FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 10 van de 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 200

Onderwerp: Deel Jouw FUT Team

Amateur Jimbo2304's Avatar
    • Ingeschreven: 11/07/2017
    • Bedank: 0
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robinjuuh Bekijk Berichten
    Ik ben nu een beetje de SBC aan het uitproberen en ik had een website gevonden waarin ze goedkope spelers voor elke SBC zetten maar dat komt nu heel vaak niet uit qua teamgeest. Mist steeds 1 of 2 puntens haha. Zijn hier handige tips of tools voor om het op je selectie toe te passen? Is namelijk best onduidelijk als je wil kijken bij welke clubs ze spelen en in welk land.
    @Snuck
    Ja kan je team nu wel zien, echt nice team.
    Alleen snap ik niet dat je met een linkspoot op links speelt en rechtspoot op rechts als je met hele kleine spitsen speelt haha.
    Als je 10 wedstrijden speelt met die spelers krijgen alle spelers er 1 'teamgeest' bij.
    Zo kom je wel aan de teamgeest die je nodig hebt om de SBC te kunnen voltooien

Amateur Robinjuuh's Avatar
    • Ingeschreven: 29/12/2009
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo2304 Bekijk Berichten
    Als je 10 wedstrijden speelt met die spelers krijgen alle spelers er 1 'teamgeest' bij.
    Zo kom je wel aan de teamgeest die je nodig hebt om de SBC te kunnen voltooien
    Oh thnx dat wist ik niet, is wel heel erg veel wedstrijden trouwens hahhaa
    Die potjes duren zo lang

Amateur Boskamp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2016
    • Bedank: 18
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

@Robinjuuh, naast de tip van @Jimbo2304 over 10 gespeelde wedstrijden, heeft een speler ook automatisch +1 teamgeest (Loyaliteit) als je 'm uit een pack gekregen hebt. Of een speler 'Loyaliteit of min. 10 gespeelde wedstrijden' heeft, kun je zien aan een groen icoontje bij het kaart van de speler. Dit kun je zien bij de Speler info (Competitie, club, nationaliteit) als je bij het kaartje met je rechter analogestick scrollt.

Ik bewaar daarom ook vrijwel alle spelers die ik pack, tenzij hij veel waard is. Zo heb je altijd spelers met een loyaliteitsbonus als je het nodig hebt voor SBC's.
    Laatst gewijzigd door Boskamp; 11/10/2017 om 14:40.

Amateur Robinjuuh's Avatar
    • Ingeschreven: 29/12/2009
    • 6x bedankt in 6 berichten

Standaard

@Boskamp ik kan dat groene icoontje niet vinden, staat bij geen 1 speler..

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

@Robinjuuh

Het is gelijk onder de nationaliteit van de speler. Bij sommige spelers is het wit gekleurd (spelers zonder loyaliteit) en bij sommige is het icoontje groen gekleurd (spelers met loyaliteit).
    Wel één keer met je analoog naar rechts scrollen eerst.

Amateur Boskamp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2016
    • Bedank: 18
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

@Robinjuuh Het wordt nu redelijk offtopic denk ik, maar bij geen enkele speler? Ook niet bij diverse (bronzen) spelers die je aan het begin had bijv.? Hieronder trouwens een voorbeeld van FIFA 17. De spelers (CV en CVM) met een groen icoon hebben dus 'Loyaliteitbonus' en vandaar ook 10 teamgeest en de speler (CV) zonder maar 9 teamgeest. Je zult het snel genoeg zien als je een speler gepackt hebt of minimaal 10 wedstrijden hebt gespeeld met een speler.

Amateur Jimbo2304's Avatar
    • Ingeschreven: 11/07/2017
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Ik heb op het moment 375k tot mijn beschikking, daarnaast heb ik de volgende 2 teams:

Liga Santander:

https://www.futbin.com/18/squad/424762

Calcio A:

https://www.futbin.com/18/squad/424797

Iemand tips wat ik met mijn munten moet doen?

Moet ik mijn huidige teams verbeteren of moet ik een nieuw (bpl) team maken bijv.?

Of moet ik wachten tot een week voor de Black Friday en dan pas inkopen gaan doen?
    Ik las namelijk gister ergens dat een week voor de Black Friday de prijzen gingen dalen.

Tips en reacties zijn altijd welkom!

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

@Jimbo2304

Rond 19 november zullen de prijzen van de topspelers drastisch dalen. Als jij je team nu nog wilt verbeteren met spelers die max 60-70K zijn, kan je dat gerust nog doen.

Amateur HKabze58's Avatar
    • Ingeschreven: 08/12/2006
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

dit is mijn team nu, https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/124862

tips zijn welkom.

ik begin 4-4-1-1 en als het niet goed gaat verander ik naar 4-1-2-1-2

icardi heeft gisteren een hattrickje gemaakt tegen ac milan.

hij zal deze week een inform krijgen denk ik.

ik ben dan van plan om hem te halen, speelde vorig jaar heel lekker

King Aaron's Avatar
    • Ingeschreven: 07/11/2009
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 174
    • 116x bedankt in 95 berichten

Standaard

Ik weet niet zo goed in welk topic dit thuis hoort dus excuses als dit niet het goede is.

Ik ben nog steeds op zoek naar de "beste" formatie voor mezelf. Ik heb gemerkt dat het verschil tussen UT online en normaal online seizoenen heel groot is.
    In vorige edities van FIFA kon ik nog winnen met mindere teams en zilveren teams maar lijkt nu onmogelijk geworden. Normaal speel ik altijd 433-4 maar ik ben bang dat ik er helaas van af moet stappen. Ben er klaar mee om elke wedstrijd meer balbezit en schoten te hebben en nog steeds te verliezen.
    Ik heb 4231 en 4321 geprobeerd en de laatste vind ik niks en de 4231 krijg ik alleen aan het lopen als ik sleutel aan de aangepaste tactieken.
    Ik speel met online seizoenen vaak 433 of soms 442 en daar werkt het uitstekend maar op UT loopt het niet lekker.
    Heb mijn Ligue 1 en Serie A teams verkocht en heb nu 170k tot mijn beschikking.

Ben benieuwd wat jullie spelen qua formatie dit jaar en of iemand misschien wat tips heeft.

Pagina 10 van de 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten