FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 42 van de 43 EersteEerste ... 3240414243 LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 422
    Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Of het realistisch is weet ik niet, voor mijzelf wel dus daarom post ik hem toch maar.

In mijn Feyenoord carrière zit ik nu aan het begin van het seizoen 2020-2021. Ik speel FIFA 16 maar dan met alle huidige update van de Moddingway path, dus ook met echte kits en nieuwe kits van het komende seizoen. Ik ben ook gestart in het seizoen 2018-2019. Afgelopen zomer (2020) heb ik de EK finale gehaald met Nederland. Ik verloor helaas van België in de finale na penalty's.

Met Feyenoord ben ik inmiddels in mijn eerste seizoen kampioen geworden. Het tweede jaar viel mede door de zware Champions League loting (Chelsea, Schalke 04 en Porto) Best tegen. Wel won ik de KNVB beker en plaatste ik mij voor de voorronde van de Champions League. Dit is mijn huidge selectie:

4-3-3
    1. Nordfeldt 74

2.Van Beek (78)
    3. Sandler (80)
    4. St. Juste (78)
    5. Haps (78)

6. Clasie (77)
    7. Amrabat (78)
    8. Adam Maher (78)

9. Vincent Janssen (80)
    10. Boetius (79)
    11. Anwar El Ghazi (77)

12. Marsman (69)
    13. Koopeiners (73)
    14. Boaadu (74)
    15. Larsson (78)
    16. Parzyszek (72)
    17. Thapia (76)
    18. De wijs (75)

19 t/m 23 jeugdspelers.

Afgelopen zomer Thomas (79) verkocht voor 18 miljoen euro aan Fulham. Voor Vincent Janssen en Adam Maher blijven de biedingen ook binnen stromen. Voor komend seizoen wil ik me versterken op doel. Daarmee wil ik in Europa hoge ogen gaan gooien. Afgelopen seizoen wist ik nog de kwart finale van de Europa League te halen, komend seizoen wil ik hier nog verdere stappen in maken.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Persoonlijk vind ik een aantal aankopen niet echt realistisch:
    Sandler is net naar Manchester City
    Maher is mislukt op een hoger niveau en vind ik zelf niet echt een type voor Feyenoord
    Janssen lijkt naar Turkije te gaan ipv Nederland
    El Ghazi is op Lille na 100% Ajax

Verder denk ik dat je er goed aan hebt gedaan om Clasie terug te halen. Heeft het niet continue kunnen laten zien in Engeland en komt waarschijnlijk binnenkort ook in het echt terug. Berghuis heb je verkocht?
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur tomcleanmountain's Avatar
    • Ingeschreven: 25/07/2018
    • Bedank: 1
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Hey! Mijn eerste post hier

Ik ben onlangs een carrière begonnen met AC Milan. Ik vind Milan een hele mooie club met natuurlijk een glansrijke historie, maar die de laatste jaren niet meer tot de top van Italië behoort. Mijn doelstelling voor het eerste seizoen is om in de top 5 te eindigen, voor het tweede seizoen is top 3 de doelstelling en het derde seizoen wil ik de club weer landskampioen maken. Helaas is duidelijk geworden dat Milan de komende twee jaar is uitgesloten van Europees voetbal. Grotere namen zullen dus minder snel de overstap naar Milan maken nu waarschijnlijk.

Ik heb nu eigenlijk twee opties: de eerste is iets minder realistisch maar houdt het wel leuk om met Milan te spelen: dit feitje negeren en gewoon spelen alsof dit niet gebeurd is. Hierdoor kan ik leukere transfers blijven doen etc. en in FIFA kun je een club natuurlijk niet uitsluiten van Europees voetbal dus ik kan dit sowieso niet realistisch maken. Optie 2 is met een andere club beginnen.

Ik ben zelf voor de eerste optie gegaan en doe alsof dit niet gebeurd is in het echt zodat ik mijn carrière leuk kan houden.
    Ik ben momenteel ver in het eerste seizoen. De competitie begon ik erg sterk en ik wisselde lange tijd van plek 1/2/3 met Lazio en Juve, maar halverwege het seizoen kreeg ik in de competitie helaas even een inkakker van een aantal wedstrijden, waar ik wel veel sterker was maar door stomme fouten achterin toch een aantal wedstrijden verloor. Nu sta ik 5e met nog een aantal wedstrijden te gaan.

In de beker ben ik in de halve finale uitgeschakeld door stadsgenoot Internazionale, Europees gaat het erg goed en staat momenteel te returnwedstrijd in de 8e finale van de Europa League voor de boeg. De heenwedstrijd heb ik Marseille verslagen met 1-3.

Mijn opstelling is als volgt:

Bank:
    Storari
    André Silva
    Kalinic
    Borini
    Locatelli
    Zapata
    Antonelli
    Kessié

De eerste transferperiode heb ik uitgeschakeld, in de winter heb ik Dolberg (27,5 miljoen) en Jankto (23 miljoen) aangetrokken. Beide jonge talenten met veel potentie die in de toekomst twee van mijn sterspelers moeten gaan worden. Romagnoli kwam niet veel aan spelen toe door Musacchio en Bonucci als centraal duo, maar die jongen is veel te goed om op de bank te zitten dus ik heb hem een seizoen verhuurd. Bonucci wil in het echt vertrekken uit Milaan dus als ik hem volgend seizoen verkocht heb is het de bedoeling dat Romagnoli hem gaat vervangen achterin.

Voor volgend seizoen wil ik graag een nieuwe keeper kopen aangezien Reina en Storari beiden niet meer de jongste zijn. Voor Donnaruma kreeg ik in de winter een bod van 55 miljoen euro van Bayern wat ik moeilijk kon weigeren dus hem heb ik moeten laten gaan. Iemand tips voor een goede keeper die nog wat jaren mee kan?

Edit: ik had Jankto al aangekocht voor bekend werd dat hij op huurbasis met optie tot koop naar Sampdoria zou vertrekken. Dit is dus niet meer realistisch helaas.
    Laatst gewijzigd door tomcleanmountain; 25/07/2018 om 19:52.

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind ik een aantal aankopen niet echt realistisch:
    Sandler is net naar Manchester City
    Maher is mislukt op een hoger niveau en vind ik zelf niet echt een type voor Feyenoord
    Janssen lijkt naar Turkije te gaan ipv Nederland
    El Ghazi is op Lille na 100% Ajax

Verder denk ik dat je er goed aan hebt gedaan om Clasie terug te halen. Heeft het niet continue kunnen laten zien in Engeland en komt waarschijnlijk binnenkort ook in het echt terug. Berghuis heb je verkocht?

Eerste 2 kan ik begrijpen, Janssen en El Ghazi hebben trouwens een Feyenoord achtergrond waardoor ik ze wel vond passen. Ik woon zelf in de zelfde plaats als waar El Ghazi vandaan komt. Hij heeft hier toen ooit gezegd dat wanneer hij tegen Feyenoord in de Kuip scoort niet zou juichen. Vandaar dat ik besloot hem te halen.

Standaard

Even terugkomend op mijn carrière hierboven met Milan heb ik toch besloten om een nieuwe carrière te starten. Omdat bekend werd dat Jankto naar Sampdoria is vertrokken was die transfer al gelijk niet meer realistisch en daarnaast vind ik het toch wel zonde dat Milan voor 2 jaar is uitgesloten van Europees voetbal.

Ik ben een nieuwe carrière gestart nu en heb gekozen voor Middlesbrough. Ik heb een tijdje zitten denken over welke club ik wou gaan coachen. Ik zocht een club waar ik een aantal seizoenen vooruit kon en waar een grote uitdaging lag. Omdat dat mogelijk is bij Boro en zij daarnaast één van de oudste clubs van Engeland zijn (1876) vond ik dit een perfecte keuze. Ook vind ik het leuk om deze club te gaan coachen omdat ik hier een Nederlandse coach kan aanstellen die een logische keus is voor deze club en er een goede band mee heeft. Ik heb namelijk George Boateng aangesteld als coach. Deze in Ghana geboren Nederlander was van 2002 t/m 2008 een vaste waarde in de basiself en heeft dus een vrij diepgewortelde band met de club. Daarnaast is hij sinds eind 2014 clubloos, nadat hij een half jaar coach was bij het Maleisische Kelantan FA. Boateng woont momenteel in Londen en is zoekende naar een nieuwe club, dus Middlesbrough zou perfect bij hem passen wat mij betreft.

Middlesbrough speelt al jaren in de Engelse Championship (twee seizoenen terug een uitstapje van een jaar naar de Premier League om vervolgens weer meteen te degraderen), maar tot 2009 hebben zij altijd Premier League voetbal gespeeld. De beste jaren kende de club van 2004 t/m 2006 waarin het (toen nog) UEFA Cup voetbal speelde, en in 2006 zelfs de finale wist te halen door onder andere AS Roma uit te schakelen.

Mijn doelstelling is in eerste instantie om te promoveren naar de Premier League en hier in het eerste seizoen een plaats halverwege de ranglijst te veroveren. Daarna wil ik langzaam hogerop komen met als hoofddoel de club op de kaart te zetten in Europa en er een club van maken die het clubs als United, City en Liverpool een nieuwe concurrent voor de titelstrijd gaat brengen.

Om dit waar te maken zal ik een flink aantal versterkingen aan moeten trekken. Ik speel op de Xbox 360 en mijn internet werkt hierop niet dus ik heb handmatig alle transfers van de Premier League en Championship gedaan (en Serie A, Eredivisie + alle grote transfers). Ook heb ik de promotie/degradatie doorgevoerd waardoor de competities en selecties dus kloppend aan het seizoen 2018/2019 zijn.
    Ik wil me op de volgende posities versterken: rechtsback, linksbuiten, spits en keeper. Ik heb met Braithwaite met 77 ALG een goede spits in huis die net is teruggekeerd van zijn uitleen aan Bordeaux , maar in het echt is deze spits zeer ontevreden bij Middlesbrough en voelde zich erg thuis bij Bordeaux waardoor hij graag de overstap zou maken. Om deze reden wil ik Braithwaite dan ook laten vertrekken bij een bod van een club van het kaliber Bordeaux. Dit zal wel pas in de winterperiode zijn omdat FIFA aangeeft dat hij pas net bij de club zit waardoor ik hem niet kan verkopen. Ik heb hem nu op de leenlijst gezet voor een korte uitlening.

Assombalonga, die vorig seizoen voor 15 miljoen pond is aangetrokken van Notthingham Forest en daarmee een recordaankoop van Middlesbrough was, is gefaald bij de club en houdt tegenwoordig de bank warm. In het echt heeft Leeds United interesse in hem getoond en ik wil hem laten vertrekken bij een bod van een gelijkwaardige club. Verder heb ik met Rudy Gestede een spits in huis die afgelopen seizoen met 35 wedstrijden een vaste waarde is geweest in het team, maar met slechts 4 doelpunten zie ik voor hem geen toekomst in mijn team. Ik zie Gabriel Agbonlahor als een goede aanwist voor deze positie. Met zijn 31 jaar neemt hij een hoop ervaring met zich mee en hij is natuurlijk bekend met het Engels voetbal dankzij zijn club Aston Villa, waar hij nu transfervrij op te halen is. Ik ga hem proberen in te lijven om in ieder geval te helpen om Middlesbrough weer de Premier League in te krijgen, als dat lukt dan wordt het uiteraard wel zoeken naar een nieuwe, jonge spits met veel potentie om Middlesbrough groot te maken, kijkende naar de leeftijd van Aghonlahor.

Voor de rechtsback positie heb ik eveneens een transfervrije speler een contract aangeboden: Jérémy Pied, wiens contract bij Southampton verlopen is. Met zijn 27 jaar kan hij nog een aantal jaren mee en zijn ALG rating van 74 vind ik prima voor in mijn basiselftal.

Dan blijven de volgende posities over: linksbuiten en keeper. Een linksbuiten is eigenlijk mijn grootste prioriteit. Ik heb namelijk niemand voor deze positie in mijn team zitten. Momenteel speelt Steward Downing op die positie maar hij is eigenlijk een linksmid. Voor deze positie heb ik Jean-Paul Boëtius op het oog. Een jonge speler met veel potentie die een grillig seizoen achter de rug heeft bij Feyenoord, en nu is enkele dagen terug ook nog het nieuws naar buiten gebracht dat hij voor een week uit de selectie van Feyenoord is verbannen en teruggezet naar het beloftenelftal wegens weigering van een training.
    Ook al is hij pas een jaar terug in Rotterdam, een overstap zou niet heel vreemd zijn naar mijn mening.
    Hij lijkt me ook zeker een mooie aankoop in verband met mijn coach George Boateng die ook Nederlands is. Ze hebben voor zover ik weet verder geen banden met elkaar, maar heel vreemd is het imo niet dat een Nederlandse coach in de Eredivisie naar talent kijkt.
    Een andere speler die ik op het oog heb voor deze positie is Cerny van Ajax, vinden jullie dit een (goede) realistische keus?

De doelman positie heeft even de laagste prioriteit voor mij. Met Randolph heb ik een prima doelman in huis met een rating van 74 ALG, de reden dat ik een nieuwe goalie wil halen is omdat hij al 31 is en mijn reservekeeper Konstantopoulos met 39 jaar al met één been in z'n kist staat. Ik hoeft dus niet meteen de eerste transferperiode per se een keeper te halen, ik denk dat ik hiermee wacht tot het komende seizoen als ik hopelijk gepromoveerd ben. Promotie betekent natuurlijk de mogelijkheid om grotere namen aan te trekken. Iemand een goede optie die ik in mijn achterhoofd kan houden voor volgend seizoen?

Mijn opstelling momenteel:

Bank:
    Konstantopoulos
    Flint
    McNair
    de Sart
    Johnson
    Assombalonga
    Bamford

Edit: Tering wat een lap tekst Ik ga hier ook nog een Manager Story van maken.
    Laatst gewijzigd door tomcleanmountain; 26/07/2018 om 16:58.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Aardig wat ervaring in de seldtie. Ik denk echter niet dat Boeitus en Cerny je verder gaan helpen. Boetius gooit er met de pet naar en meent echt recht te hebben op een vaste basisplek terwijl hij niks beter is dan Larsson. Bij Cerny weet ik niet of hij ooit voor langere periode fit zal zijn. Man van glas en ook zijn potentieel kan allang niet meer zo hoog zijn. Ik zou eerder kijken naar leuke talenten in het championship.

Pied heb je gehaald maar met Barragan (verhuurd aan Betis) heb je een zelfde soort back in je selectie. Of heb jij die niet ivm updates en jou xbox360? Harrison is namelijk ook gehuurd van City, prima flankspeler die de plaats van Downing in kan nemen.
    Zie hier mijn Manager Story

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon0612 Bekijk Berichten
    Aardig wat ervaring in de seldtie. Ik denk echter niet dat Boeitus en Cerny je verder gaan helpen. Boetius gooit er met de pet naar en meent echt recht te hebben op een vaste basisplek terwijl hij niks beter is dan Larsson. Bij Cerny weet ik niet of hij ooit voor langere periode fit zal zijn. Man van glas en ook zijn potentieel kan allang niet meer zo hoog zijn. Ik zou eerder kijken naar leuke talenten in het championship.

Pied heb je gehaald maar met Barragan (verhuurd aan Betis) heb je een zelfde soort back in je selectie. Of heb jij die niet ivm updates en jou xbox360? Harrison is namelijk ook gehuurd van City, prima flankspeler die de plaats van Downing in kan nemen.
    Daar heb je wel een punt. Boëtius is een leuke speler voor in de Championship maar als ik straks gepromoveerd ben gaat hij me niet helpen om een topclub te worden inderdaad. Met Cerny heb je op zich ook wel een punt.

Barragan is deze maand in het echt verkocht aan Real Betis en Harrison is weer terug naar City na zijn uitleenperiode dus over deze spelers beschik ik niet meer.

Ik zit er aan te denken om Watkins van Brentford als nieuwe spits te halen. 73 ALG met 84 potentieel. Hij zou het eerste seizoen dan als back-up van Agbonlahor dienen en regelmatig invalbeurten krijgen en basisplekken in minder belangrijke wedstrijden, en uiteindelijk doorgroeien naar een vaste waarde in mijn basiself als Agbonlahor te oud wordt/gaat stoppen. Is dit een beetje realistisch? Ik ben zelf helemaal niet bekend met deze jongen namelijk en 84 is wel een aardig potentieel dus ik denk dat hij wel als talent gezien wordt in Engeland en wellicht interesse geniet van Premier League clubs (voor zover ik kon vinden bleek Watford wel interesse in hem te hebben maar dat is natuurlijk geen echte topclub verder, dus zo vreemd zou het dan niet zijn als hij voor Middlesbrough zou kiezen toch?).
    Assombalonga en Gestede zou ik dan verkopen want die nemen natuurlijk geen genoegen met een positie als 3e keus, waardoor er weer een leuk budget vrij zou komen om verder te versterken in mijn selectie komend seizoen.
    Laatst gewijzigd door tomcleanmountain; 27/07/2018 om 10:20.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Liverpool FC, einde S2, juni 2019

Het tweede seizoen met Liverpool zit erop en het was een prachtig seizoen waarin we uiteindelijk voor het eerst in 29 jaar weer eens kampioen werden. Waar we in februari nog vier punten achter stonden op Manchester United hebben we dat verschil goed gemaakt in de laatste maanden van het seizoen en uiteindelijk zelfs een voorsprong van vier punten op de grote rivaal weten te bewerkstellen. De beslissing in de Premier League viel echter pas op de laatste speeldag, toen we een voorsprong van drie punten verdedigden maar wel een minder doelsaldo hadden. United moest op de laatste speeldag echter op bezoek bij Manchester City, dat de ploeg van José Mourinho met 3-0 naar huis stuurde. Zelf speelden we, in een erg slechte pot, met 1-1 gelijk tegen het al gedegradeerde Fulham waardoor de uitslag in Manchester uiteindelijk niet eens belangrijk was. Van de 38 duels wisten we er 27 te winnen, verloren we er vijf en speelden we zes keer gelijk. Alleen Manchester City verloor minder vaak (vier keer), maar zij werden slechts vierde in de competitie doordat zij liefst veertien keer gelijkspeelden. Met 21 tegentreffers hadden we de minst gepasseerde defensie, terwijl alleen Manchester United meer doelpunten dan ons wist te maken. Arsenal en Tottenham Hotspur stelden gigantisch teleur met respectievelijk een dertiende en negende plek, terwijl Burnley knap vijfde werd. Samen met Manchester United, Manchester City en Chelsea gaan we volgend jaar de Champions League in, de competitie waarin we afgelopen jaar in de achtste finales werden uitgeschakeld door Real Madrid. Na een 2-2 gelijkspel in Bernabeu verloren we in eigen huis met 0-1 van de Madrilenen, uiteindelijk zou Juventus de Cup met Grote Oren winnen door in de finale Barcelona te verslaan. In de FA Cup lagen we er al vlot uit doordat Cardiff ons verraste, de Carabao Cup werd uiteindelijk wel gewonnen. De finale tegen Sheffield Wednesday werd eenvoudig met 2-0 gewonnen waardoor we dit seizoen twee prijzen hebben gewonnen.

Individueel waren er een aantal spelers die er bovenuit staken dit seizoen. Gianluigi Donnarumma groeide in de tweede seizoenshelft uit tot een keeper die meerdere malen punten heeft gepakt voor het team met belangrijke reddingen in de 1-0 overwinning op Manchester United, een gestopte penalty in de slotfase tegen Spurs (2-1 winst) en Arsenal (1-0 winst). Ook Kalidou Koulibaly was van grote waarde achterin, hij was de beste en meest constante verdediger afgelopen seizoen. De Senegalees wint duels, loopt gaten dicht en verdedigt agressief. Samen met Virgil van Dijk en Donnarumma staat hij aan de basis van het lage aantal tegentreffers in de Premier League (21 tegengoals). Op het middenveld maakten aankopen Naby Keïta en Fabinho indruk, waarbij Fabinho de defensieve middenvelder is gebleken die het elftal nodig heeft en Keïta de man op het middenveld is die overal is en ook met doelpunten belangrijk is voor de ploeg (7 goals in de competitie). Roberto Firmino was afgelopen seizoen een aantal wedstrijden geblesseerd maar wist in 32 competitieduels toch nog tot zestien treffers en zeven assists te komen, hiermee hoeft hij op de topscorerslijst alleen Marcus Rashford en Gabriel Jesus voor zich te laten. Beide talentvolle spitsen maakten zeventien treffers, eentje meer dus. De absolute vedette was afgelopen jaar evenals het seizoen ervoor echter Mohammed Salah, ondanks het feit dat de Egyptenaar lang niet zo productief was als het seizoen ervoor is hij de man die het ritme van de ploeg bepaald. Salah kwam tot tien treffers en achttien assists, waarmee hij most valuable player werd van de PL. Hieronder één van Salah zijn mooiste treffers van het afgelopen seizoen, die hij ook nog eens in een hele belangrijke wedstrijd maakte. Uiteindelijk zouden we City met 4-2 verslaan.

Onze basis ziet er iets anders uit ten opzichte van een half jaar terug. Trent Alexander-Arnold heeft zich ten koste van Nathaniel Clyne in de basis gespeeld, terwijl Julian Brandt steeds vaker vanaf het middenveld in actie komt als nummer tien. Keïta schuift daardoor een plekje op waardoor Alex Oxlade-Chamberlain vaker vanaf de bank begint. Desondanks komen zowel Clyne als Ox nog tot veel minuten.

Reserves:
    22. Simon Mignolet - 80 algemeen
    6. Dejan Lovren - 82 algemeen
    2. Nathaniel Clyne - 82 algemeen
    14. Jordan Henderson - 83 algemeen
    20. Adam Lallana - 81 algemeen
    21. Alex Oxlade-Chamberlain - 84 algemeen
    29. Dominic Solanke - 78 algemeen

Ook de volgende spelers maakten regelmatig minuten:
    12. Joe Gomez - 79 algemeen
    25. Ryan Bertrand - 79 algemeen
    58. Ben Woodburn - 78 algemeen
    54. Charles Martin - 70 algemeen (spits uit eigen jeugd)
    5. Wijnaldum - 83 algemeen (al sinds december geblesseerd, komend seizoen pas weer fit)

Charles Martin (5*SM/4*WF) speelde dit seizoen dertien wedstrijden voor Liverpool en scoorde als zeventienjarige al vier keer en gaf drie assists.

Het seizoen is voorbij en we gaan de transferperiode in, ik hoop een aantal jeugdspelers te kunnen verhuren en wellicht een aantal jongens die er dicht tegen aanzitten een jaar op hoog niveau te laten rijpen voordat ze een kans op een basisplaats maken. Ook op het middenveld wil ik een aantal jongens laten gaan gezien het feit dat ik gewoonweg te veel spelers heb die daar uit de voeten kunnen. Na de transferwindow zal ik weer een update geven met de selectie en de doelstellingen voor seizoen 3.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Knap resultaat! Je basiself ziet er sterk uit, maar ik denk dat je voornamelijk winst kan behalen in de breedte van je team. Daar wat doorselecteren, talenten inpassen en gerichte aankopen doen lijkt mij een prima doelstelling.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Begiristain ik hink een beetje op twee gedachten wat dat betreft. Aan de ene kant heb ik erg veel jonge talenten uit eigen jeugd die er aan zitten te komen en die wil ik op termijn graag inpassen, zij zijn momenteel echter nog niet goed genoeg waardoor ik ze nog niet veel in kan zetten als het echt ergens om gaat. Met het huidige team doorgaan en langzaam aan doorselecteren zou mogelijk moeten zijn, al denk ik dat ik in de breedte nog wat sterker moet worden om ook in de CL een rol van betekenis te spelen. Ik neig er zelf sterk naar om nog één keer een echte topaankoop te doen waardoor ik direct een van de favorieten in de CL word, hiervoor is mijn oog gevallen op Gareth Bale. Nu ik Brandt op het middenveld neer zet voor de benodigde creativiteit op het middenveld is de spoeling op de flanken erg dun, Woodburn kan hier spelen en Oxlade-Chamberlain en Brandt indien nodig maar die spelen vaker op het middenveld dan op de vleugel momenteel. Ik acht het niet onmogelijk om zowel Bale, Firmino, Mané en Salah voldoende speeltijd te bieden om ze alle vier een grote rol toe te kunnen dichten. Salah zal de onbetwiste sterspeler dan zijn en de andere drie zullen dan rouleren. Bale is momenteel 29 jaar, dus zou de perfecte topspeler voor Woodburn zodat hij zich in de komende twee seizoenen kan bewijzen en voor een plekje in de basis kan strijden.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Pagina 42 van de 43 EersteEerste ... 3240414243 LaatsteLaatste

Forum Rechten