FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 43 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 430
    Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Knap geschreven, zoals we gewend zijn van jou. Goed dat zowel Griezmann en Oblak de club trouw zullen blijven, ookal is de zomer nog lang en kunnen er nog verscheidene zaken gebeuren. Maar ik hoop echt dat deze twee nog eventjes bij Atlético kunnen blijven, want daar bouwt deze ploeg momenteel op.

Het zou mooi zijn moest je Costa kunnen binnenhalen moest je de realiteit wat willen volgen, al gaat die natuurlijk wel redelijk wat kosten. Ik ben benieuwd wat we nog gaan zien voor de start van de competitie.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Bedankt voor de reacties! Diego Costa is een belangrijk target in januari, gezien het feit hij in het echt ook in januari in Madrid zal terugkeren. Wellicht dat er nog naar een talentvolle linksback gezocht wordt (suggesties zijn altijd welkom!), maar voor de rest acht ik de selectie vrij compleet. Ik zal in één van de komende updates aandacht besteden aan hoe de selectie er momenteel uit ziet inclusief ratings.

Nu eerst een stuk over enkele ''oefenwedstrijden'' die ik op de demo heb gespeeld. Prangende vraag was wie er met Griezmann in de aanval moet spelen.

Tip: even op de afbeelding klikken zodat deze beter leesbaar is.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Kijk dit gaat interessant worden voor de fans. Nieuw stadion, een echte ambitie, en een top coach en speler die blijven. Ik volg je !

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Ziet er goed uit. Correa lijkt mij op papier de beste langs Griezmann en in het veld blijkbaar ook.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Correa lijkt me ook de beste optie, al zal ik wanneer de game uitkomt Vietto en Torres ook kansen gaan geven. Torres was in zijn Liverpooltijd één van mijn favoriete spelers, dus hij zal zeker nog aan spelen toe komen. Van Gameiro ben ik niet zo gecharmeerd, in de eerste winterse transferperiode zal er een poging worden gedaan Diego Costa terug te halen en dan mag de Fransman vertrekken.

Dan nu een stuk over het nieuwe stadion van Atlético, wat gelukkig ook in de game zit!

Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Een prachtig stadion wat ze in Madrid hebben gebouwd afgelopen jaar. Ook knap dat de CL finale meteen in dit stadion wordt gespeeld!

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooi stukje weer. Leuk dat je een stukje hebt geschreven over het nieuwe stadion. Hopelijk zal dit nieuwe stadion inderdaad voor de laatste stap naar de top zorgen.

Amateur Schinvelder's Avatar
    • Ingeschreven: 18/09/2017
    • Bedank: 1
    • 24x bedankt in 24 berichten

Standaard

Heel goed en informatief stuk, het stadion ziet er werkelijk fantastisch uit!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Prachtig stadion wat ik graag een keer zou bezoeken. Extra mooi voor jou natuurlijk dat hij in FIFA zit.

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Een mooi, interessant stukje. Een zeer mooi en verzorgd stukje. Hopelijk kan dit een boost geven richting de absolute top zoals je aangeeft. Dat dit dan ook direct het strijdtoneel worden van de Champions League-finale is ook knap.

Pagina 2 van de 43 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten