FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 39 van de 43 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 422
    Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Leuke carrière inderdaad @TimZuijderwijk

hoe bevalt Richarlison? Hij staat op mijn schaduwlijst voor Barca. Je hebt lekker veel talenten opgeleid. Hoe vindt je de identiteit van Liverpool? Vrij divers met toch redelijk wat Engelsen. Waar gaat nu de uitdaging liggen na het behaalde kampioenschap?
    Zie hier mijn Manager Story

2. Bedankt Spoon0612:

TimZuijderwijk (10/05/2018)

Amateur TimZuijderwijk's Avatar
    • Ingeschreven: 31/07/2013
    • Bedank: 17
    • 20x bedankt in 20 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon0612 Bekijk Berichten
    Leuke carrière inderdaad @TimZuijderwijk

hoe bevalt Richarlison? Hij staat op mijn schaduwlijst voor Barca. Je hebt lekker veel talenten opgeleid. Hoe vindt je de identiteit van Liverpool? Vrij divers met toch redelijk wat Engelsen. Waar gaat nu de uitdaging liggen na het behaalde kampioenschap?

Richarlison twijfel ik over. De ene wedstrijd komt die geen lantaarnpaal voorbij en de volgende week schiet die er 2 binnen. Daarom heb ik Domingues (Weet jij misschien van wie hij de pregen is?) en Richarlison veel afgewisseld. Als ik het heb over zijn kwaliteiten dan alleen maar lof. 95 Acceleratie en 96 sprintsnelheid gecombineerd met dribbelskillls (90) en wendbaarheid (88). Daarnaast ook nog sterk en lang, waardoor je hij bij voorzetten bij de 2e paal een gevaar kan zijn.

Ik probeer zoveel mogelijk Engelse talenten op te leiden met een mix van Brazilianen en Spaanstalige landen. Daarnaast enkele spelers uit hele andere landen als Australië, Slovenië en Denemarken. Vind nu IRL Alexander-Arnold een goed voorbeeld voor een echte Scouser die daar een basisplek heeft veroverd.

Mijn volgende uitdaging is het winnen van de Champions League. Waarin ik voorgaande seizoenen in ben gefaald door uitgeschakeld te worden door Bayern München, Barcelona en AS Monaco. En natuurlijk de doorstroom van jeugdspelers blijven houden.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

@TimZuijderwijk Braziliaanse LW. Dat is denk ik geen Regen. Aangezien dat dan een gepensioneerde regeneratie moet zijn. Als ik zoek op Braziliaanse LW, 30-38 leeftijd krijg je een korte lijst. Wanderson is maar 75 alg.
    Laatst gewijzigd door Spoon0612; 12/05/2018 om 14:12.
    Zie hier mijn Manager Story

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@TimZuijderwijk prachtige carrière man! Ziet er erg goed uit met ook flink wat zelf opgeleide spelers. Denk alleen wel dat je erg veel opties op het middenveld en voorin hebt waardoor je toch keuzes moet gaan maken en misschien afscheid moet gaan nemen van sommige spelers.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

6. Bedankt db1512:

TimZuijderwijk (15/05/2018)

Amateur TimZuijderwijk's Avatar
    • Ingeschreven: 31/07/2013
    • Bedank: 17
    • 20x bedankt in 20 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    @TimZuijderwijk prachtige carrière man! Ziet er erg goed uit met ook flink wat zelf opgeleide spelers. Denk alleen wel dat je erg veel opties op het middenveld en voorin hebt waardoor je toch keuzes moet gaan maken en misschien afscheid moet gaan nemen van sommige spelers.
    Dankjewel man! Ik ben het met je eens. Inmiddels aangekomen in januari 2022 en in de zomer zijn er natuurlijk ook wat veranderingen geweest. Oxlaide-Chamberlain, Ndombele, Wijnaldum en Woodburn (Uitgeleend) hebben de club verlaten. Kovac en Hughes heb ik deze winter voor een halfseizoen nog uitgeleend. Hughes zal na dit seizoen mogen vertrekken, Kovac daarentegen krijgt wel de kans. Dan houd ik deze spelers nog over:

CDM - Mitchell
    CM - Ziyech
    CM - Sandoval - 19/78 (Potential to be Special, Argentijnse speler uit de Serie A. Denk dat ik net als Domingues geluk heb gehad.)
    CM - White
    LM - Amaral
    LM - Andrieux
    CAM - Richardson

De basis bestaat uit Sandoval, Ziyech en Amaral. Waar Sandoval de CDM positie bespeelt en Ziyech en Amaral daarvoor. Sandoval is echt een leuke speler. Hij is 178cm en echt een kleine strijder. Met zijn 83 acceleratie, 84 sprintsnelheid, 90+ balans en lenigheid is het echt een strijder op het middenveld. Vergelijkbaar met Tagliafico, die ik overigens heb overgehaald van Ajax (de club waar ik fan van ben). Rose werd wat ouder en ik was een beetje klaar met hem.

Voor de rest ziet het team er nog hetzelfde uit. Deze zomer zal ik de regen van Ronaldo halen, zodat ik hem of Domingues in de spits kan zetten en de ander op de LB positie. Ik denk er ook aan om dan Firmino te laten gaan en met hem misschien Salah. Puur om het feit dat ik niet 4 seizoenen met de 2 dezelfde spelers op die posities te spelen. Zelfde geldt voor van Dijk. Hoe denken jullie hierover? En mogelijke opvolgers?

Standaard

Zelf zou ik het niet doen, al helemaal niet beide. Als je echt heel graag de Ronaldo regen wilt halen zou ik eerder Richarlison verkopen, zelf zou ik het eerst zo laten en vooral kijken naar een echte CDM. Je hebt Ndombele op die positie verkocht en als je daar dan nu Sandoval neer zet ben je er wel op achteruit gegaan in mijn ogen. Met Ziyech en Amaral ervoor moet je een echte verdedigende middenvelder er achter hebben om je defensieve balans te bewaken is mijn mening. Van Dijk zou ik ook gewoon nog houden, denk dat je weinig betere alternatieven voor hem hebt en dan kan je beter wachten tot je jeugdspelers zich ontwikkeld hebben tot basisspelers.
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Zelf ben ik gestart met Everton, en daarbij heb ik het eerste seizoen gesimuleerd. De reden hiervoor is omdat ik vooral met de (Britse) jeugd wou werken, die in S1 nog grotendeels uitgeleend is. Momenteel zit ik net na de zomerse transferperiode en heb ik een vijftal matchen gespeeld, met wisselend succes. Tegen Chelsea werd 1-1 gelijk gespeeld, daarna werden twee mindere tegenstanders relatief makkelijk opzij gezet. De laatste twee matchen kwam ik echter niet tot scoren, waarna ik Sigurðsson en Tosun aan de kant geschoven heb ten voordele van Calvert-Lewin en Rooney. Zei hadden meteen een groot aandeel in een 4-0 zege tegen Vitesse in de Europa League en blijven dus even staan.

Mijn basisopstelling zag er voor die match als volgt uit:

Mijn enige aankoop is Aké. Jagielka en Williams zijn enorm gedaald qua rating, en Funes Mori is lang out (en wou eigenlijk ook weg). Onyekuru is met een mooie rating teruggekomen van Anderlecht en heeft zich meteen de basis in gewerkt. Zoals jullie zien is mijn selectie erg groot, met ook een hoop veelbelovende jeugdspelers. Ik hoop een aantal daarvan nog uit te lenen, en jongens als Sandro, Schneiderlin (al verkocht, net na de transferperiode), Martina, Pennington, Feeney, Browning en Funes Mori mogen weg. Klaassen overweeg ik nog een kans te geven, maar Davies en Gueye vormen een geweldig duo. Vooral de jonge Engelsman imponeert. Ook Connolly krijgt kansen op die positie, meer dan pakweg Besic.

Lookman heeft ondertussen de plek van Bolasie op de bank overgenomen en valt elke match in voor Onyekuru. Robinson moet tegen de volgende transferperiode voldoende gegroeid zijn om volgend seizoen Baines op te volgen, als dat niet het geval is wordt er een andere jonge, Britse linksback gehaald. De bedoeling is echter wel om zo weinig mogelijk aankopen te doen en zo veel mogelijk met jeugd te werken. Galloway vind ik beter centraal dan op links, dus hij komt niet in aanmerking voor die plek.

Rooney lijkt nu dus de basisplek van Sigurðsson overgenomen te hebben, al kan ik Wayne ook naar de spits of de CM doorschuiven, al is dat minder ideaal. Ondertussen wil ik ook Dowell nog kansen geven. Ik amuseer me enorm met deze ploeg, en ik ben benieuwd hoe m'n jeugd nog gaat groeien. Met Walsh, Lewis en Lee heb ik drie veelbelovende vleugelspelers, Peterson en Davies zijn de toekomst op CV en Gray is een 17-jarige keeper die bijna 2m groot is. Ook de niet gescoute jeugd is echter heel interessant: Lookman, Dowell, Connelly, Kenny, Robertson, Holgate, Hornby, Vlasic en ook basisklanten Davies en Calvert-Lewin.
    Update: eind november S3

Na de vorige post hebben we met Everton een 6de plaats gehaald, na kampioen Man U, CL-deelnemers Arsenal, Tottenham en Man City, EL-deelnemer Chelsea en voor rivaal Liverpool. In de EL gingen we er in de 8ste finale uit tegen Herta Berlijn, de finale van de Carabao-cup werd verloren van Man City. Doordat zij al CL speelden haal ik wel de groepsfase van de EL. Daarin nemen we het op tegen Krasnodar, Utrecht en Zulte Waregem. Momenteel zijn we vier matchen ver, vier matchen die met gemak gewonnen werden. In de overige twee zal ik gaan experimenteren met jeugd.
    In de Premier League staan we na 12 matchen 7de. Liverpool staat verrassend laatst, wat ik eigenlijk wel jammer vind.

Qua selectie is er veel gebeurd: zowel Rooney verloor zijn basisplek tegen het einde van vorig seizoen aan Dowell, Sigurdson kwam amper nog voor in mijn plannen. De kansen die hij kreeg kon hij niet in resultaten omzetten. Beide ervaren heren vertrokken dan ook op het einde van het seizoen. Dowell neemt over als basispion, als back-up en mentor werd de ervaren Fabían gehaald. Met zijn dribbelskills is hij een ander type als Dowell, die het vooral van lenigheid en een goed afstandsschot moet hebben.
    Baines is wellicht aan zijn laatste jaar bezig, Robinson neemt het al vaak over van hem, vooral in de grotere matchen (omdat hij sneller is en meer uithoudingsvermogen heeft. Baines kan met vroege voorzetten van waarde zijn tegen ploegen die weggedrukt worden). Voorin heeft Calvert-Lewin het definitief overgenomen van Tosun, die echter nog wel vaak invalt en in bekermatchen zijn waarde mag bewijzen. Lookman staat op het punt Walcott uit de basis te spelen. Daarnaast probeer ik mijn jeugd veel kansen te geven. Via de cheatengine is het mogelijk om een aantal uiterlijke kenmerken van hen aan te passen, al probeer ik die ook wat te randomiseren om het voor mezelf spannend te houden. Hieronder een aantal jeugdspelers:

Joel Davies:
    'Maar' 1m80, maar 85 voor springen. Heel agressieve en sterke verdediger die ik misschien nog ga omtoveren tot back. Heb zijn uiterlijk ook wat agressiever gemaakt door de tattoo en de snor toe te voegen, het korte haar had hij al.

Douglas Gray:
    Keeper van 1m99, is sinds hij uit de academie kwam al met 8 punten gestegen. Vaste tweede keeper, speelt de bekermatchen. Bij hem heb ik z'n haar wat langer gemaakt, ziet er behoorlijk spectaculair uit als hij duikt.

Douglas Graham:
    Flankspeler waar ik een cam van wil maken. Heb een random haar en baardstijl gekozen.

Casey Walsh:
    Op zich een flankspeler, maar kan ook op cam en zelfs in de spits worden ingezet. Niets aan veranderd.

Lewis Lee:
    Krijgt het meeste kansen. Heeft een goed afstandsschot en 5* skills. Heb hem lange dreads gegeven.

Eamon MacMahon:
    Spits van 1m85, 4*skills. Heeft hetzelfde bodytype als Crouch.
    Laatst gewijzigd door Raindog; 23/05/2018 om 19:11.

Standaard

@Raindog ziet er heel vet uit! Als je de boel bij elkaar kan houden kun je uit gaan groeien tot een topploeg. Je jeugdspelers zien er ook goed uit, zou mooi zijn als je op PS4 en Xbox ook tattoo's en haarstijlen toe kan voegen/aanpassen....
    Ava by CR7Fan07

11. Bedankt db1512:

Raindog (23/05/2018)

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Bedankt! 't Is ook echt een leuke carrière. De bedoeling is om de ploeg inderdaad zo veel mogelijk bij elkaar te houden, en eventuele vertrekkers te vervangen door eigen jeugd of Brits talent.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Zo, ziet er mooi uit man! Echt opvallend hoe weinig transfers er hebben plaats gevonden. Met die jeugdspelers krijg ik zelf ook altijd weer zin om daarmee aan de slag te gaan..
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

14. Bedankt Begiristain:

Raindog (23/05/2018)

Pagina 39 van de 43 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten