FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 41 van de 43 EersteEerste ... 313940414243 LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 422
    Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Team:
    Salzburg RB

Coach: Peter Bosz
    Beleid: De formatie 3-1-2-1-3 gebruiken. Ondanks het vaste beleid bij alle Red Bull ploegen wil ik met Peter Bosz een nieuw systeem creëren bij alle ‘Rotten Bullen’. De tactiek zal wel in takt blijven, door middel van hoge druk en langere passes naar voren die meerdere tegenstanders achter de bal zetten.

Transferbeleid: Het scouten van jonge talenten over heel de wereld met een klein budget. Ook zal ik de selectie aanvullen met wat gelouterde spelers die al een tijdje meelopen in de voetballerij. Het verkopen van spelers zal alleen tegen een heel goed bod zijn. Verder zal ik ook een klein Nederlands tintje toevoegen aan Red Bull Salzburg.

Scoutlijst: Voor aanvang van het seizoen heb ik alvast een lijstje gemaakt met eventuele transfertargets.
    Doelman:
    Laiton (17 jaar, AJ Auxerre)
    Grundemann (18 jaar, Hansa Rostock)
    Diouf (17 jaar, Troyes)
    Backs:
    Ehizibue (22 jaar, PEC Zwolle)
    Kitolano (17 jaar, ODDS BK)
    Wijndal (17 jaar, AZ Alkmaar)
    Verdedigers:
    Bushiri (17 jaar, Oostende)
    Mahon (17 jaar, Sligo Rovers)
    Middenvelders:
    Singh (18 jaar, Wellington Phoenix)
    Vetlesen (17 jaar, Stabaek FC)
    Aanvallers:
    Lara (17 jaar, Sevilla Atletico)
    Matheus Cunha (18 jaar, Sion)

Gelouterde spelers:
    Wormgoor (28 jaar, Brann SK)
    Ilsanker (28 jaar, RB Leipzig)
    S. De Jong (28 jaar, Ajax)

Alle andere aanvullingen zijn welkom. Ik zal na de eerste transfer periode de selectie bekend maken en verder op de tactiek ingaan.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Zonder opstelling valt er voorlopig weinig op te zeggen, vrees ik.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Liverpool FC, S2, september 2018

Uiteindelijk toch besloten om niet met AC Milan te starten door de naderende uitsluiting van Europees voetbal en daardoor is de keuze gevallen op Liverpool. Het mooie aan de Premier League blijft uiteraard de aanwezigheid van alle stadions en veel gamefaces, waarbij Liverpool ook nog eens beschikt over een fantastische selectie met veel jong talent en een aantal gearriveerde toppers. Het eerste seizoen heb ik gesimuleerd en na de transferwindow in januari heb ik alvast de aankopen die de club al gedaan heeft (Keïta en Fabinho) aangetrokken. In de zomerperiode heb ik het team nog meer versterkt en afscheid genomen van een aantal overbodige spelers. De insteek is om met de huidige kern uit te groeien naar de beste club ter wereld en vanuit de jeugdopleiding topspelers door te laten groeien tot basisspelers.

Transfers in:
    Gianluigi Donnarumma van AC Milan, €55.000.000
    Doordat Milan zeer waarschijnlijk uitgesloten gaat worden van Europees voetbal lijkt het mij niet erg waarschijnlijk dat Gigi in Milaan blijft. Eigenlijk alle topclubs hebben al een uitstekende keeper waardoor ik Liverpool als één van de weinige bestemmingen voor hem zie.
    Kalidou Koulibaly van SC Napoli, €55.000.000
    Met Virgil van Dijk haalden The Reds in januari al een topverdediger maar het centrum vond ik met Matip en Lovren als partners voor Van Dijk nog altijd te zwak. Koulibaly maakte de afgelopen seizoenen indruk in Napels en ondanks een matig WK heb ik hem toch maar naar Anfield gehaald.
    Julian Brandt van Bayer Leverkusen, €40.000.000
    Sadio Mané en Mohammed Salah kenden in het eerste seizoen amper concurrentie op de flanken, mede doordat Alex Oxlade-Chaimberlin bij mij als middenvelder speelt. Achter dit duo zaten alleen jeugdspelers of jongens als Danny Ings die eigenlijk spits zijn. Met Brandt heb ik een talentvolle jongen die op beide flanken uit de voeten kan, was toch één van de weinige lichtpuntjes bij Duitsland dit WK dus zie hem wel een stapje maken
    Zoals eerder al gemeld is hebben ook Naby Keïta (55 miljoen) en Fabinho (50 miljoen) zich aangesloten bij de club, waardoor er zich in de zomer vijf spelers zich gemeld hebben voor hun eerste training in Engeland.

Transfers uit:
    Lloris Karius, €25 miljoen
    Joël Matip, €30 miljoen
    Daniel Sturridge, €20 miljoen
    Emre Can, transfervrij naar Lazio Roma
    Alberto Moreno, €9 miljoen
    Adam Bogdan, €2 miljoen
    Danny Ings, €15 miljoen
    Lazar Markovic, €12 miljoen
    Jon Flanagan, €2 miljoen

Transferuitgaven: €255 miljoen
    Transferinkomsten: €115 miljoen

Selectie:

Keepers
    1. Gianluigi Donnarumma - 19 jaar - 85 algemeen
    22. Simon Mignolet - 30 jaar - 80 algemeen
    52. Danny Ward - 25 jaar - 72 algemeen

Verdedigers
    2. Nathaniel Clyne - RA - 27 jaar - 81 algemeen
    3. Kalidou Koulibaly - CV - 27 jaar - 87 algemeen
    4. Virgil van Dijk - CV - 26 jaar - 85 algemeen
    6. Dejan Lovren - CV - 28 jaar - 82 algemeen
    12. Joe Gomez - CV/RA - 21 jaar - 75 algemeen
    17. Ragnar Klavan - CV - 32 jaar - 76 algemeen - gaat stoppen
    26. Andrew Robertson - LA - 24 jaar - 82 algemeen
    66. Trent Alexander-Arnold - RA - 19 jaar - 79 algemeen

Middenvelders
    5. Georginio Wijnaldum - CM - 27 jaar - 83 algemeen
    7. James Milner - CM/LA - 32 jaar - 79 algemeen
    8. Naby Keïta - CM - 23 jaar - 86 algemeen
    14. Jordan Henderson - CM/CVM - 28 jaar - 83 algemeen
    20. Adam Lallana - CM - 30 jaar - 82 algemeen
    21. Alex Oxlade-Chaimberlin - RM/CM - 24 jaar - 83 algemeen
    23. Fabinho - CVM - 24 jaar - 86 algemeen

Aanvallers
    9. Roberto Firmino - SP/LB - 26 jaar - 87 algemeen
    10. Julian Brandt - LM/RM - 22 jaar - 83 algemeen
    11. Mohammed Salah - RB - 26 jaar - 89 algemeen
    15. Divock Origi - SP/LB - 23 jaar - 78 algemeen
    19. Sadio Mané - LB/RB - 26 jaar - 85 algemeen
    29. Dominic Solanke - SP - 20 jaar - 75 algemeen
    58. Ben Woodburn - LB/CAM - 18 jaar - 76 algemeen

Opstelling

Sadio Mané is momenteel geblesseerd tot medio november, hierdoor heeft Brandt zich direct in de basis kunnen spelen. Verder krijgt Alexander-Arnold veel speeltijd als rechtsback en wordt er op het middenveld veel gerouleerd op de plek van Oxlade-Chaimberlin. Zowel Wijnaldum als Henderson maken (als invaller) minuten op deze plek terwijl Keïta en Fabinho door hun conditie vaak de hele wedstrijd kunnen blijven staan. Komend seizoen moeten we met deze selectie voor de titel kunnen spelen en hopelijk weer hoge ogen gooien in de Champions League. Verder wil ik komend seizoen enkele jeugdspelers door laten stromen naar de eerste selectie en hopelijk kunnen zijn in de bekertoernooien alvast wat minuten maken.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Beetje veel aankopen, maar op zich ziet het er wel goed uit. Koulibaly halen als je Lovren en Matip nog hebt lijkt me wat overbodig, en het zorgt er ook voor dat toptalent Gomez minder aan spelen zal toekomen. Dat probleem los je wel op met de verkoop van Matip, waar ik dan eerder Lovren had laten vertrekken. Ook merk ik op dat je (buiten Milner, maar da's een noodoplossing) geen back-up voor Robertson hebt. Krijgt Origi geen kansen, ook niet op de vleugel? Ik vind hem op beide posities (spits en vleugel) ongeveer even sterk. Ten slotte zou ik Ox hoger zetten dan Keita, die laatste heeft toch meer verdedigende kwaliteiten.

5. Bedankt Raindog:

db1512 (02/07/2018)

Standaard

@Raindog bedankt voor je reactie. Ben het met je eens dat het wel wat veel aankopen zijn, al zal dit wel eenmalig zijn en zal ik vanaf nu vooral in de jeugd investeren. Ben zelf totaal niet gecharmeerd van Matip, vandaar dat ik hem heb laten gaan en Lovren heb behouden. Denk dat Lovren zich ook beter kan schikken in een rol achter het duo Van Dijk-Koulibaly dan dat Matip dat zou kunnen, al is dat slechts een gevoel dat ik zelf heb. Gomez zal op termijn de rol van Lovren over moeten gaan nemen, wellicht dat ik Lovren na dit seizoen al wel verkoop om Gomez het vertrouwen te geven als back-up voor centraal achterin. Zal eens kijken hoe het gaat wanneer ik Keita en Ox omdraai, tot op heden speelt Keita prima in de rol van meest offensieve middenvelder en scoort hij geregeld maar kan natuurlijk altijd kijken of het beter kan. Origi speelt af en toe maar heeft niet erg veel toekomst bij de club, een reserve linksback moet ik ook nog aan zien te trekken al weet ik nog niet zo goed wie daar geschikt voor is. Robertson kan in principe nog jaren door en wie wil daar achter genoegen nemen met een reserveplek?
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Zijn Bertrand en Rose geen valabele opties? Rose heeft aangegeven dat hij Londen wil verlaten om noordelijker, dichter bij zijn familie te gaan wonen en voetballen. Hij kan dan de eerste seizoenen nog concurreren met Robertson en daarna in zijn schaduw gaan staan. Bertrand wil het bijna gedegradeerde Southampton waarschijnlijk wel verlaten en, zelfs als bankzitter, voor prijzen gaan en eventueel eens wat speeltijd krijgen in de CL.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Fiorentina S2

Na een succesvol eerste seizoen met als eind resultaat een derde plaats en dus plaatsing voor de Champions Cup kon het door selecteren beginnen. Van de zeven gehuurde spelers is enkel Gil Dias ook het tweede seizoen actief in Florence. De andere keerden allen terug naar hun club.

DM
    : Dragowski (20) wordt eerste keus nu Sportiello terug keert naar Atalanta. Rafael (28) werd opgepikt nadat hij zonder club zat omdat zijn aflopende contract niet werd verlengt bij Napoli. Een prima reserve doelman.

VR : Bruno Gaspar zal ook dit seizoen eerste keus zijn. Venuti keert terug na een verhuur periode bij Benevento en zal als backup fungeren. Laurini keert terug bij Empoli na een succesvolle huurperiode.

CB : Astori (31) zal wederom de aanvoerdersband dragen, naast hem zal Vitor Hugo (27) komen te staan. Hij vervangt Pezella die terug keert naar Betis. Milenkovic (20) en Hristov (19) zijn andere jonge talenten. Conti(17) is een jeugdspeler met pot. 84-90.

VL : Asamoah (29) komt transfervrij over van Juventus. Saracchi (20) was al in de winter gehaald en zal dus hevige concurrentie ondervinden van de Ghanees. Biraghi was gehuurd van Empoli en zal terug keren bij de club uit de Serie B.

CVM : Cristoforo (24) brak vorig seizoen door en krijgt er dit seizoen een nieuwe concurrent bij. Franco Mussis (25) word overgenomen van Lorenzo en gezien als opvolger van Sanchez (32).

CM : Benassi (23) was een van de steunpilaren van vorig seizoen met 16 doelpunten en heeft met Barella (21) een goede concurrent voor deze positie. Veretout keert terug naar Frankrijk, de Franse allrounder gaat spelen voor Olympique Lyonnais. Castrovilli (21) was verhuurd en keert terug bij La Viola.

CAM : Saponara keert ook terug bij Empoli dat een serieuze gooi wil doen naar de Serie A. Eysseric (26) zal zich moeten bewijzen en krijgt concurrentie van Amato Ciciretti (24), die komt transfervrij over van Benevento.

RB : Chiesa (20) het volgende toptalent zal dit seizoen wat constanter moeten presteren en ik wil met hem gaan schuiven tussen CAM en RB. Verde (22) wordt gehuurd van As Roma als back-up. Gil Dias (21) is ook dit seizoen gehuurd van Monaco. Meli (18) wordt verhuurd aan Bari.

SP : 20 doelpunten en een bod van 25 miljoen hebben Simeone (22) toch in Florence weten te blijven. De Argentijn wil zich bewijzen op het hoogste niveau in het kampioenenbal. Babacar (25) en Tovar (23) zijn de reserve spitsen.

LB : Zekhnini (20) brak definitief door op de linkerflank. Thereau (34) werd verkocht aan Sassuolo. Een goed seizoen bij Bologna van S.Verdi (24) wekte mijn interesse en hij zal de linkerflank komen versterken.

Een typische 4-3-3. Met twee wingbacks die het middenveld ondersteunen. Ik zal dit seizoen veel afwisselen tussen Chiesa, Ciciretti en Verdi. Zij kunnen allen centraal maar ook op de flank uit de voeten. Hiermee hebben we veel verrassing en kunnen we erg veel variatie toepassen. De doelstelling voor aankomend seizoen is wederom strijden voor Europees voetbal, kwartfinale plaats in de Tim Cup en we willen graag overwinteren in Europa. Dit zal een zeer pittige klus worden, aangezien we in de CL poule zijn ingedeeld met Manchester United, Sevilla en PSV.

Met het behouden van onze sleutelspelers Simeone en Benassi kon de aanval op de Italiaanse top wederom ingezet worden. Na een kleine stroeve start met twee punten uit de eerste drie duels werd er een sterke reeks neergezet van zeven overwinningen op rij voor dat Sassuolo ons een halt toe riep. Vervolgens werd er ook verloren van Torino. Met de winterstop staan we derde in achtervolging op koploper Juventus en nummer twee Ac Milan. In de eerste ronde van de Copa Italia sneuvelen we tegen Cagliari. We stuurde de reserves het veld in en dat werd direct fataal. In de Champions League wisten we knap de knock-out fase te halen. We werden tweede achter Manchester United en eindigde boven Sevilla en PSV. Na de winterstop stoomde we op tot zelfs de eerste plaats, enkel verspeelde we die in de laatste speelrondes van het seizoen. Zo werd er gelijkgespeeld tegen SPAL, Genoa en Pescara en kosten ons de nederlaag tegen Napoli het kampioenschap. In Europa raakte we tot de kwartfinales. Leverkusen werd verslagen met twee keer een 2-1 overwinning waarna Bayern Munchen te sterk was (1-1, 0-2). De uit eindelijke winnaar was Serie A kampioen Juventus, dat Chelsea versloeg met 2-1. Napoli legde beslag op de Europa League door Sporting te verslaan met 1-0. Internazionale voorkwam dat Juve de tripple binnen haalde door na strafschoppen de Copa Nazionale te winnen.

In mijn elftal werd snel duidelijk dat er wat veranderingen plaats vonden in de laatste linie. Zo brak Servisch talent Milenkovic door en verdrong de Braziliaan Vitor Hugo naar de bank. Saracchi won de concurrentie strijd van Asamoah. Op het middenveld rouleerde we vaak, afhankelijk van de tegenstander. Als we meer defensieve zekerheid wilde dan speelde Mussis. Voor meer voetbal in de ploeg werd er gekozen voor Barella. Deze speelde dan stee vast samen met Benassi en Ciciretti. In aanvallend opzicht puzzelde ik veel voor de winterstop. Zo begon Chiesa op rechts maar werd hij pas echt succes vol op links. Verdi begon aardig op links maar blonk uit toen ik hem op rechts als schaduw spits posteerde achter Simeone, waardoor de rechterflank werd ingevuld door de opkomende full back Gaspar. (13 assists). Verdi nam met 16 doelpunten en 11 assists een belangrijk aandeel van het succesvolle seizoen voor zijn rekening. Simeone moest mede door blessureleed genoegen nemen met elf doelpunten en even veel assists. Benassi scoorde vorig seizoen nog 16 maal maar had nu een veel andere rol omdat Ciciretti voor hem speelde.

Na het succesvolle tweede seizoen kreeg ik een aanbieding van Internazionale. Ik twijfel over mijn toekomst. Inter heeft ter nauwenood Europees voetbal behaald door de beker te winnen. De selectie is verouderd en totaal gereed om op te boksen in de top van de Serie A. Anderzijds heb ik het naar mijn zin in Florence. Zullen sterkhouders als Simeone, Benassi en Verdi wellicht een stap kunnen gaan maken, waardoor er weer genoeg uitdaging ligt om dit op te vangen. Voor welke club zou ik kiezen?
    Zie hier mijn Manager Story

Standaard

Liverpool FC, WS2, Februari 2019

Na het eerste seizoen gesimuleerd te hebben en de (meeste) aankopen van deze zomer door te hebben gevoerd is nu het eerste echte half jaar achter de rug. Aan het begin van het seizoen deden we de nodige aankopen (Donnarumma, Koulibaly, Fabinho, Keïta en Brandt) en bijna allemaal hebben ze zich in de basis weten te spelen. Donnarumma sleepte ons al een aantal keer naar de overwinning en Koulibaly is echt het slot op de deur gebleken dat nodig is. Beide heren staan samen met Van Dijk, Robertson en Clyne/Alexander-Arnold aan de basis van de minst gepasseerde defensie van de Premier League tot nu toe. Op het middenveld is Fabinho de stofzuiger die ervoor zorgt dat de andere middenvelders en de aanvallers naar hartelust kunnen aanvallen. Keïta is met zijn loopvermogen en creativiteit ook een welkome aanwinst voor het middenrif gebleken, hij wist in alle competities ook al acht keer te scoren. Brandt is de enige van het vijftal die zich nog niet in de vaste basis elf heeft weten te spelen maar de Duitser maakt veel minuten, hij doet dit op de flanken maar ook op het middenveld. Voorin zijn het vooral Salah en Firmino die indruk maken, Firmini met zijn goals en Salah met veel assists. Salah was in de eerste seizoenshelft vaak erg ongelukkig in de afronding dus staat na 22 duels op slechts vijf treffers in de PL, wel gaf hij al dertien assists. Firmino was in 21 duels goed voor dertien goals en vijf assists.
    Na 22 duels staan we tweede in de Premier League, vier punten achter koploper Manchester United en zes punten voor op nummer drie Chelsea. Verder kent de PL een aantal verrassingen in de top met Burnley (vierde), Swansea (zesde), Stoke (zevende) en Bournemouth (achtste maar stonden heel lang vijfde). Er zijn ook een aantal ploegen die goed door de ondergrens heen zakken, namelijk Tottenham Hotspur (veertiende) en Arsenal (dertiende). In de competitie weten we bij vlagen fantastisch voetbal op de mat te leggen, met de 0-3 overwinning op Old Trafford tegen Manchester United als voorlopige hoogtepunt. In de Carabao Cup hebben we de finale gehaald, waarin we het opnemen tegen Sheffield Wednesday. In de kwartfinale schakelden we Manchester United overtuigend uit met 5-2 waarna er met alleen nog maar teams die uit lagere divisies komen in het toernooi zaten, we zijn het nu wel aan onze stand verplicht de beker te pakken. In de FA Cup werden we door Bournemouth helaas al vroeg uitgeschakeld. In de Champions League stuiten we in de eerste knock-out ronde direct op Real Madrid, waardoor de finale van afgelopen jaar nu al op het programma staat. Het zal een hele klus worden de kwartfinale te halen dus ik ga het in de CL vooral van wedstrijd tot wedstrijd bekijken.

In januari raakten we Milner kwijt aan Newcastle United, waarop we Bertrand haalden als back-up voor Robertson. Voor de rest vielen er van onze kant geen transfers te noteren.

Dan is dit de opstelling die het meest gehanteerd wordt:

Wissels:

Ik heb een aantal wedstrijd gespeeld waarin ik Ox en Keïta om heb gedraaid, maar door de H/H workrates van Ox functioneerde het beter met hem iets achter de vooruitgeschoven Keïta. In balbezit trekken ze dan beide erg veel mee naar voren, terwijl Ox op die plek beter meeverdedigt dan Keïta op die plek. Brandt, Alexander-Arnold en Henderson maken van de wisselspelers erg veel minuten. Wijnaldum is nog zes maanden geblesseerd en zal dit seizoen niet meer in actie komen. Uit de jeugdafdeling is ook de eerste speler voortgekomen die al minuten heeft mogen maken, Charles Martin is zijn naam. Martin is een kleine spits die 17-jaar is, aardig snel en erg technisch is. Martin heeft 5-sterrren skillmoves en 4-sterren zwak been. Momenteel heeft hij 69 algemeen en heeft hij in de wedstrijden in de Carabao cup waarin hij in mocht vallen al laten zien wat hij kan. In vijf duels in dat toernooi maakte hij vier goals (waaronder één tegen Manchester United) en gaf hij twee assists, hij lijkt in de toekomst één van de sterren van de ploeg te kunnen worden.

Na de tweede seizoenshelft volgt weer een update, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Laatst gewijzigd door db1512; 15/07/2018 om 22:35.
    Ava by CR7Fan07

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Ziet er goed uit. Koulibaly - van Dijk is een beestenduo, hé, haha! Persoonlijk zou ik eerder Lallana laten gaan dan Wijnaldum, die heeft net wat meer vermogen.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Fiorentina
    Seizoen 3

Na wederom een succesvol seizoen stond er een drukke zomer transferperiode voor de deur.
    Uitgaande transfers ; Babacar was het beu om de tweede viool te spelen en kon voor een mooi bedrag naar Everton. Otero Tovar vertrok naar Aston Villa, beide aanvallers leverde gezamelijk 26 miljoen euro op. Eysseric keerde terug naar Frankrijk en tekende bij Lille. Er was nog meer interesse in twee bankzitter. Cristoforo vertrok naar Montepellier en Vitor Hugo maakte een binnenlandse transfer naar Sassuolo. Er werd flink gecashed voor Bruno Gaspar, Sporting Portugal telde maar liefst 28 miljoen euro neer voor de wingback. Dan was er nog de megatransfer van Federico Chiesa, de aanvaller vertrok naar Internazionale voor 58 miljoen euro.

Door flink te cashen voor de nodige uitgaande transfers konden we ons richten op de aankopen. Aller eerst wilde ik een nieuwe rechtsback. Zappacosta was op een dood spoor beland bij Chelsea en had er wel heil in om terug naar Italie te komen. Gelson Dala kwam over van Sporting als vervanger voor Chiesa. De Angolees kan overal in de aanval uit de voeten. Na het vertrek van twee middenvelders investeerde we in jonge talenten Sangare (Toulouse) en Sacek (Sparta Praag). Op de slotdag haalde we Stevan Jovetic terug naar Florence. De Montegrijnse spits was derde keus bij As Monaco geworden en kan nu gaan concurreren met Simeone. Op de Argentijn kregen we nog wel een bod van Atletico Madrid waar zijn vader nog altijd de scepter zwaait. Dit bod was echter veel te laag.

Jeugdspelers :

Conti (CV, 19 jaar / 79 ALG Argentijn)
    Colombo (DM, 18 jaar / 73 ALG Italiaan)
    Cardoso (SP, 18 jaar / 74 ALG Colombiaan)
    Giordano (CV, 17 jaar / 71 ALG Italiaan)
    Skiotis (SP, 17 jaar / 75 ALG Griek)
    Pereira (LM, 18 jaar / 72 ALG Braziliaan)

In de Champions League hebben we gelood tegen Real Madrid, Borussia Monchengladbach en Lokomotiv Moskou. In de Serie A openen we het seizoen tegen promovendus Crotone.
    Zie hier mijn Manager Story

Pagina 41 van de 43 EersteEerste ... 313940414243 LaatsteLaatste

Forum Rechten