FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 25 van de 43 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 430
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Ryanajax Lucas Hernández zou ook op linksback uit de voeten kunnen, hij speelt hier IRL ook veel de laatste weken door de blessure van Luís. Mijn gedroomde toekomstige centrum bestaat echter uit Lucas-Giménez waardoor er uiteindelijk wel een opvolger voor Luís moet komen, ik hoop eigenlijk deze zelf op te kunnen leiden. @Naudi de overstap naar Barcelona zie ik Simeone niet maken, ik ga dus in mijn verhaal die stap ook niet zetten. Wellicht dat ik in de toekomst nog eens een andere club onder mijn hoede neem in deze carrière maar dat zal dan een club buiten Spanje zijn.

We staan momenteel aan de vooravond van een nieuw seizoen, de voorbereiding gaat er als volgt uit zien.

Ik ben benieuw wat jullie van mijn mogelijke versterkingen vinden, wie zouden jullie halen?

Doelman:
    Adrian - West Ham United - 31 jaar (gameface)
    Roberto - Espanyol - 32 jaar (verleden in de jeugd)
    Muslera - Galatasaray - 32 jaar

Verdediger:
    Rojo - Manchester United - 28 jaar
    Monreal - Arsenal - 32 jaar
    Bernat - Bayern München - 25 jaar

Andere suggesties voor deze posities zijn natuurlijk ook welkom.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

Rojo en Bernat zijn wel leuke aankopen. Alleen snap ik niet waarom je zoveel doelmannen haalt? Drie keepers is toch voldoende? Zou je eens een print screen van je jeugdspelers kunnen tonen? Zo kunnen we zien hoe goed ze al zijn .Verder: succes in het Midden-Oosten.

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

@Naudi, het is een verlanglijst voor de nieuwe tweede keeper. Het dus (nog) geen aankopen.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Goed stukje! Mijn persoonlijke favorieten op je lijstje zijn Rojo en Roberto. De ander zouden ook leuke aankopen kunnen zijn overigens.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Als Roberto in de basis staat bij Espanyol, zou ik gaan voor Adrian. Prima keeper, maar op het tweede plan geraakt.
    Achterin ben ik geen fan van Rojo en met Monreal schiet je weinig op qua leeftijd. Bernat is een goede optie, maar hem zie ik dan weer niet centraal spelen. Daar ligt zijn kracht niet.

Het ligt er heel erg aan wat je zoekt, denk ik. Een speler die het de basis moeilijk kan maken of een goede back-up. Een echte back of een speler die ook centraal kan spelen. Qua top kan je kijken bij Inigo Martinez en daaronder Merino. Op links inderdaad Bernat, maar ook een Lato of Aaron Martin.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

Bedankt voor de reacties en het meedenken! Hieronder lees je welke twee spelers naar Madrid zijn gekomen.

Roberto is bij Espanyol de derde doelman achter Diego López en Pau Lopéz. Roberto is eigenlijk zijn hele carrière tweede doelman geweest en kan nu in zijn geboortestad nog een paar jaar zijn prijzenkast aanvullen.
    De keuze voor Lato was wat ingewikkelder, maar uiteindelijk toch maar direct voor een potentiële opvolger van Luís gekozen. Jammer genoeg vertrokken er veel andere Spaanse backs naar het buitenland (vooral de Bundesliga is in trek) waardoor er niet heel erg veel keuze in La Liga meer was.
    Gaya vertrok in januari al naar Leverkusen, terwijl Grimaldo toen naar Leipzig vertrok.
    Nu zijn Aaron Martin (Manchester City) en Jonny (Hoffenheim) ook vertrokken waardoor Lato de belangrijkste kandidaat was.
    Ava by CR7Fan07

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Eigenlijk ontzettend zonde dat La Liga beroofd wordt van de talentvolle linksbacks, daar zijn er namelijk wel een flink aantal van in Spanje. Denk dat je met Toni Lato een uitstekende aanvallende linksback hebt die je waarschijnlijk nog wel wat moet slijpen naar de speelstijl van Atletico Madrid. Ideaal dus om achter Filipe Luis te 'rijpen' en daarna zijn plaats over te nemen. Heb je het al in een profielbericht gezegd, maar denk dat je hier een heerlijke carrière hebt staan!

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooi stukje weer en goede aankopen. Ik denk dat Lato in de toekomst zeker uit kan groeien tot een van de beste linksbacks van Spanje en Roberto is een prima back-up voor Oblak. Ik ben benieuwd of je nog andere aankopen gaat doen.

Standaard

Bedankt voor de reacties! De selectie is nu aardig rond en ik verwacht eigenlijk alleen nog aankopen zodra er iemand vertrekt. De voorbereiding in Saoedi-Arabië is achter de rug, hieronder lees je hoe dat ging.

Atlético Madrid - Bayern München 2-2
    19' 1-0 Martínez (Thomas)
    23' 2-0 Martínez (Thomas)
    40' 2-1 Lewandowski
    58' 2-2 Pantovic

Al Nassr - Atlético Madrid 0-2
    59' 0-1 Correa (Gabi)
    79' 0-2 Martínez (Viera)

Al Hilal - Atlético Madrid 0-0

Atlético Madrid - Chelsea 1-2
    70' 0-1 Piazon
    73' 1-1 Correa
    83' 1-2 Piazon
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Jammer van de teleurstellende voorbereiding. Je hebt in ieder geval wel je bank-/jeugdspelers in actie kunnen zien. Zijn er nog andere spelers geweest, naast Martínez en Correa, die positief (of negatief) opvielen in de voorbereiding?

Pagina 25 van de 43 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten