FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 50 van de 55 EersteEerste ... 404849505152 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 542
    Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

@db1512 Hangt er denk ik een beetje vanaf wat jij het fijnst vindt. Het feit dat je makkelijker kan overschakelen op 4-3-3 als je een buitenspeler haalt, maakt dat wel verleidelijker natuurlijk. Pulisic lijkt mij dan meer passend bij Tottenham als Depay. Als je voor een linksback zou gaan kan ik Tierney zeker aanraden, vond hem een hele fijne speler bij Celtic.

@Aron1997 Pereira komt in mijn optiek te kort voor Barcelona, maar als jij denk dat hij van toegevoegde waarde kan zijn is er natuurlijk niets mis mee.

2. Bedankt Ryanajax:

db1512 (26/04/2018)

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aron1997 Bekijk Berichten
    Ik ben een carrière met Barcelona begonnen en zit nu op weg naar de 1e winter transferperiode.

Ik ben op dit voornamelijk op zoek naar versterkingen voor in het 2e seizoen.

Mijn oog was gevallen op Andreas Pereira die momenteel van Manchester United is uitgeleend aan Valencia.

Leek me een nuttige speler gezien zijn leeftijd en potentieel en door zijn veelzijdigheid. Ik kan hem zowel op de flanken als op de CAM en CM laten spelen.
    Heeft Barca B met Alena, Vitinho en Arnaiz niet genoeg alternatieven achter de hand, die moet je dan wel overnemen.
    Zie hier mijn Manager Story

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    Met Spurs denk ik dat Eriksen niet lang meer te behouden is voor de club. Ik nader de winterse transferperiode van seizoen 2 en ben me dus alvast aan het oriënteren voor versterking mocht onze sterspeler vertrekken. Ik speel in een 4-2-3-1 met drie aanvallende middenvelders achter diepe spits Kane, Eriksen speelt voornamelijk als rechter of middelste man. Naast Eriksen heb ik ook Son, Alli en Lucas die veel op deze drie plekken spelen, ook Sessegnon (links) en Marcus Edwards (rechts en midden) kunnen op deze plekken uit de voeten. Mocht Eriksen vertrekken dan zijn er een paar opties:

Sessegnon definitief doorschuiven naar de voorhoede, speelt nu ook veel als linksback, en dan een nieuwe linksback halen die het met Davies uit mag vechten. Alli zou dan de vaste nummer tien worden met Son, Lucas en Sessegnon vanaf de zijkanten. Hiervoor heb ik twee namen in gedachten:
    - Kieran Tierney
    - Luke Shaw

Een echte tien halen die de plek van Eriksen over kan nemen en Alli vanaf links laten komen. Hiervoor zie ik de volgende opties:
    - Götze
    - Milinkovic-Savic

Een extra buitenspeler halen die er direct staat:
    - Depay
    - Pulisic

Mocht er een extra buitenspeler komen dan kunnen we ook makkelijker overschakelen naar een 4-3-3 variant met de punt naar achteren op het middenveld.
    Sessegnon is op dit moment meer buitenspeler dan linksback, dus daarom zou ik voor Tierney gaan. Milinkovic-Savic is trouwens toch geen echte 'tien'?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aron1997 Bekijk Berichten
    Ik ben een carrière met Barcelona begonnen en zit nu op weg naar de 1e winter transferperiode.

Ik ben op dit voornamelijk op zoek naar versterkingen voor in het 2e seizoen.

Mijn oog was gevallen op Andreas Pereira die momenteel van Manchester United is uitgeleend aan Valencia.

Leek me een nuttige speler gezien zijn leeftijd en potentieel en door zijn veelzijdigheid. Ik kan hem zowel op de flanken als op de CAM en CM laten spelen.
    Sluit ik me bij aan. Een jeugdspeler past daar beter dan Pereira.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

5. Bedankt Begiristain:

db1512 (26/04/2018)

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Alena en arnaiz zijn in het 1e seizoen al binnen gehaald. Vitinho vind ik helaas niet genoeg en ook zijn stats trekken me niet. Andreas Pereira zou voor mij een in een rotatie rol moeten kunnen spelen.

Kan perfect op de flank of op de 10 uit de voeten en heeft genoeg kracht en verdedigende kwaliteiten om een rijtje lager te spelen.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Bedankt voor de reacties, denk dat ik dan voor Tierney ga en dan een nieuwe buitenspeler halen zodra Lucas/Son vertrekt. Alderweireld heeft zijn contract IRL nog niet verlengd en zou dus in 2019 transfervrij zijn, ik denk dat ik hem ga laten gaan na het tweede seizoen. Ik heb dan nog Foyt, Sanchez en Vertonghen, waarbij ik Sanchez door wil schuiven naar de plek van Alderweireld.
    Over Foyt ben ik niet echt te spreken dus wil ik een nieuwe centrale verdediger aantrekken, ook met het oog op de leeftijd van Vertonghen:
    - Dael Fry
    - Harry Maguire
    - Michael Keane
    - Matthijs de Ligt
    - Nathan Aké
    - John Brooks

Brooks en Aké hebben als voordeel linksbenig te zijn.
    @Aron1997 ik vind Perreira een beetje een overbodige aankoop daar je al best wat talenten hebt die zijn niveau kunnen halen of al hebben. Probleem bij Barcelona gaat denk ik worden dat er op het middenveld goede opvolgers moeten komen voor Iniesta en dat er ook nog niet echt een type Xavi is. Coutinho zou de Iniesta rol op zich kunnen nemen maar dan moet er nog een echte spelverdeler naast komen die à la Xavi het tempo bepaalt. Hiervoor zou een Eriksen of Thiago denk ik uitermate geschikt zijn maar het is de vraag of Barca dit wil en kan betalen.
    Laatst gewijzigd door db1512; 26/04/2018 om 14:46.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ik zou sowieso voor een Brit gaan, hoewel een linksvoetige inderdaad wel handig is. Wie kan het beste uitvoetballen?

Standaard

Ik speel zelf ook met Barca en vind het echt onnodig om iemand voor op tien te halen. Aangezien je daar met Coutinho, Messi, D.Suarez opties hebt. Arnaiz en zeker Alena kunnen dat ook nog invullen. Ik speel vaak 4-3-3 of 4-4-2 (ruit) afhankelijk hoe de tegenstander speelt. Voor vaak met Dembele, Suarez, Messi. Soms Coutinho of D.Suarez hangend vanaf links. Op tien eigenlijk altijd Coutinho en later D.Suarez of Paulinho. Iniesta ook vaak in de cam rol maar dan meer vanuit 8. Genoeg mogelijkheden dus. Grootste issue word Iniesta "vervangen" en net zoals @db1512 dacht ik aan Thiago en Eriksen. Wellicht zelfs Verratti.

Amateur UNIQ22's Avatar
    • Ingeschreven: 29/05/2012
    • Bedank: 83
    • 24x bedankt in 23 berichten

Standaard

Begin seizoen 2 bij Hannover 96. We spelen voorrondes voor de Europa League en hebben versterking nodig voor de volgende posities:

- CB: Salif Sané verkocht aan Schalke 04 (net zoals in het echt). Heb zelf Felix Uduokhai op het oog, hij is bankzitter bij Wolfsburg;
    - CM: Pirmin Schwegler terug naar Hoffenheim. Wil zelf Iver Fossum doorschuiven en een backup CM halen in de vorm van Aït Benasser van Monaco;
    - LM: Felix Klaus verkocht aan Gladbach. Wil hem vervangen door Ladislav Krejci van Bologna;
    - ST: Martin Harnik verkocht aan Lokomotiv Moskou. Jonathas komt in de basis, en wil Mariusz Stepinski van Chievo halen als back-up.

Dus Uduokhai, Aït Benasser, Krejci en Stepinski naar Hannover 96 begin S2. Realistisch genoeg volgens jullie?

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Denk dat dit zeker realistisch is. Geen aanmerkingen.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

12. Bedankt Begiristain:

UNIQ22 (01/05/2018)

Standaard

Realistisch genoeg. Verder kan ik je Kevin Stoger (Bochum) aanbevelen. CAM/CM en LM.

14. Bedankt Spoon0612:

UNIQ22 (01/05/2018)

Pagina 50 van de 55 EersteEerste ... 404849505152 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten