FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 14 van de 36 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 360

Onderwerp: Club Gezocht Topic

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Begin nu zelf ook te twijfelen om met United of Spurs te beginnen. Als ik met United zou starten dan zou ik Dier als enige speler van Tottenham halen, Alli en Kane zijn natuurlijk ook wereldspelers maar met het huidige potentieel wat er bij United rondloopt op hun posities lijken zij mij wat overbodig. Met Spurs loopt er inderdaad ook heerlijk talent rond. @Raindog weet jij toevallig of Onomah ook goed op de flanken uit de voeten kan? Hij heeft in game RM als tweede positie maar zijn voorzet is niet echt goed waardoor ik me afvraag of hij rendeert op rechtsmidden.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Volgens mij kan je hem meer vergelijken met een lopende speler, zoals Dembele en Sissoko. Zit zelf ook al tijden aan United te denken, om er een soort Ferguson-achtig team van te maken.

Wil je met Dier en met Matic gaan spelen? Persoonlijk zou ik eerder voor Alli gaan. Een creatieve man tussen de linies, met loopvermogen, ontbreekt een beetje. Mata kan tussen de linies, maar mist power en goals.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Ik zou Dier dan in seizoen 2 of 3 halen en dan rouleren met Matic. Matic is in seizoen 3 ook al weer dertig en Dier zou ik dan de ideale opvolger vinden. Pogba lijkt mij juist de man die creativiteit en loopvermogen brengt, een echte nummer tien die het spel verdeelt daarnaast lijkt mij ideaal. Met Pogba zou je dan power en goals hebben, een type Mata ernaast voor de (voor)assists.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ik heb wat matchen van Onomah bij de Engelse -21 gezien, en hij speelde daar als 8. Verdeelde het spel vanuit een centrale positie, zat overal goed tussen en als hij niet meteen een afspeelpunt vond maakte hij runs zoals Dembele dat doet. Indrukwekkende voetballer!

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ik twijfel wat om met West Ham te beginnen. Iemand al ervaring met deze ploeg? Valt de sfeer in dat veel te grote stadion wat mee?

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Ik twijfel wat om met West Ham te beginnen. Iemand al ervaring met deze ploeg? Valt de sfeer in dat veel te grote stadion wat mee?
    Heb op FIFA 15 (geloof ik) een langlopende carrière met West Ham gehad en gebruikte toen Rio Ferdinand als coach en liet jongens als Frank Lampard, Jermain Defoe en Michael Carrick hun carrière afsluiten bij de club waar het voor hen begon. Merkte toen wel dat het een enorme uitdaging was om de selectie dusdanig om te bouwen dat je geen vreemdelingenlegioen hebt zonder af te doen aan kwaliteit. Dat zal nu denk ik ook de uitdaging zijn. Zoveel grote talenten lopen er niet rond, dus je zal echt vanaf nul moeten gaan bouwen. Dat is aan de ene kant leuk, maar ook vermoeiend aangezien het lang duurt voor je een lekker elftal hebt staan. Weet wel dat ik Antonio als rechtsback gebruikte (een positie waar hij eigenlijk pas daarna 'irl' is gaan spelen zo nu en dan) en dat dat echt een verademing was. Dus dat is de tip die ik je zou meegeven. Antonio is een loopwonder, geen creatieveling. Dus als rechtsback is hij ideaal.

Verder trouwens leuk dat mijn reactie wat discussie opleverde. Het is namelijk lastig om een echt fijne carrière te starten met een Engelse club. Ja, Spurs lijkt alles voor elkaar te hebben. Maar ze missen toch die uitstraling voor mij om echt uit te groeien tot absolute topclub. En als je dat gevoel niet bij een club hebt, dan wordt het heel lastig om daar een mooi verhaal van te maken. Aan de andere kant trekt ook Manchester United me niet genoeg en de aanwezigheid van José Mourinho (en de selectie die hij heeft gebouwd) is daar een oorzaak van. Ik weet het dus even niet. Misschien start ik wel met Nottingham Forest met Wes Morgan (voormalig speler en captain van de Tricky Trees) als speler-manager. Maar goed, dan wordt het meer een 'road to glory' en weet niet of ik de tijd heb om zo'n carrière te starten.

7. Bedankt Joostvans:

Raindog (14/11/2017)

Amateur yasammm's Avatar
    • Ingeschreven: 10/07/2013
    • Bedank: 6
    • 20x bedankt in 20 berichten

Standaard

De sfeer valt mee en is prima te doen. Niet te vergelijken met Boleyn Ground maar alsnog sfeervol. Ben zelf onlangs begonnen met WHU, leuke (en redelijk lange) uitdaging om daar een topclub van te maken.

9. Bedankt yasammm:

Raindog (14/11/2017)

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

@Raindog ik heb een lopende carrière met West Ham, erg leuke club, mooie groot stadion, sfeer is er wederom maar wel anders dan voorheen. De club wil groter worden maar de selectie lijkt daar nog niet rijp voor te zijn. Achterin heb je aardige verdedigers, het middenveld is verdedigend goed maar qua creativiteit erg laag, enkel Edmilson Fernandes is een groot talent en ik speel met Lanzini achter de spits. Voorin heb je Arnautovic, Javier Hernandez 'Chicharito' en natuurlijk Caroll. Met Antonio kun je ook nog veel kanten op, de gehele rechterflank of zelfs in de spits. Doelman Hart is natuurlijk gehuurd.

er is dus genoeg ruimte voor verbetering in elke linie. Daarom vond ik het juist een leuke uitdaging.
    Zie hier mijn Manager Story

11. Bedankt Spoon0612:

Raindog (14/11/2017)

Amateur lucbeltie's Avatar
    • Ingeschreven: 19/07/2017
    • Bedank: 3
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Ik heb zelf ook een carrière met West Ham en ik vind het inderdaad ook een leuke uitdaging waarmee ik mij lang kan vermaken (als ik weer wat meer tijd heb). Het is ook een redelijk oud team met spelers als Reid, Ogbonna, Fonte, Noble en Zabaleta. Leuk om op den duur dus verjonging toe te passen en in dat grote stadion uit te groeien naar de zoveelste topclub in Londen!

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Misschien niet het juiste topic, maar deze vraag moest ik stellen omdat ik twijfel..
    Na het lezen van de geweldige stukken die @Joostvans heeft geplaatst in de Realistische Carrière Topic met FC Barcelona zit ik ik in twijfel om een carrière te beginnen met de ploeg uit Catalonië. Wat me nog dwars is dat mijn carrière teveel gaat lijken op die van Joost, daarom ben ik opzoek iemand die ideeen heeft om het anders aan te pakken binnen de club en met een andere trainer? Wel zou ik Barcelona B er nauw bij willen betrekken en de zelf opgeleiden spelers de kans willen geven in de hoofdmacht.

Pagina 14 van de 36 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten