FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 49 van de 55 EersteEerste ... 394748495051 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 542
    Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Joe Gomez van Liverpool zou ook een mooie aanwinst zijn voor Bournemouth.

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

@Hagger @Aron1997 - bedankt voor jullie tips! Voor de rechtsback positie heb ik Tavernier (Rangers), Obudajo (Hull City) en Gomez (Liverpool) gescout, maar Wisdom (Derby County) voeg ik toe als optie.

Voor de Rechts/Linkshalf positie was ik er al snel uit. Robinson heeft de voorkeur gekregen voor de deze positie. Verder twijfel ik voor de CA positie tussen Brown (Chelsea) en Gribbin (Manchester United).

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Jongens, ik ben net met Sevilla gestart. Ganso valt enorm tegen, dus hij zal vertrekken. Ik speel met N'zonzi en Banega centraal, met Vazquez op de tien. Voor zowel Vazquez als Banega heb ik niet echt een waardige vervanger/back-up, dus daar wil ik investeren. Welke namen lijken jullie realistisch en geschikt voor één van beide posities of zelfs voor beide?

Ziyech
    Paredes
    Oliver Torres
    (deze drie kunnen niet in de eerste transferperiode gehaald worden)
    Luis Alberto (sowieso enkel de 10)
    Kovacic
    Özyakup

Als iemand nog iets meer info heeft over de twee jongens met Nederlandse roots ben ik daar zeer benieuwd naar!

Amateur Prince's Avatar
    • Ingeschreven: 31/05/2016
    • Bedank: 0
    • 5x bedankt in 5 berichten

Standaard

Wat ik me af vroeg, is die Amerikaanse beker aanwezig in FIFA? Weet niet precies hoe het werkt maar ben benieuwd of die erin zit.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Raindog als je met een echte tien speelt en daar dan twee wat meer controlerende spelers achter kan Ziyech alleen op de tien positie uit de voeten. Ziyech heeft de afgelopen twee jaar bij Ajax wel geleerd meer mee te doen bij balverlies, maar dat was op een middenveld waarbij alle drie de middenvelders verdedigend mee doen. Bij Twente en Heerenveen speelde hij louter als spelmaker en hoefde hij amper te verdedigen. Ik vind Luis Alberto trouwens wel een hele mooie optie, zou hem ook boven Ziyech stellen daar ik denk dat Ziyech het niveau van Sevilla net niet aan kan. Op de plek van Banega zou Özyakup denk ik wel goed passen, ken hem niet heel erg goed maar schijnt een erg complete middenvelder te zijn. Kovacic zal denk ik een transfer maken buiten Spanje, denk dat er wel een mooie Italiaanse of Engelse club interesse in hem heeft als hij mag vertrekken en dat Real hem liever naar het buitenland laat gaan. Oliver Torres zou denk ik ook wel kunnen, Paredes zit net in Rusland en zie ik niet zo snel naar Sevilla trekken.

Enkele andere opties die me nog te binnen schoten:
    - Andre Gomes, beetje hetzelfde als met Kovacic al denk ik dat hij zelf ook wel graag in Spanje zou willen blijven. Is natuurlijk aardig vergruisd in Barcelona dus zou wel mogen vertrekken gok ik.
    - Ndombele, echt een beest als je naar zijn stats kijkt. Sevilla heeft wel redelijk wat Franse spelers dus hij zou hier ook wel bij passen.
    - Bruno Fernandes, weet niet hoe goed hij op de plek van Banega kan spelen maar lijkt mij als tien een goede aanwinst.
    - Denis Suárez, heeft al een verleden bij de club en lijkt bij Barcelona niet echt door te gaan breken.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

6. Bedankt db1512:

Raindog (19/04/2018)

Standaard

Bedankt! Het probleem met Ndombele is dat hij geleend is. Mijn ideale optie was Anderson Talisca, maar die is ook geleend. Van Ozyakup loopt het contract af, dus hij is goedkoop op te pikken. Ik denk dat ik voorlopig voor hem ga, misschien wat laten wennen aan het Spaanse voetbal als invaller op beide posities. Als hij het goed doet kan hij Banega uit de ploeg spelen, en dan haal ik na S1 hopelijk Talisca op.

Standaard

Mooie keuzes en verstandig dat je ozyakup haalt nu dat die zo goedkoop is.

Als je een seizoen wacht om een 10 te halen had ik je Andreas Pereira nog aangeraden heerlijke speler in game en real face wat bij mij toch dat tikkeltje meer spel plezier geeft

Standaard

Zeker een geweldige speler, maar ik denk dat hij eerder terug naar Valencia zal gaan als United hem überhaupt laat vertrekken.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Met Spurs denk ik dat Eriksen niet lang meer te behouden is voor de club. Ik nader de winterse transferperiode van seizoen 2 en ben me dus alvast aan het oriënteren voor versterking mocht onze sterspeler vertrekken. Ik speel in een 4-2-3-1 met drie aanvallende middenvelders achter diepe spits Kane, Eriksen speelt voornamelijk als rechter of middelste man. Naast Eriksen heb ik ook Son, Alli en Lucas die veel op deze drie plekken spelen, ook Sessegnon (links) en Marcus Edwards (rechts en midden) kunnen op deze plekken uit de voeten. Mocht Eriksen vertrekken dan zijn er een paar opties:

Sessegnon definitief doorschuiven naar de voorhoede, speelt nu ook veel als linksback, en dan een nieuwe linksback halen die het met Davies uit mag vechten. Alli zou dan de vaste nummer tien worden met Son, Lucas en Sessegnon vanaf de zijkanten. Hiervoor heb ik twee namen in gedachten:
    - Kieran Tierney
    - Luke Shaw

Een echte tien halen die de plek van Eriksen over kan nemen en Alli vanaf links laten komen. Hiervoor zie ik de volgende opties:
    - Götze
    - Milinkovic-Savic

Een extra buitenspeler halen die er direct staat:
    - Depay
    - Pulisic

Mocht er een extra buitenspeler komen dan kunnen we ook makkelijker overschakelen naar een 4-3-3 variant met de punt naar achteren op het middenveld.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Ik ben een carrière met Barcelona begonnen en zit nu op weg naar de 1e winter transferperiode.

Ik ben op dit voornamelijk op zoek naar versterkingen voor in het 2e seizoen.

Mijn oog was gevallen op Andreas Pereira die momenteel van Manchester United is uitgeleend aan Valencia.

Leek me een nuttige speler gezien zijn leeftijd en potentieel en door zijn veelzijdigheid. Ik kan hem zowel op de flanken als op de CAM en CM laten spelen.

Pagina 49 van de 55 EersteEerste ... 394748495051 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten