquez verkast van Spanje naar ItaliŽ is niet duidelijk, maar Italiaanse media meldden eerder dat er veertig miljoen euro gemoeid gaat met de transfer. Daarbij zou de Spaanse topclub ook nog een bonus in het contract hebben bedongen. AS Roma troeft met de komst van de Spanjaard onder meer AC Milan, AS Monaco en Arsenal af, die ook geÔnteresseerd waren.

VŠzquez kwam in de zomer over van 2016 van RCD Espanyol, de club die VŠzquez uit het reserve elftal van Real Madrid wist te lokken in de zomer van 2014. De Spanjaard speelde in zijn eerste twee seizoen nog regelmatig bij de huidige Champions League winnaar, maar lijkt dit jaar geen kans te maken op een plek in het elftal van Zidane. VŠzquez speelde zeventig wedstrijden bij Real. Hierin wist hij acht keer te scoren.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Prima aankoop voor AS Roma, ik denk dat je nog veel plezier aan deze man gaat beleven!

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Inderdaad een prima aankoop, ben benieuwd of Totti een rol blijft spelen in je novelle.

Professioneel DaniŽl.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Goede aankoop voor Roma. Ik vond sowieso altijd al dat VŠzquez wel wat vaker mocht spelen in Madrid, maar dat risico loop je met spelers als Ronaldo en Bale voor je. Hopelijk zal hij voor jou van waarde zijn.

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten