Oorspronkelijk geplaatst door
Begiristain
Ik heb weer eens een paar potjes met mijn Barcelona carrière gespeeld. De vorige keer waren de geruchten rondom Griezmann nog zo sterk, dat ik hem alvast gekocht had. Op dit moment is de realiteit dat hij bij Atletico blijft en ga ik hem verkopen. Op dit moment zit ik in S2.
Mijn aanval bestaat op dit moment uit: Dembele - Suarez - Messi, met daarachter Arnaiz - Ruiz - Munir. Nu heb ik een derde/vierde keuze nodig achter de basis, die beter is dan de jeugdspelers. Echter, vind ik het een vrij lastige opgave, omdat veel spelers niet realistisch zijn of niet passen in die rol. Suarez wordt een dagje ouder en zijn conditie neemt al redelijk af.
Zelf zat ik te denken aan Martial, die bij United op een dood spoor zit, maar ik ben benieuwd of jullie nog mooie opties hebben. In de toekomst wil ik ooit nog eens proberen om Dybala en/of Mbappé te halen.
Ik heb niet echt een voorkeur voor een type speler. Dat komt mede omdat de huidige spelers ook goed kunnen wisselen. Zo kan Dembele prima vanaf rechts en Messi centraal. Zo'n Martial zou bijvoorbeeld links en centraal goed uit de voeten kunnen.
Ben benieuwd naar jullie suggesties!