FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 43 van de 46 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 459
    Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Rui Patricio, mét real face.

Amateur Prince's Avatar
    • Ingeschreven: 31/05/2016
    • Bedank: 0
    • 5x bedankt in 5 berichten

Standaard

Zit op de laatste dag van de transfer periode en ben nog op zoek naar een spits.
    Milik ligt er voor 3 maanden uit, Mertens 4 maanden en Insigne als het goed is ook 2/3 maanden, raar maar waar.

Me aanval bestaat nu momenteel uit Callejon, Verdi, Ounas en reservespeler Inglese.
    Voor Zapata had ik voor dit drama een goed bod gekregen dus heb hem toen laten verkassen.

@Raindog jij nog enkele spitsen op het oog voor jou carrière?

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Prince zou eens naar Balotelli kijken, andere opties zouden Petagna (Atalanta) en Ángel Correa (Atlético).
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ik heb Milik ingeruild voor Balotelli, omdat die het bij de nationale ploeg (die ik ook onder mijn hoede heb) zo goed deed. Andere spelers die op mijn verlanglijst stonden waren Embolo (heeft in de jeugd als 10 gespeeld, ideaal als valse 9 dus) en Aboubakar.

Amateur Prince's Avatar
    • Ingeschreven: 31/05/2016
    • Bedank: 0
    • 5x bedankt in 5 berichten

Standaard

Zal even kijken naar de genoemde namen, bedankt!

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Waar Andrés Iniesta ook de rest van zijn carriere bij Barcelona actief zal blijven (althans in mijn carriere wel), komt voor Paulinho in het vierde seizoen een einde aan zijn verblijf. En daarmee lever ik fysieke kracht, loopvermogen en een ‘ballwinner’ op mijn middenveld in die niet direct vervangen kan worden. Naast alle lichtvoetige, flegmatieke middenvelders heb ik ook een type-Paulinho nodig. Dat hoef niet direct iemand met basispotentie te zijn, dat mag ook een ervaren speler zijn die tevreden is met een rol als stand-in. Loopvermogen en duelkracht zijn een ‘must’. Hebben jullie aanbevelingen?

Standaard

@Joostvans hoe hebben Tousart en Ndombele zich in je carrière ontwikkeld? Zijn denk ik wel twee namen die aan je eisen voldoen. Als je naar wat meer ervaren spelers kijkt dan kan je eens naar een Moussa Dembélé, Steven N'Zonzi of misschien zelfs Radja Nainggolan kijken. Voor alle drie is het denk ik wel zo dat als ze niet al de stap naar een topclub hebben gemaakt ze best nog een keer om de absolute hoofdprijzen willen meespelen, al is het natuurlijk de vraag of dit spelers zijn die echt bij Barcelona passen. Lastig vraagstuk als ik eerlijk ben, daar het eigenlijk om een speler gaat die niet echt bij Barcelona past. Als je een echte topspeler aan wil trekken voor op die positie kom je al snel bij een Pogba, Verratti of Kanté uit, maar die zijn denk ik onbetaalbaar voor Barça.
    Ava by CR7Fan07

8. Bedankt db1512:

Joostvans (26/06/2018)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    @Joostvans hoe hebben Tousart en Ndombele zich in je carrière ontwikkeld? Zijn denk ik wel twee namen die aan je eisen voldoen. Als je naar wat meer ervaren spelers kijkt dan kan je eens naar een Moussa Dembélé, Steven N'Zonzi of misschien zelfs Radja Nainggolan kijken. Voor alle drie is het denk ik wel zo dat als ze niet al de stap naar een topclub hebben gemaakt ze best nog een keer om de absolute hoofdprijzen willen meespelen, al is het natuurlijk de vraag of dit spelers zijn die echt bij Barcelona passen. Lastig vraagstuk als ik eerlijk ben, daar het eigenlijk om een speler gaat die niet echt bij Barcelona past. Als je een echte topspeler aan wil trekken voor op die positie kom je al snel bij een Pogba, Verratti of Kanté uit, maar die zijn denk ik onbetaalbaar voor Barça.
    Wellicht dat het handig is om te beseffen dat de 28-jarige Paulinho in mijn carrière al eventjes de dertig is gepasseerd en dat bijvoorbeeld Moussa Dembélé en Steven N’Zonzi ouder zijn dan de Braziliaan. Sergi Samper en Oriol Busquets fungeren op dit moment als back-up van Busquets, Ivan Rakitic krijgt speelminuten in een offensievere rol. Merk dat tegen fysiek sterkere tegenstanders mijn middenveld het lastig heeft om aan de bal te blijven, dus dan is het prettig om een speler in je selectie te hebben die zulke wedstrijden open kan breken. Paulinho kan/kon dat, maar begint nu fysiek minder te worden en heeft dus weinig toegevoegde waarde meer. Zoek dus naar specifieke kwaliteiten en hoef dus niet per se een (potentiële) wereldtopper in huis te halen. Eigenlijk een atypische Barcelona-speler dus. Ervaren (maar niet ouder dan Paulinho in mijn carrière), fysiek sterk, loopvermogen… Dat type speler. Moussa Dembélé (Tottenham) zou een geweldige aanwinst zijn, ware het niet dat hij twee jaar ouder is dan Paulinho.

Standaard

@Joostvans dan kom je denk ik toch uit bij een van de onderstaande (Franse) voetballers uit.
    - Kondogbia
    - Tousart
    - Ndombele
    - Doucouré

Denk dat al deze spelers wel een beetje in de Paulinho rol kunnen spelen, waarbij Tousart en Ndombele waarschijnlijk wat meer speeltijd eisen. Denk dat je vooral moet kijken waar ze nu spelen en of een rotatierol bij Barcelona een vooruitgang is voor die jongens.
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Dat lijkt inderdaad wel het type en kaliber speler waar ik naar op zoek ben. Dacht zelf al aan Geoffrey Kondogbia, maar zijn high-medium workrates schrikken mij vooralsnog af. Vrees dat hij niet vaak ik die ‘holding midfielder’ rol te vinden is op het moment dat hij op de plek van Busquets speelt. Heeft een van jullie daar ervaring mee?

Vooralsnog lijken me Ndombélé en Kondogbia de twee meest geschikte namen, moet nog even wat scoutwerk doen voor Doucouré. Nog andere namen die jullie te binnen schieten?

Pagina 43 van de 46 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten