FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 38 van de 46 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 459
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Raindog denk dat je met Fabian een mooie keuze hebt gemaakt!

Zelf ben ik opzoek naar spelers voor in de breedte met Atlético. Ik speel 4-4-2 en achterin heb ik alle plekken dubbel bezet, op het middenveld heb ik veel spelers die op meerdere plekken inzetbaar zijn maar ik wil graag nog een (rechter)vleugelmiddenvelder aantrekken. In de spits heb ik met Lautaro Martínez maar één volwaardig alternatief voor het vaste koppel Suso-Icardi. Ik zou graag een beweeglijke aanvaller toe voegen aan mijn selectie zodat ik Suso ook eens rust kan geven. De aanvaller kan op aardig wat speeltijd rekenen (ook als invaller), voor de vleugelmiddenvelder zal dit wat minder zijn daar ik Koke erg veel laat spelen en Vitolo nu vaste invaller is voor zowel links- als rechtsmidden. Het mogen trouwens al wat oudere spelers zijn, in principe heb ik genoeg jong talent in de selectie of in de jeugdopleiding rondlopen alleen zijn zij nog niet van het gewenste niveau.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Duifmeneer Luuk,'s Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2010
    • Bedank: 205
    • 233x bedankt in 209 berichten

Standaard

Een spits voor Genoa. Moet direct in de basis ten faveure van de oude Pandev. Het liefst met een real face.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Funes Mori. Niet die van Everton, maar zijn tweelingbroer. Ik was van plan om ze allebei naar Bologna te halen, maar dat bleek iets te duur.

4. Bedankt Raindog:

Luuk, (18/05/2018)

Amateur InspectorMoors's Avatar
    • Ingeschreven: 13/10/2016
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luuk, Bekijk Berichten
    Een spits voor Genoa. Moet direct in de basis ten faveure van de oude Pandev. Het liefst met een real face.
    Kramaric (als hij in jouw game nog bij Hoffenheim speelt...)??

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Rossi is vertrokken?

Hoeveelste sta je en in welk seizoen zit je?

Funes Mori is idd een optie. Eventueel Eder van Inter.
    Raul Jimenez
    Ener Valencia

Indien je aanspraak maakt op een plek in Europees voetbal:
    Paco Alcacer
    Milik

Beide spelers kunnen niet rekenen op een basis plaats maar zal wel genoeg interesse in zijn vanwege hun hoog potentieel.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Bij FC Barcelona ben ik op zoek naar een andere linker centrale verdediger ; Hermoso (Espanyol), Jonathan Tah (Leverkusen) of Kimpembe (PSG). Als vervanger/stand in van Suarez dacht ik aan Sanabria (Betis), Iago Aspas (Celta) of Munir (verhuurd) een kans geven.
    Zie hier mijn Manager Story

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Ik snap je transfertargets niet helemaal. Wil je een nieuwe LCV voor de basis of als back-up? Hermoso lijkt mij niet goed genoeg op het moment. Tah is log en rechtsbenig (denk dat links je voorkeur heeft gezien de andere twee). Denk dat PSG Kimpembe wel wilt houden als groot talent en eigen jeugd speler. Als je dan voor iets gaat zou ik eerder voor De Ligt/Lenglet/Sanchez gaan.
    Voorin is Sanabria wel een optie gezien zijn verleden bij Barça. Aspas lijkt me dan weer totaal niet passen en kapitaalvernietiging. Munir kan je natuurlijk zeker terughalen, heeft een heel degelijk seizoen gedraaid bij Alaves.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

9. Bedankt Begiristain:

Spoon0612 (19/05/2018)

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Ik snap je transfertargets niet helemaal. Wil je een nieuwe LCV voor de basis of als back-up? Hermoso lijkt mij niet goed genoeg op het moment. Tah is log en rechtsbenig (denk dat links je voorkeur heeft gezien de andere twee). Denk dat PSG Kimpembe wel wilt houden als groot talent en eigen jeugd speler. Als je dan voor iets gaat zou ik eerder voor De Ligt/Lenglet/Sanchez gaan.
    Voorin is Sanabria wel een optie gezien zijn verleden bij Barça. Aspas lijkt me dan weer totaal niet passen en kapitaalvernietiging. Munir kan je natuurlijk zeker terughalen, heeft een heel degelijk seizoen gedraaid bij Alaves.
    Backup achter Umititi, Vermaelen gaat aan het einde van het seizoen vertrekken. Mina vind ik vrij traag en is meer de stand in van Pique. Lenglet is een goede optie. De Ligt alleen als Mina mij echt net bevalt. Voorin was Alcacer lang geblesseerd en ik vind hem niet goed genoeg. Suarez is 31 en zal langzaam aan minder worden, wellicht Munir in seizoen twee de kans geven en later investeren in een top aankoop.
    Zie hier mijn Manager Story

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

Als spits zou ik gaan voor:

Sanabria
    Lautaro Martinez
    Gabriel Jesus

Icardi heeft ook nog bij Barça gespeeld maar is misschien al te goed voor nog Suarez op de bank te zitten.

Als CV kan je ook nog kijken naar Nathan Ake, Christensen of Lucas Hernandez

Amateur Prince's Avatar
    • Ingeschreven: 31/05/2016
    • Bedank: 0
    • 5x bedankt in 5 berichten

Standaard

Voor seizoen 2 met Napoli zoek ik een topper voor de rechtsbuiten positie.
    Callejon is nog maar van 81 algemeen en Ounas (75) is nog niet klaar om elke wedstrijd te spelen.

Had zelf Justin Kluivert (79), Malcolm (84) en Miguel Almiron (82) in gedachte, alhoewel ik wel twijfel over Justin zien Miguel omdat dit eigenlijk niet hun echte positie is.

Iemand met betere opties? Ik hoor ze graag!

Pagina 38 van de 46 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten