FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 53 van de 55 EersteEerste ... 3435152535455 LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 542
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Raindog grote vraag is denk ik bij welke club in Italië Balotelli een onbetwiste basisplaats zou hebben. Hij heeft aangegeven graag terug te willen naar Italië en dan zie ik hem eigenlijk alleen bij de topploegen spelen. Denk geen enkele van die clubs (Juventus-Higuain, AS Roma-Dzeko, Napoli-Mertens, Inter-Icardi, Lazio-Immobile) Balotelli een basisplaats kunnen garanderen, als je een plan met hem hebt en hem genoeg gebruikt vind ik het wel kunnen. Eigenlijk wel raar dat de enige topploeg in Italië waar hij zeer waarschijnlijk een onbetwiste basisplaats zou hebben (Milan) voor hem geen optie is, hij gaf eerder aan dat hij daar (nog) niet terug wil keren door de wijze waarop de huidige beleidsbepalers hem daar 'weggejaagd' hebben.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

2. Bedankt db1512:

Raindog (12/06/2018)

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Ik ben van plan om een carrière te starten met Red Bull Salzburg. In deze carrière gaat Peter Bosz de touwtjes in handen krijgen, daarom wil ik RB Salzburg een Nederland tintje geven qua spelers. Zelf heb ik een lijstje gemaakt met spelers die in aanmerking komen:

K. Ehizibue (RB: 22 jaar, PEC Zwolle)
    H. Ter Avest (RB: 20 jaar, FC Twente)

F. Jensen (CAM: 19 jaar, FC Twente)

V. Cerny (LW: 19 jaar, AJAX)
    F. Sol (SP: 25 jaar, Willem ll)

Ook zou ik graag wat spelers willen uit de (2e) Bundesliga die de overstap zouden kunne maken, iemand tips?

Verdere transfer tips zijn altijd welkom! Ik probeer het zo realistisch mogelijk te maken.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Sol past niet echt in het beleid van RB. Als je naar andere spelers wilt kijken ; Stoger (Bochum), Maresic (Sturm), Sacek (Praag), Gummy (Pozan),
    Zie hier mijn Manager Story

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Nu de komst van Antoine Griezmann niet meer tot de mogelijkheden behoort zal Barcelona naar andere kandidaten moeten kijken om de voorhoede te versterken (en Luis Suárez te vervangen op termijn). Wie spreekt jullie het meest aan en welke optie lijkt jullie het meest geschikt voor mijn carrière? De voorhoede bestaat op dit moment uit Lionel Messi, Luis Suárez, Ousmane Dembélé, Philippe Coutinho (zowel inzetbaar als linksbuiten en op het middenveld), Munir, Abel Ruiz en jeugdspeler Bruno Ferreira (in de loop van het derde seizoen, speel met de database van 2 november 2017). Paco Alcácer vertrok eerder nog voor veertig miljoen euro naar Borussia Dortmund.

- Paulo Dybala (Juventus)
    - Kylian Mbappé (PSG)
    - Eden Hazard (Chelsea)
    - Gabriel Jesus (Manchester City)
    - Leroy Sané (Manchester City)
    - Anthony Martial (Manchester United)

Of hebben jullie nog andere mogelijkheden om de selectie te versterken? Ik hoor het graag!
    Laatst gewijzigd door Joostvans; 17/06/2018 om 16:15.

Standaard

Gabriel Jesus dan met stipt op een. Omdat ik Dybala, Mbappe zeker geen centrale spitsen vind. Hazard, Sane en Martial zijn meer flankaanvallers. Of je zou een andere rol voor Messi in gedachten moeten hebben. Dybala en Mbappe als valse spits misschien alleen denk ik niet dat PSG hem zo snel zal laten gaan.

7. Bedankt Spoon0612:

Joostvans (18/06/2018)

Standaard

Ik weet niet in hoeverre Gabriel Jesus haalbaar is voor Barcelona, al helemaal voor komende zomer lijkt hij mij niet realistisch. Een echte vleugelaanvaller als Sané zou ik niet halen, een multifunctionele Martial of Mbappé zou ik dan wel weer wat vinden. Andere namen die nog interessant zouden kunnen zijn, ondanks dat ze niet de potentie hebben om een wereldtopper te worden, vind ik:
    - Antonio Sanabria
    - Gonçalo Guedes
    - Keita Baldé Diao

Sanabria en Keita hebben al in de jeugd bij Barça gespeeld dus hen zie ik nog wel eens terugkeren.
    Ava by CR7Fan07

9. Bedankt db1512:

Joostvans (18/06/2018)

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Begrijp waar het idee vandaan komt dat de nieuwe aanvaller een centrumspits zou moeten zijn, maar zoek toch echt naar een speler die zowel centraal als op de vleugels uit de voeten kan. Waarschijnlijk zal Lionel Messi een centrale rol vervullen, waardoor het elftal behoefte heeft aan gevaar (en wellicht diepgang) vanaf de vleugels. Sterker nog, een pure centrumspits zou juist niet passen binnen de positiewisselingen die er doorgaans in een wedstrijd plaatsvinden. Dat zou overigens pleiten voor de multifunctionele Paulo Dybala, Anthony Martial, Gabriel Jesus of Kylian Mbappé (heb je gelijk in @db1512), zij kunnen hun eigen rol gaan zoeken binnen het elftal naarmate Luis Suárez minder zal gaan spelen.

Moet eerlijk zeggen dat ik na de terugkeer van Thiago en Grimaldo huiverig ben om nóg een voormalig jeugdspeler terug te halen naar de club. Denk dat het mij op termijn dwars zou gaan zitten dat ik geen echte 'externe' sterren heb binnen weten te halen. Vergeet overigens niet dat deze aankoop meteen een vervanger van zowel Luis Suárez als Lionel Messi (al zie ik de Argentijn nog wel langer in een andere rol blijven spelen) moet worden. De potentie om een wereldtopper te worden is dus eigenlijk wel een 'must'. Maar heb je mening hoog zitten, dus voeg je suggesties bij deze toe aan de verlanglijst.

Standaard

Ik wil met AC Milan een linksbuiten aantrekken voor in het tweede seizoen. Ik heb een aantal namen hiervoor ingedachten, wie zouden jullie nemen?
    - Alejandro Gómez - Atalanta Bergamo
    - Hirving Lozano - PSV
    - Anthony Martial - Manchester United
    - Memphis Depay - Olympique Lyon
    - Matteo Politano - Sassuolo
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Politano lijkt me niet ideaal omdat hij linksvoetig is, Gomez is al redelijk oud en als Martial vertrekt bij Man U zal het voor de absolute top zijn. Ik zou voor Depay gaan, die wordt ook met Milan in verband gebracht. Als hij niet haalbaar blijkt is Lozano een goed alternatief.

13. Bedankt Raindog:

db1512 (25/06/2018)

Standaard

@db1512 Politano heeft 4* weak foot dus kan prima op beide flanken uit de voeten. Speel je met Andre Silva in de spits? Die vind ik toch behoorlijk afhankelijk van voorzetten vanaf de flank. Verder kan ik je ook Chiesa aanraden. Heb veel met hem geworsteld bij Fiorentina. Eerst als rechtsbuiten en daarna als schaduwspits. Uit eindelijk kwam hij op links het best uit de verf. Ging ineens scoren en leverde veel meer assists af. Ook hij heeft 4* weak foot.

Pagina 53 van de 55 EersteEerste ... 3435152535455 LaatsteLaatste

Forum Rechten