FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 22 van de 55 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 542
    Amateur InspectorMoors's Avatar
    • Ingeschreven: 13/10/2016
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [FR]feyenoord[1908] Bekijk Berichten
    Ik dacht aan sowieso een middenvelder, want het hele middenveld is 30+ (zie Barry en Krychowiak)
    Naast deze West Brom carriere, Loopt er ook nog een Liverpool carriere. Ik wil graag originele realistische aankopen doen in deze carriere. Keita komt volgend seizoen, en ik denk dat ik Van dijk ook ga halen. Iemand nog andere suggesties voor leuke spelers?
    Ja, Aymeric Laporte ipv Van Dijk. Dan heb je een goede linkspoot (Laporte) en een goede rechtspoot (Matip) als centrale verdedigers

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Javier Mascherano heeft onlangs aangegeven op 31 januari (wanneer Samuel Umtiti terugkeert van zijn blessure) te willen vertrekken bij Barcelona en lijkt zijn carrière voort te zetten in China tegen een netto jaarsalaris van 18 miljoen euro. Ook Thomas Vermaelen vertrekt (en keert in mijn carrière terug bij Ajax) en wordt vervangen door Matthijs de Ligt (Ajax). Toch is er in dit geval nóg een centrale verdediger nodig. Had eigenlijk gepland om die positie pas in het tweede of derde seizoen te versterken, maar nu moet ik dat dus versneld doen. Marlon Santos keert sowieso na dit seizoen terug bij de club (ondanks dat de huurdeal nog een seizoen langer doorloopt) en wil daarnaast eigenlijk een (potentiële) wereldtopper aantrekken. Met Matthijs de Ligt heb ik een verdedigend toptalent, dus wil eigenlijk iemand hebben die er meteen staat. Denk dat van de onderstaande namen Aymeric Laporte en César Azpilicueta mijn persoonlijke favorieten zijn. Wat denken jullie?

- Aymeric Laporte (Athletic Bilbao)
    - Iñigo Martínez (Real Sociedad)
    - Alessio Romagnoli (AC Milan)
    - Andreas Christensen (Chelsea)
    - Jonathan Tah (Bayer Leverkusen)
    - César Azpilicueta (Chelsea)
    - Kalidou Koulibaly (Napoli)
    - Lucas Hernández (Atletico Madrid)
    Laatst gewijzigd door Joostvans; 09/12/2017 om 15:04.

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

@Joostvans - Ik acht Marquinhos (PSG) ook een uitstekende kandidaat. Met hem heb je een speler die er meteen staat en ook nog door kan groeien!

4. Bedankt DavinEland:

Joostvans (11/12/2017)

Wereldklasse Overmars's Avatar
    • Ingeschreven: 30/11/2013
    • Bedank: 130
    • 124x bedankt in 120 berichten

Standaard

Ik zit inmiddels met Newcastle in S3 en heb een naam die ik ontzettend graag wil aantrekken: Carles Alenã , middenvelder van Barcelona B. Hij heeft een ontslagclausule van 14 miljoen waardoor ik hem dus ontzettend goedkoop kan overnemen. Ik wil hem in zijn eerste seizoen laten wennen aan de BPL en hem daarna een vaste basisplek geven. Ik zou Barcelona een “terugkoopclausule” kunnen aanbieden, waarmee ik hun de optie geef om hem terug te kopen. @Joostvans , wat vind jij hiervan? Hij zou zo ontzettend goed passen op mijn middenveld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Overmars Bekijk Berichten
    Ik zit inmiddels met Newcastle in S3 en heb een naam die ik ontzettend graag wil aantrekken: Carles Alenã , middenvelder van Barcelona B. Hij heeft een ontslagclausule van 14 miljoen waardoor ik hem dus ontzettend goedkoop kan overnemen. Ik wil hem in zijn eerste seizoen laten wennen aan de BPL en hem daarna een vaste basisplek geven. Ik zou Barcelona een “terugkoopclausule” kunnen aanbieden, waarmee ik hun de optie geef om hem terug te kopen. @Joostvans , wat vind jij hiervan? Hij zou zo ontzettend goed passen op mijn middenveld.
    Het spijt me zeer, maar Carles Aleñá is niet een speler van het kaliber dat hij een 'tussenstap' nodig heeft. Denk niet dat het realistisch is om hem aan te trekken, hij wordt namelijk door de club erg hoog ingeschat. Je zou bijvoorbeeld wil aan Vitinho (Barcelona B) of Angel Gomes (Manchester United) kunnen denken. Kan je trouwens wellicht wel helpen met een andere aankoop die je in plaats van Aleñá zou kunnen doen.

Wat denk je overigens van mijn bericht hierboven? @Overmars

Wereldklasse Overmars's Avatar
    • Ingeschreven: 30/11/2013
    • Bedank: 130
    • 124x bedankt in 120 berichten

Standaard

@Joostvans

Ik zou absoluut voor Azpilicueta gaan, perfect voor naast De Ligt voor de toekomst.

Alenã speelt in mijn carriere nog steeds bij Barcelona B , dus misschien zou je kunnen zeggen dat hij in mijn carriere “gevlopt” is ? Ik zoek namelijk een creatieve middenvelder die met een actie of een heerlijke pass andere spelers voor de goal kan zetten. Wie zou jij nog meer geschikt achten voor deze positie?

Edit: Zie net dat Vitinho zijn ontslagclausule ook slechts 11 miljoen is, wordt hierdoor ook erg interessant.
    Laatst gewijzigd door Overmars; 11/12/2017 om 13:02.

8. Bedankt Overmars:

Joostvans (11/12/2017)

Standaard

Heel eerlijk gezegd zou ik eerder voor een speler als Manu Trigueros, Pablo Fornals, Oliver Torres, Andreas Pereira of Jack Wilshere (wat in mijn ogen verreweg de meest realistische kandidaat zou zijn). Denk dat je met Wilshere een waanzinnige middenvelder aan zou trekken die dezelfde kwaliteiten als Aleñá heeft.

Semi-pro [FR]feyenoord[1908]'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/10/2010
    • Bedank: 3
    • 14x bedankt in 14 berichten

Standaard

Naar Newcastle United.

- Ampadu
    - Angel Gomes
    - Sessegnon
    - Sancho
    - Harper
    - Ronaldo Viera
    - Brereton
    - Edwards
    - Shaw
    - Wilshere
    - Ings
    - Walcott
    - Santi Cazorla
    - Batshuayi
    - Welbeck
    - Iwobi
    - Musonda

En dan zou ik nog een nieuwe keeper willen, iemand suggesties?
    Laatst gewijzigd door [FR]feyenoord[1908]; 11/12/2017 om 23:24.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [FR]feyenoord[1908] Bekijk Berichten
    Naar Newcastle United.

- Ampadu
    - Angel Gomes
    - Sessegnon
    - Sancho
    - Harper
    - Ronaldo Viera
    - Brereton
    - Edwards

En dan zou ik nog een nieuwe keeper willen, iemand suggesties?
    Voor Newcastle is Henderson een geschikte doelman. Anders kun je kijken naar een Zoet of Farinez.
    Zie hier mijn Manager Story

Semi-pro [FR]feyenoord[1908]'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/10/2010
    • Bedank: 3
    • 14x bedankt in 14 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon0612 Bekijk Berichten
    Voor Newcastle is Henderson een geschikte doelman. Anders kun je kijken naar een Zoet of Farinez.
    Dat is een hele leuke optie inderdaad. Dat gaat hem worden.
    Wat vind je van de spelers die ik genoemd heb?

Pagina 22 van de 55 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten