FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 36 van de 43 EersteEerste ... 263435363738 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 422
    Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Snap niet dat Fifa deze spelers meteen uit de game haalt. Ik vind het namelijk erg wrang, zo hield ik Nouri maar bij Ajax maar kreeg ik een bericht van hem dat hij meer wilde spelen. Dan gaat je haar overeind staan, uit eindelijk als wisselspeler in gebracht maar dan is het weer vreemd wanneer zijn naam genoemd wordt. Uit eindelijk contract ontbonden. Met Astori precies hetzelfde denk ik.
    Zie hier mijn Manager Story

Professioneel Rivenriff2's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2010
    • Bedank: 85
    • 82x bedankt in 76 berichten

Standaard

Astori zit nog in-game, met een zwartwit plaatje...

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Had een paar jaar terug een goedlopende Wolfsburg carrière toen Junior Malanda ineens kwam te overlijden, heb hem toen eerst maar gewoon in de selectie gehouden. Denk dat EA in zulke gevallen erg lastig de juiste keuze kan maken wat betreft zulke uitzonderlijke gevallen, het komt ook amper voor dat er een speler van een Europees team gedurende zijn actieve loopbaan te overlijden komt. Er zijn spelers die vinden dat de speler in kwestie direct uit het spel moet worden gehaald, spelers die hem er juist in willen houden en spelers die het eigenlijk weinig uit maakt. Zal altijd wel een groep zijn die vinden dat het anders moet.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Rivenriff2's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2010
    • Bedank: 85
    • 82x bedankt in 76 berichten

Standaard

Ik kan me echt geen enkele reden bedenken waarom je een Malanda, Nesu, Nouri of Astori in het spel zou willen houden. Het doet echt pijn die namen alleen al in je selectie te zien wetende dat... De enige reden dat Nouri nog in het spel zit is omdat EA een licensie heeft voor de Eredivisie en iedere speler in het spel heeft die op de loonlijst van een club staat. Nouri staat nog onder contract bij Ajax en is wettelijk gezien niet overleden, maar zo'n jongen dan zijn POT afnemen vind ik dan ook echt totaal misplaatst. Gewoon eruit halen, klaar. Zelfde geldt voor Astori.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Real Sociedad
    Seizoen 1

Eerder was ik op dit topic een carrière met Werder Bremen begonnen, maar ik verloor algauw het plezier in die carrière. Nu ben ik begonnen met Real Sociedad met als trainer Eusebio Sacristán. Real Sociedad werd opgericht in 1909 en speelt zijn wedstrijden in het Estadio Anoeta. De club bestaat dus al 108 jaar, maar de prijzenkast is behoorlijk leeg. Real Sociedad is in zijn gehele geschiedenis slechts tweemaal Spaans kampioen geworden. In de twee achtereenvolgende seizoenen 1980/81 en 1981/82 wist Real Sociedad La Liga te winnen. In 1982 wonnen de Basken ook nog de Spaanse supercup. Verder werd de Copa del Rey ook twee keer gewonnen: in 1909 en 1987. Na de degradatie in 2007 keerde Sociedad in 2011 weer terug op het hoogste niveau van Spanje en behaalde in 2013 zelfs de vierde plek. Het seizoen erop eindigde de club in de Champions League echter met slechts één punt als laatste in de poule. Vorig seizoen eindigde Sacristán met Real Sociedad op een knappe zesde plek, waardoor de club zicht plaatste voor de Europa League. De volgende stap moet Champions League-voetbal zijn.

Doel en beleid

Mijn doel dit seizoen is het plaatsen voor Europees voetbal. Het behalen van de Champions League zou natuurlijk mooi zijn, maar de Europa League is voor dit seizoen ook nog prima. In het tweede seizoen wil ik in ieder geval wel de Champions League halen. Ooit kende Real Sociedad hetzelfde beleid als aartsrivaal Athletic Bilbao om alleen maar Baskische spelers aan te trekken. Momenteel is er met dit beleid gebroken en haalt Sociedad ook buitenlandse spelers binnen. Ik zal ditzelfde beleid handhaven, maar aan Baskische spelers geef ik wel de voorkeur als ik een speler binnen wil halen. Ook zal ik elke aankoop voorzien van een vertrekclausule in zijn contract. Dit doe ik ten eerste omdat zo'n clausule in Spanje erg veel voorkomt en ten tweede omdat dit zorgt voor een extra uitdaging in de carrière. Ook zal ik bij het doen van mijn aankopen moeten letten op de Non-EU-regel die geldt in Spanje. Deze houdt in dat een club slechts drie Non-EU-spelers (spelers met een dubbele nationaliteit vallen hier niet onder) in zijn selectie mag hebben. Tot slot wil ik ook de jeugd veelvuldig gaan toepassen.

Selectie

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Daniël Leuke club om mee te beginnen, naast Athletic Bilbao heb je nu met Alaves en Eibar nog twee Baskische clubs in La Liga. Met Iñigo Martinez is Real Sociedad een belangrijke kracht kwijtgeraakt aan de grote concurrent uit Bilbao, stond laats een mooi artikel online over de rivaliteit tussen de clubs.
    http://bleacherreport.com/articles/2...tinez-transfer
    Misschien leuk om te lezen om nog wat meer achtergrond informatie over de club te krijgen!
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

7. Bedankt db1512:

Raindog (11/03/2018)

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Geen opstelling, Daniël? Ik heb zelf al vaak op het punt gestaan om met Sociedad te starten, maar het gebrek aan uithoudingsvermogen bij zowat al hun middenvelders houdt me telkens tegen. Er is bijna niemand die na de rust nog mee kan. Benieuwd hoe je dat gaat oplossen.

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    @Daniël Leuke club om mee te beginnen, naast Athletic Bilbao heb je nu met Alaves en Eibar nog twee Baskische clubs in La Liga. Met Iñigo Martinez is Real Sociedad een belangrijke kracht kwijtgeraakt aan de grote concurrent uit Bilbao, stond laats een mooi artikel online over de rivaliteit tussen de clubs.
    http://bleacherreport.com/articles/2...tinez-transfer
    Misschien leuk om te lezen om nog wat meer achtergrond informatie over de club te krijgen!
    Interessant artikel om te lezen. Toch wel opvallend dat er toch aardig wat spelers over zijn gestapt naar de grote rivaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Geen opstelling, Daniël? Ik heb zelf al vaak op het punt gestaan om met Sociedad te starten, maar het gebrek aan uithoudingsvermogen bij zowat al hun middenvelders houdt me telkens tegen. Er is bijna niemand die na de rust nog mee kan. Benieuwd hoe je dat gaat oplossen.
    Ik zit momenteel in december in-game en zal na de transferwindow weer een update plaatsen met o.a. mijn huidige opstelling. Het klopt inderdaad dat bijna al mijn middenvelders (op Illaramendi na) een slecht uithoudingsvermogen hebben. Meestal moet ik Prieto en Zurutuza/Pardo al na zo'n 65 minuten wisselen. Helaas niets aan te doen. Al zal ik zeker kijken naar middenvelders met een beter uithoudingsvermogen die hen volgend seizoen zouden kunnen vervangen.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Het is weer mogelijk om je stem uit te brengen op jouw favoriet voor de Carrière van de Maand maart!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Met meer dan 80% van de stemmen heeft @db1512 met Tottenham Hotspur de Carrière van de Maand maart gewonnen! Van harte!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Pagina 36 van de 43 EersteEerste ... 263435363738 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten