FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Post Manager Story Algemene Discussie

In dit topic is ruimte voor algemene informatie wat betreft manager stories en alle vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp. Mocht je willen samenwerken met een ander lid, dan kan je dat hier ook vragen.

Wat bedoelen wij met een manager story?
    In een story kan jij als schrijver jouw eigen verhaal creëren over bijvoorbeeld de club waar jij je mee bezig houdt op FIFA of de manager die jij speelt. Sommige leden kiezen er echter ook voor om een verhaal te maken over een heel ander onderwerp.

Door middel van je eigen gemaakte stukjes ben jij als schrijver degene die het verhaal een eigen leven geeft. Dit kan zijn door het plaatsen van krantenstukjes, interviews, artikelen van een website, foto's of iets anders. De bedoeling is wel dat je je eigen stukjes maakt.

Je kan er voor kiezen om je teksten in een afbeelding te plaatsen en zelf grafisch een stukje te maken. Puur een stuk tekst hoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. Als schrijver ben jij vrij om te gaan waar jij wilt. Daarnaast kan je ook samenwerken met andere leden, om samen een goed verhaal neer te zetten.

Mocht je vragen hebben over hoe je het kan aanpakken of met welke club jij je verhaal zou kunnen starten, stel ze gerust hieronder!

Overige:
    - Verhalen die langer dan één maand inactief zijn, worden verplaatst naar de Gesloten Manager Stories. Mocht je weer verder gaan, dan moet je dat aangeven. Bij een tijdelijke pauze - door bijvoorbeeld een vakantie - kan je dit in je laatste post aangeven. Je verhaal zal dan actief blijven.
    - Na het einde van iedere volledige maand, zal er een Manager Story van de Maand [MSvdM] verkiezing zijn. Hier worden de betere stories van de afgelopen maand genomineerd en de beste zal uiteindelijk met de prijs naar huis gaan.

Voor inspiratie of gewoon een goed verhaal, hierbij een paar voorbeelden uit de rijke geschiedenis van manager stories op FIFABenelux!

Chelsea FC van FV.Aluarth

Leeds United van Menno

Manchester City FC van Thom' en Casper

Chelsea FC van Guzzie

SC Heerenveen van Menno
    Laatst gewijzigd door Begiristain; 17/09/2017 om 14:49.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

2. Bedankt Begiristain:

db1512 (17/09/2017)

Standaard

Het is de komende dagen mogelijk om je stem uit te brengen op de Manager Story van het Jaar (FIFA17)!

Standaard

Het is nog twee dagen mogelijk om je stem uit te brengen op de Carrière van het Jaar en de Manager Story van het Jaar!

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Goedenmiddag!
    Ik ben bezig met een manager story alleen is het mogelijk om een foto vanaf mijn fotoalbum op mijn telefoon in een post te zetten? Ik hoop dat iemand kan helpen bedankt!

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

@DavinEland Op dit moment ondersteunen wij alleen nog foto's die elders geupload zijn, bijvoorbeeld van https://imgur.com.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordi Bekijk Berichten
    @DavinEland Op dit moment ondersteunen wij alleen nog foto's die elders geupload zijn, bijvoorbeeld van https://imgur.com.
    Heel erg bedankt! Het is nu gelukt en kan nu vanaf mijn telefoon foto's uploaden

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Het is overigens niet 'verboden' om een zelfde story als iemand anders te beginnen toch? Ik zie namelijk dat iemand een story heeft met dezelfde club waarmee ik binnenkort mee ga beginnen.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@JLAV momenteel lopen er ook twee Ajax stories, lijkt me dus geen probleem als ook jij een story begint met hetzelfde team als iemand anders. Vind het zelf altijd wel leuk om verschillende verhalen met dezelfde club te zien, al is het dan denk ik wel het mooist als je andere keuzes maakt in je carrière (met trainers/transfers vooral).
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

10. Bedankt db1512:

Begiristain (08/10/2017)

Standaard

Wat @db1512 zegt klopt precies. Het is zeker niet verboden, we moedigen wel aan variatie in het oog te houden. Dus niet drie/vier Ajax story's of verhalen die heel erg op elkaar lijken. Je eigen gang gaan is heel belangrijk!

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    @JLAV momenteel lopen er ook twee Ajax stories, lijkt me dus geen probleem als ook jij een story begint met hetzelfde team als iemand anders. Vind het zelf altijd wel leuk om verschillende verhalen met dezelfde club te zien, al is het dan denk ik wel het mooist als je andere keuzes maakt in je carrière (met trainers/transfers vooral).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Wat @db1512 zegt klopt precies. Het is zeker niet verboden, we moedigen wel aan variatie in het oog te houden. Dus niet drie/vier Ajax story's of verhalen die heel erg op elkaar lijken. Je eigen gang gaan is heel belangrijk!

Helemaal mee eens. Die van mij is wel heel anders natuurlijk.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten