FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 45 van de 55 EersteEerste ... 354344454647 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 542
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Raindog Onomah was ik vergeten, heb ook weleens beelden van hem gezien en daar pikte hij ballen op eigen helft op om vervolgens het halve veld over te steken, onderschepte hij veel ballen en had hij een goede tackle. Zijn Fifa stats komen helaas niet echt overeen met die omschrijving, maar kan proberen zijn defensieve stats te trainen. In de spits zat ik nog aan Vardy te denken, ook omdat hij ook vanaf links kan komen. Speel nu in een 4-2-3-1 met een blok van zes achterin en dan drie man op lijn achter de spits, Vardy zou dan vanaf links kunnen komen of de extra aanvallende optie met Kane achter diepe spits Vardy. Als Vardy ooit nog een stap naar een topteam gaat maken zal het denk ik wel zo'n soort constructie worden. Wat doe je trouwens met Alderweireld? Wil zijn contract niet verlengen waardoor hij in de zomer van 2019 een clausule heeft waardoor hij voor dertig miljoen euro weg mag.

@Juventino het idee van Mandzukic op links lijkt mij dat hij erg veel als tweede spits speelt en dat de linksback dan erg veel ruimte heeft om in te komen, op Fifa lukt dit vaak niet omdat de instructies die je spelers geeft bij lange na niet goed worden opgevolgd. Fifa is tactisch gewoon te zwak om zulke dingen uit te voeren in mijn ogen, waardoor je denk ik beter met een Costa, Bernadeschi of Cuardado op links kan spelen en Mandzukic als back-up van Higuain.

@Rivenriff2 Chiellini naar Bayer Leverkussen.... ze mogen dat transfersysteem echt wel een keer flink gaan aanpakken want dit slaat echt helemaal nergens op. Zie Chiellini eigenlijk de rest van zijn carrière wel bij Juve blijven, dus persoonlijk zou ik kijken of je een andere naam kan vinden. Dat maakt het aantrekken van Chiellini in mijn ogen echter niet onrealistisch, het is meer dat ik zelf een andere speler zou halen.
    Laatst gewijzigd door db1512; 23/02/2018 om 13:32.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Goh, Vardy, ik weet het niet. Mij lijkt het dat hij vooral veel wilt spelen en dat hij redelijk trouw is aan Leicester. Ik vind hem ook niet helemaal in het systeem van Spurs passen, zeker niet als hij vanop links moet komen. In de korte combinatie is hij eerder zwak, hij is echt het type spits dat héél veel ruimte nodig heeft. Tottenham kan er wel eens snel uit komen, maar kan evengoed met z'n allen op de helft van de tegenstander staan drukken en dan zie ik niet meteen ruimte voor Vardy. Ik ga toch voor Antonio, die is polyvalenter.

Finno Alla Fine Juventino's Avatar
    • Ingeschreven: 14/12/2015
    • Bedank: 98
    • 33x bedankt in 33 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Ik snap het niet. Mandzukic is traag, kan geen man voorbij dribbelen en kan zeker niet met links voorzetten. Al zijn sterke punten die opgenoemd worden kan hij veel vaker gebruiken in de spits dan op de flank. Ik zou zeker Cuadrado en Costa niet op de bank houden voor hem. Die twee kunnen evengoed naar binnen komen om ruimte te maken voor Sandro
    Mandzukic valt meestal ook tegelijk met Cuadrado dus andere spelers blijven niet op de bank voor hem (Costa en Bernardeschi beginnen in de basis meestal). Ik zou zeggen probeer het is uit om een oefenwedstrijd te spelen met mandzukic op linksbuiten hij is namelijk wel echt en sterke speler op deze positie. @Spoon0612 Ik was Orsolini even helemaal vergeten denk dat hij vanaf volgend seizoen prima de rol als tweede spits kan invullen en Spinnazola gebruik ik waarschijnlijk als back-up voor Sandro.
    Juve, storia di un grande amore, bianco chea abbraccia il nero. Toro che si alza davvero. Juve per sempre sarà.

Sign made by @Alkan_GS

Amateur Lunterseboy14's Avatar
    • Ingeschreven: 19/02/2018
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Zien jullie met een beetje fantasie Frank de Boer aan de slag gaan bij Aston Villa. Met de Hollandse school Aston Villa weer terug naar de top proberen te brengen?

Standaard

Ik denk niet dat de Hollandse school geschikt is voor de Championship.

Met Tottenham zou ik graag een vervanger voor Rose willen halen. Hij moet op middellange termijn de concurrentie met Davies kunnen aangaan. Sessegnon is uiteraard de voor de hand liggende keuze, maar wat denken jullie van Tierney? Andere opties zijn welkom, maar hou er rekening mee dat ik liefst met Britten werk.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Met Tottenham zou ik graag een vervanger voor Rose willen halen. Hij moet op middellange termijn de concurrentie met Davies kunnen aangaan. Sessegnon is uiteraard de voor de hand liggende keuze, maar wat denken jullie van Tierney? Andere opties zijn welkom, maar hou er rekening mee dat ik liefst met Britten werk.
    Tierney of Henry van Brentford. Heel veel meer goede Britten heb je niet. Robertson speelt voor Liverpool.
    Zie hier mijn Manager Story

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Denk dat dat ook je twee beste opties al zijn.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Michel Vorm neemt geen genoegen met zijn rol achter Hugo Lloris en wil vertrekken, er moest dus een nieuwe reservedoelman gaan komen. Hiervoor had ik zelf de volgende namen in gedachten:
    Tom Heaton
    Fraser Forster
    Ben Foster

Daarnaast heeft Real Madrid aangeklopt voor Heung-Min Son met een bod van €50 miljoen, zouden jullie hem laten gaan?
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    Michel Vorm neemt geen genoegen met zijn rol achter Hugo Lloris en wil vertrekken, er moest dus een nieuwe reservedoelman gaan komen. Hiervoor had ik zelf de volgende namen in gedachten:
    Tom Heaton
    Fraser Forster
    Ben Foster

Daarnaast heeft Real Madrid aangeklopt voor Heung-Min Son met een bod van €50 miljoen, zouden jullie hem laten gaan?
    Drie routiniers die prima achter Lloris kunnen. Hoe oud is de Fransman inmiddels?
    Een behoorlijk bod voor Son, misschien nog wat proberen op te drijven? In korte tijd kan Spurs niet het gat met Man u, Chelsea en Man C. dichten waardoor je de afweging moet nemen of je hem kunt behouden. Had je al een schaduwlijstje met eventuele vervangers?
    Zie hier mijn Manager Story

Standaard

Ik zou hem houden.

Pagina 45 van de 55 EersteEerste ... 354344454647 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten