FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 38 van de 43 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 422
    Amateur UNIQ22's Avatar
    • Ingeschreven: 29/05/2012
    • Bedank: 83
    • 24x bedankt in 23 berichten

Standaard

Hannover 96

Na een lange tijd de XBOX controller maar weer eens ter hand genomen om een uitdagende carrière te starten met Hannover 96. De Hannoveraner, sinds dit seizoen weer uitkomend in de 1. Bundesliga, promoveerden na een spectaculair jaar in de 2. Liga en mogen zich opnieuw gaan bewijzen op het hoogste Duitse niveau. Aan het roer staat nog altijd André Breitenreiter, bijgestaan door clubicoon Jörg Sievers, Asif Saric en Volkan Bulut. Van bovenaf zullen technisch manager Horst Heldt en voorzitter Martin Kind de lijnen uitzetten.

Beleid
    Een stabiele Bundesliga club worden én blijven. Dat is de uitdaging voor Hannover 96 de komende seizoenen. Sprake van een stabiele start is er niet, omdat Martin Kind 51% van de clubaandelen voor zich heeft gewonnen. Iets wat ongebruikelijk is in het Duitse voetbal en bovendien tegen het zere been van de ultras. 'Kind muss weg' is een veelgehoorde kreet die zelfs overgenomen wordt door fans van andere clubs. Deze situatie is dus verre van ideaal, maar het biedt ruimte voor verbetering in de toekomst.

Qua spelers steekt de selectie van 96 degelijk in elkaar. Iedere positie is dubbel bezet en daarnaast herbergt de selectie een aantal jonge talenten die kunnen uitgroeien tot dragende spelers. Wel is het zaak om hier en daar te verjongen en afscheid te nemen van spelers die te kort komen. De versterkingen zullen voortkomen uit goed scoutingswerk en onze eigen jeugdopleiding. Dit moet leiden tot een sterke en stabiele selectie die kan gaan verassen in de Bundesliga.

Selectie
    Dit moet de basis worden voor een succesvol seizoen. Publiekslieveling Tschauner is aangewezen als kapitein en zal de manschappen moeten aansturen.
    Salif Sané is de absolute sterkhouder achterin. Zonde dat hij begin '18/'19 vertrekt naar Schalke 04. Waldemar Anton is de ideale opvolger van Sané en heeft een heel seizoen om te bewijzen dat hij uit hetzelfde hout gesneden is als zijn Senegalese kompaan.
    Pirmin Schwegler en Marvin Bakalorz spelen kort voor de verdediging en zullen met hun strijdlust de duels moeten winnen op het middenveld. Waar Bakalorz vooral het vuile werk opknapt, zal Schwegler de voetballende impulsen gaan verzorgen. Flankspelers Bebou en Klaus beschikken over voldoende techniek en snelheid om de hoeken in te duiken en onze spitsen van aanvoer te voorzien. Helaas vertrekt ook Felix Klaus eind dit seizoen. Hij zal buurman VFL Wolfsburg gaan versterken.
    Voorin zijn Martin Harnik en Niclas Füllkrug zekerheidjes en is er met nieuwkomer Jonathas een sterk alternatief voor handen. Veel werklust en dreiging door de lucht met 'Fülle' en Harnik, al zal het voetballend nog wat te wensen over laten.

De wisselspelers zijn van behoorlijk niveau en zullen dan ook veel speeltijd krijgen. Voor Felipe, Schmiedebach en Benschop wordt uitgekeken naar een nieuwe club. Ook zullen alle huurlingen die momenteel elders vertoeven, mogen uitkijken naar een nieuwe club. Dit moet jonge spelers als Sarenren Bazee, Maina en Fossum de kans geven om hun plekje te veroveren.

In de komende dagen / weken houd ik jullie op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen binnen de Hannoveraner Sport Verein, ookwel Alte Liebe genoemd.
    Laatst gewijzigd door UNIQ22; 18/04/2018 om 17:18.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ziet er goed uit!

Zelf ben ik gestart met Everton, en daarbij heb ik het eerste seizoen gesimuleerd. De reden hiervoor is omdat ik vooral met de (Britse) jeugd wou werken, die in S1 nog grotendeels uitgeleend is. Momenteel zit ik net na de zomerse transferperiode en heb ik een vijftal matchen gespeeld, met wisselend succes. Tegen Chelsea werd 1-1 gelijk gespeeld, daarna werden twee mindere tegenstanders relatief makkelijk opzij gezet. De laatste twee matchen kwam ik echter niet tot scoren, waarna ik Sigurðsson en Tosun aan de kant geschoven heb ten voordele van Calvert-Lewin en Rooney. Zei hadden meteen een groot aandeel in een 4-0 zege tegen Vitesse in de Europa League en blijven dus even staan.

Mijn basisopstelling zag er voor die match als volgt uit:

Mijn enige aankoop is Aké. Jagielka en Williams zijn enorm gedaald qua rating, en Funes Mori is lang out (en wou eigenlijk ook weg). Onyekuru is met een mooie rating teruggekomen van Anderlecht en heeft zich meteen de basis in gewerkt. Zoals jullie zien is mijn selectie erg groot, met ook een hoop veelbelovende jeugdspelers. Ik hoop een aantal daarvan nog uit te lenen, en jongens als Sandro, Schneiderlin (al verkocht, net na de transferperiode), Martina, Pennington, Feeney, Browning en Funes Mori mogen weg. Klaassen overweeg ik nog een kans te geven, maar Davies en Gueye vormen een geweldig duo. Vooral de jonge Engelsman imponeert. Ook Connolly krijgt kansen op die positie, meer dan pakweg Besic.

Lookman heeft ondertussen de plek van Bolasie op de bank overgenomen en valt elke match in voor Onyekuru. Robinson moet tegen de volgende transferperiode voldoende gegroeid zijn om volgend seizoen Baines op te volgen, als dat niet het geval is wordt er een andere jonge, Britse linksback gehaald. De bedoeling is echter wel om zo weinig mogelijk aankopen te doen en zo veel mogelijk met jeugd te werken. Galloway vind ik beter centraal dan op links, dus hij komt niet in aanmerking voor die plek.

Rooney lijkt nu dus de basisplek van Sigurðsson overgenomen te hebben, al kan ik Wayne ook naar de spits of de CM doorschuiven, al is dat minder ideaal. Ondertussen wil ik ook Dowell nog kansen geven. Ik amuseer me enorm met deze ploeg, en ik ben benieuwd hoe m'n jeugd nog gaat groeien. Met Walsh, Lewis en Lee heb ik drie veelbelovende vleugelspelers, Peterson en Davies zijn de toekomst op CV en Gray is een 17-jarige keeper die bijna 2m groot is. Ook de niet gescoute jeugd is echter heel interessant: Lookman, Dowell, Connelly, Kenny, Robertson, Holgate, Hornby, Vlasic en ook basisklanten Davies en Calvert-Lewin.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Raindog ziet er erg goed uit! Dat je Aké aantrekt vind ik ook wel weer logisch als je daar nog geen andere kandidaat in je selectie had. Met Keane en Aké heb je een centrum dat in principe nog jaren mee kan totdat Peterson en Davies niveau genoeg hebben om het centrum te vormen.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

4. Bedankt db1512:

Raindog (02/05/2018)

Standaard

Klopt. Was nog vergeten te vermelden dat Bournemouth gedegradeerd is, dus dat maakt de aankoop van Aké ook weer een pak realistischer. Geweldig haar, ook.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Leuke club met vele mogelijkheden vind ik. Met Ake heb je een prima aankoop gedaan. Ik had hetzelfde gedaan toen Everton in mijn WHU carrière degradeerde, toen pikte ik Pickford op. Een geweldige keeper. Het centrale duo kan zo Jagielka en Williams doen vergeten. Beide backs zijn erg ervaren en daar achter heb je leuke talenten rond lopen. Het middenveld is ook degelijk. Komen Besic en McCarthy nog in je plannen voor? Voorin kun je dus altijd kiezen tussen 1 of twee spitsen. Heb je ook al eens Rooney in de spits geprobeerd en dan 'valse spits' als instructie? Zo speel ik namelijk met Messi en dan Suarez naar de flank waardoor Messi dus veel opduikt in het hart van de aanval. Er zit veel rek in je selectie en per seizoen zou je 1 of 2 aanpassingen moeten doen ivm verjonging. Succes!
    Zie hier mijn Manager Story

7. Bedankt Spoon0612:

Raindog (02/05/2018)

Standaard

Tottenham Hotspur, WS2, februari 2019

We zijn halverwege in het tweede seizoen met Spurs en we staan er prima voor. In de competitie gaan we aan kop met als verrassende achtervolgers West Bromwich Albion en Stoke City, op de vierde plek staat Manchester City dus we kunnen wel spreken van een seizoen vol verrassingen zeker omdat Manchester United nipt boven de degradatiestreep staat. In de Caraboa Cup treffen we Chelsea in de finale, waardoor er een goede kans is om eindelijk weer eens een prijs te pakken, in de FA Cup is Derby County de tegenstander in de achtste finale. Met FC Barcelona kennen we geen gelukkige loting in de Champions League, al lieten we het seizoen hiervoor al zien te kunnen stunten toen Bayern over twee wedstrijden met duidelijke cijfers (5-1) werd uitgeschakeld.

Qua transfers gebeurden er weinig spannende dingen bij ons. Toby Alderweireld vertrok naar Barcelona, maar de andere grote sterren konden we zonder moeite behouden. De noodzaak om iemand aan te trekken was er dan ook niet, waardoor we het seizoen met praktisch dezelfde selectie af gaan maken. Grootste verschil zal zijn dat eerste doelman Hugo Lloris weer fit is en Michel Vorm dus weer uit de basis zal houden. Juan Foyth zal in elk geval tot het eind van het seizoen de back-up zijn van het centrale duo, Eric Dier kan ook centraal achterin spelen maar is nog tot half maart geblesseerd.

Opstelling:

Wisselspelers:
    13. Vorm - GK - 76 algemeen
    21. Foyth - CV - 77 algemeen
    11. Sessegnon - LA/LV - 79 algemeen
    19. Dembélé - CM - 81 algemeen
    29. Winks - CM - 81 algemeen
    27. Lucas - RV - 84 algemeen
    9. Antonio - SP - 80 algemeen

Reserves:
    2. Trippier - RA - 80 algemeen
    15. Dier - CV/CVM - 84 algemeen (geblesseerd)
    36. Edwards - RM/CAM - 73 algemeen
    22. Gazzaniga - GK - 72 algemeen
    Voor de rest nog wat overbodige jeugdspelers die weinig kansen maken.

Grootste veranderingen in de opstelling zijn dat Eriksen nu vanuit de as speelt met Alli die vanaf links naar binnen komt en Son die rechts het spel breed houdt. Onomah heeft de plek van Dembélé overgenomen, heb hem getraind zodat hij de plek van de Belg over kan nemen en heeft ondertussen prima verdedigende stats voor die plek en is voetballend ook gegroeid. Winks maakt ook veel minuten maar dan meer op de plek van echte verdedigende middenvelder.

Voor de rest van het seizoen is het zaak om in elk geval een prijs te winnen, met de al bereikte finale van de Carabao Cup en de concurrentie in de top van de Premier League moet dat een haalbare opdracht zijn.
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Ziet er geweldig uit! Allemaal mooie aankopen, en ik vind het leuk om te zien hoe goed je jeugd het doet. Topcarrière!

10. Bedankt Raindog:

db1512 (02/05/2018)

Standaard

@Raindog heb in de jeugd ook een aantal goede talenten zitten waaronder een linksbenige centrale verdediger, een rechtsback, een aanvallende middenvelder en een centrale middenvelder. Ik twijfel dan ook erg of ik een nieuwe centrale verdediger aan wil trekken in de zomer, zeker omdat er weinig Britse jongens beschikbaar zijn die al echt beter zijn dan m'n jeugdspeler (heeft een algemeen van 62 en potentie tussen 86-92). Tierney is niet beschikbaar doordat Celtic geen andere linksback heeft en Shaw is net naar Bayern verhuisd, waardoor ik ook op de linksback positie geen (goede) Britse speler kan halen. Denk dat ik Sessegnon voorlopig dus nog als linksback in ga zetten, wil dan wel een nieuwe vleugelaanvaller halen. Ik zag in mijn transferscherm dan Sancho bij Dortmund een clausule in zijn contract heeft staan van 2 miljoen euro, hij heeft een algemeen van 73 en is ruim 6 miljoen waard. Wat denk je, doen?
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Alleen als hij daar nog voldoende concurrentie voor zich heeft, maar normaalgezien is dat wel het geval.

Amateur TimZuijderwijk's Avatar
    • Ingeschreven: 31/07/2013
    • Bedank: 17
    • 20x bedankt in 20 berichten

Standaard

Liverpool 2020/2021

Ik ben nu een aantal maanden bezig met deze carrière en ben super blij ermee dat ik eindelijk weer een goede carrière heb. Alleen maar talenten gebruikt, in mijn ogen logische transfers en na 3 seizoen eindelijk de kampioen. Met 1 jeugdspeler in de basis en nog 2 die zijn ingevallen in de kampioenswedstrijd.

Na 3 jaar achter elkaar net naast het kampioenschap te grijpen (2x 2e, 1x 3e), nu eindelijk op de laatste speeldag kampioen geworden. In deze carrière eindelijk moeite gehad. Veel potjes verloren waardoor ik ook echt pissig was. Veel talenten gebruikt, wat ik het leukst vind aan carrière. Vanaf volgend seizoen (2021/2022) zullen ook meer jeugdspelers in de basis staan. Dit seizoen had ik al Mathis(GK) en Schulte(CB). Volgend seizoen zullen ook Amaral(LM) en Mitchell(CDM) erin komen.

Selectie (Schuingedrukt = Jeugdspeler)

Keepers
    Mathis - Amerika - 21/83
    Cillessen - Nederland - 32/82

Verdedigers
    RB - Arnold - Engeland - 22/82
    RB - Cox - Engeland - 18/77 (2e back achter Arnold, wordt de 1e back ooit)
    RB - Akoto - Senegal - 20/75
    LB - Rose - Engeland - 30/81
    LB - Edwards - Australië - 18/73
    CB- van Dijk - Nederland - 29/85
    CB - Schulte - Duitsland - 18/80 (Geweldige CB, heeft heel dit seizoen basis gestaan nadat ik Lenglet verkocht heb)
    CB - Clarke - Engeland - 19/74 (Talent, zal samen met Schulte en Mulder toekomstige verdedigers zijn)
    CB - Mulder - Nederland 19/71
    (Mijn voetballende verdediger, heb z'n passing en dribbeling getraind. Onder het mom van de voetballende Nederlandse verdediger)

Middenvelders
    CDM - Mitchell - Engeland - 18/76 (Fysiek sterk, 180cm en voetballend goed. Perfecte CDM dus)
    RM - Oxlaide-Chamberlain - Engeland - 27/84
    CM - Ndombele - Frankrijk - 24/86 (Verkocht aan Barcelona voor 99mil)
    CM - Ziyech - Marokko - 28/84 (Dé man op het middenveld, 16 doelpunten en 12 assists)
    CM - Wijnaldum - Nederland - 30/81
    CM - White - Engeland - 20/77 (Uitgeleend) (Toekomstige RCM)
    CM - Hughes - Engeland - 20/76 (Uitgeleend)
    CM - Kovac - Slovenië - 18/73
    LM - Amaral - Brazilië - 21/81 (5* skills, 4* WF. Dribbelaar op de LCM)
    LM - Andrieux - Frankrijk - 18/76 (Ook een dribbelaar, 4* skills)
    CAM - Richardson - Engeland - 17/70 (4* skills, 5* WF, zal de toekomstige CAM moeten zijn)
    CAM - Woodburn - Wales - 21/76 (Uitgeleend)

Aanvallers
    CF - Collins - Engeland - 18/70
    RW - Salah - Egypte - 28/88
    RW - Rodriguez - Spanje - 17/71
    ST - Firmino - Brazilië - 29/86
    ST - Solanke - Engeland - 23/82
    ST - Shaw - Engeland - 18/72 (Fysiek sterk, 5* skills, 186cm. Perfecte spits)
    LW - Richarlison - Brazilië - 28/84
    LW - Borges Domingues - Brazilië - 19/85 (Pregen van iemand, gevonden bij Barcelona)
    LW - Watson - Engeland - 18/75

Pagina 38 van de 43 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten