FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 41 van de 46 EersteEerste ... 313940414243 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 459
    Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

@Aron1997 Giovanni Simeone kan ik zeker aanraden. Heb hem onder mijn hoede bij Fiorentina en merk meteen aan het spel als hij niet mee doet. Goede afmaker, snel, technisch en doelgericht.
    Laatst gewijzigd door Spoon0612; 25/05/2018 om 12:14.
    Zie hier mijn Manager Story

Duifmeneer Luuk,'s Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2010
    • Bedank: 205
    • 233x bedankt in 209 berichten

Standaard

Zou voor Loftus-Cheek of Chalobah gaan, @Raindog. Ziyech gaat het niet redden in de Premier League als je hem niet als voorste middenvelder gaat gebruiken. Leuke aan Loftus-Cheek en Chalobah is ook dat ze beiden een real-face hebben. Persoonlijk zou ik voor LC gaan, aangezien die technisch wat sterker is imo.

3. Bedankt Luuk,:

Raindog (25/05/2018)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Raindog ik denk niet dat je Ziyech als middenvelder moet willen gebruiken als één van de twee verdedigende middenvelders, als je hem wil halen moet je denk ik overschakelen naar een 4-3-3 hoe Ajax ook speelt. Denk dat je vooral de afweging moet maken tussen een loper of een passer, een Ndombele is erg goed met de bal aan de voet en blijft maar gaan terwijl een Tielemans het veel meer van zijn passing moet hebben. Een Brit zou ik uiteindelijk wel het best bij je selectie vinden passen, Chalobah is denk ik te defensief voor wat je zoekt en dan blijft Loftus-Cheek over. Lijkt mij een prima aankoop, je zou ook nog naar Lewis Cook kunnen kijken. Vind hem altijd wel een leuke speler die ook gif is zijn spel heeft.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

5. Bedankt db1512:

Raindog (25/05/2018)

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Daar zeg je wat, cook zou inderdaad echt een goede optie zijn

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Sluit ik mij bij aan. Ziyech inderdaad niet gebruiken als één v/d twee achter een tien. Een tien is namelijk exact het type speler dat hij zelf is.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Na alle opties zorgvuldig overwogen te hebben ben ik toch voor Bentaleb gegaan. Hij heeft de beste combinatie van kenmerken die belangrijk zijn voor mij: schieten, lange pas, visie, skillmoves en defensieve attributen (en een face).

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Voor mijn Ajax carrière (S4) ben ik nog op zoek naar een nieuwe vleugelspeler. Ik zit nu in seizoen 3, en we staan in de halve finale van de Europa League. Kluivert en Neres zijn de twee uitblinkers uit het team met een rating van 83. Eigenlijk zijn ze dus beide onhoudbaar. Nu ben ik dus op zoek naar in iedergeval één nieuwe vleugelspeler zo dat ik volgend jaar zo kan spelen: Bandé - Kühn - aankoop. Echter is het vrij lastig zoeken naar een realistische speler. Ik heb nog wel Johnsen in de selectie, maar ik weet niet of hij met een rating van 75 het vertrek van twee toppers kan opvangen. Iemand een paar opties?

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door itsblurb Bekijk Berichten
    Voor mijn Ajax carrière (S4) ben ik nog op zoek naar een nieuwe vleugelspeler. Ik zit nu in seizoen 3, en we staan in de halve finale van de Europa League. Kluivert en Neres zijn de twee uitblinkers uit het team met een rating van 83. Eigenlijk zijn ze dus beide onhoudbaar. Nu ben ik dus op zoek naar in iedergeval één nieuwe vleugelspeler zo dat ik volgend jaar zo kan spelen: Bandé - Kühn - aankoop. Echter is het vrij lastig zoeken naar een realistische speler. Ik heb nog wel Johnsen in de selectie, maar ik weet niet of hij met een rating van 75 het vertrek van twee toppers kan opvangen. Iemand een paar opties?
    Stengs - Az
    Van Bergen - Vitesse
    Togni - Indipendente
    Zaracho - Racing Club
    Zie hier mijn Manager Story

11. Bedankt Spoon0612:

itsblurb (30/05/2018)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon0612 Bekijk Berichten
    @Aron1997 Giovanni Simeone kan ik zeker aanraden. Heb hem onder mijn hoede bij Fiorentina en merk meteen aan het spel als hij niet mee doet. Goede afmaker, snel, technisch en doelgericht.
    Uiteindelijk ben ik 1e geworden op doelsaldo en aantal gewonnen duels, icardi werd topscorer toch kreeg ik in de zomer geen aanbieding ervoor. Ik heb tot nu toe dan ook geen nieuwe spits aangetrokken. Ergens wel jammer want dan had ik mijn selectie op verschillende plaatsen nog kunnen versterken en op enkele posities in de breedte kunnen aankopen.

Anderzijds fijn dat men kapitein met bijna 90 algemeen nog even blijft

Standaard

Buiten mijn carrière met Inter heb ik er ook 1 met Portsmouth. De bedoeling is om de 1e 2 seizoenen meteen te promoveren zodat ik de premier league uit kom.

Nu het 1e seizoen gaat dit zeker lukken ik ben nu op 1 februari uitgekomen en en probeer nu een aantal spelers gratis binnen te halen zodat ik mijn team toch nog goedkoop kan versterken.

Weet iemand dus realistische spelers met real face die einde contract zijn en die in de 2e klas van Engeland tijdelijk kunnen blijven?

Zelf had ik al Hoilett van Cardiff en Mavinga op het lijstje staan.

Pagina 41 van de 46 EersteEerste ... 313940414243 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten