FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 11 van de 20 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 200

Onderwerp: Deel Jouw FUT Team

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Ik speel zelf in een 4231 (2) systeem, met spelersinstructies. Werkt voor mij perfect!

2. Bedankt itsblurb:

Aaron (17/10/2017)

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

4-3-3(4) was jarenlang mijn favoriete opstelling, maar deze formatie is best kwetsbaar als je CAM te ver naar voren staat.

Ik ben tot nu toe in FIFA 18 fan van de 4-3-3(2) dus met een verdedigende middenvelder. Hier zet ik iemand neer die fysiek sterk is, zodat ik de tegenstander vaak al ruim voor m'n eigen 16 kan afstoppen. Hiernaast staan twee allround middenvelders. Met deze twee probeer ik combinaties te maken met de spits en vleugelspelers, want merk dat online veel tegenstanders moeite hebben om combinatievoetbal te verdedigen. Vervolgens is het kiezen voor een harde steekpass waarmee je een vleugelspeler diepstuurt die dan 1 op 1 kan komen met de keeper. Of juist geduldig rondpassen en wachten op de perfecte steekbal en de tegenstander waar nodig een beetje uit de tent te lokken door te blijven passen. Vooral rustig blijven en wachten op het juiste moment is belangrijk. Regelmatig zie ik dat als ik combineer bij de 16 van de tegenstander dat deze wat ongeduldig of zenuwachtig wordt en stom instapt, waarbij ik direct toe sla.

Doordat je nu de indicator van je tegenstander ziet kan je soms al zien wat voor soort verdedigende actie hij probeert te maken, probeer hier ook naar te blijven kijken.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

4. Bedankt Jordi:

Aaron (17/10/2017)

King Aaron's Avatar
    • Ingeschreven: 07/11/2009
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 174
    • 116x bedankt in 95 berichten

Standaard

Bedankt voor de tips! Ik speelde tot vorig jaar eigenlijk ook altijd in de 433-2 formatie, maar vond in FIFA 17 433-4 fijner spelen.
    Met wat voor type spits speel je dan? Ik merk dat dit ook een groot verschil kan maken. @Jordi
    Het enige is dat ik in sommige wedstrijden een CAM mis als extra aanspeelpunt wanneer ik niet in in 433-4 speel. Maar zal wel een kwestie van wennen zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door itsblurb Bekijk Berichten
    Ik speel zelf in een 4231 (2) systeem, met spelersinstructies. Werkt voor mij perfect!
    4231(2) is ook nog wel een optie, alleen betrek ik m'n RM en LM zo te weinig bij het spel vind ik altijd. Ben wel benieuwd hoe je spelersinstructies hebt ingesteld.

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

@Aaron Ik speel zelf met Icardi en Rodrigo (twee verschillende teams). Icardi is vooral heel goed bij het afmaken als de laatste steekbal goed is. Maar is ook niet zo traag dat hij nog tegen de meeste verdedigers op snelheid of dribbelend een kans maakt. Rodrigo is door zijn snelheid, bewegelijkheid en 4* skill moves juist ideaal om zichzelf vrij te spelen. Beide spelwijzen werken goed voor mij.

Dus wat voor type je er neer zet maakt niet echt uit, zo lang jij hem maar op de juiste manier probeert te gebruiken.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur WesleyHassing's Avatar
    • Ingeschreven: 10/10/2017
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik heb nu dit team https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/130243

Iemand tips hoe ik dit team kan verbeteren?

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Mijn spelersinstructies zijn bij mijn 4231: Backs op achterblijven tijdens aanval, beide CVM's achterblijven tijdens aanval en cut passing lanes (weet deze even niet in het Nederlands), beide vleugelspelers op voorin blijven, aanvallende middenvelder op voorin blijven, spits op achter linies kruipen en druk zetten op achterste lijn.

Amateur HKabze58's Avatar
    • Ingeschreven: 08/12/2006

Standaard

Mijn spelersinstructies zijn bij mijn 4231: Backs op achterblijven tijdens aanval, beide CVM's achterblijven tijdens aanval en cut passing lanes (weet deze even niet in het Nederlands), beide vleugelspelers op voorin blijven, aanvallende middenvelder op voorin blijven, spits op achter linies kruipen en druk zetten op achterste lijn.
    hoe stel je dat in bij aangepaste tactieken. heb je een screenshotje?

Amateur Boskamp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2016
    • Bedank: 18
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Nadat ik in het begin vooral 4-2-3-1 (2) speelde, ben ik inmiddels overgestapt naar een 4-1-2-1-2 (2). Ik merkte dat ik mijn vleugels toch niet zoveel gebruikte en aan een spits die naar de flank trekt ook genoeg heb. Het voelt voor mij erg compleet en kan er zowel op balbezit als op de counter mee spelen en, vooral online, merk ik dat het defensief ook erg sterk staat. Tegenstanders worden echt naar de zijkant 'gedrukt', waar ik gemakkelijker ballen kan onderscheppen of de uiteindelijke voorzet gewoon kan wegwerken.

Dit is momenteel mijn favoriete team: https://www.futbin.com/18/squad/599265

Hierbij is IF Sanabria vooral het aanspeelpunt, terwijl Muriel de man is die naar de flank trekt en achter de linies kruipt. Het middenveld is ook erg allround, maar passend natuurlijk erg sterk, wat juist mijn grootste kracht is. Al met al een lekker team.

King Aaron's Avatar
    • Ingeschreven: 07/11/2009
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 174
    • 116x bedankt in 95 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordi Bekijk Berichten
    @Aaron Ik speel zelf met Icardi en Rodrigo (twee verschillende teams). Icardi is vooral heel goed bij het afmaken als de laatste steekbal goed is. Maar is ook niet zo traag dat hij nog tegen de meeste verdedigers op snelheid of dribbelend een kans maakt. Rodrigo is door zijn snelheid, bewegelijkheid en 4* skill moves juist ideaal om zichzelf vrij te spelen. Beide spelwijzen werken goed voor mij.

Dus wat voor type je er neer zet maakt niet echt uit, zo lang jij hem maar op de juiste manier probeert te gebruiken.
    Oke duidelijk. Bedankt voor de tips! Ik ga eens wat testen.

Interessant. Zal dit misschien ook eens testen aangezien die formatie best solide is alleen ik persoonlijk aanvallend niet goed ben in die formatie.

Amateur NLMarc1's Avatar
    • Ingeschreven: 23/09/2015

Standaard

Mijn team op het moment. https://www.easports.com/fifa/ultima...nM5R3:FFA18PS4

Betere RB komt d'r nog, maar loopt niet zo veel in Duitsland

Pagina 11 van de 20 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten