FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 26 van de 43 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 422
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Klopt! Lijstje is alleen zo ingedeeld dat ik de centrale rollen onder elkaar heb staan. In wedstrijden waarin ik tegen een muur van tegenstanders loop, vind ik het fijn om om te schakelen naar een middenveld met de punt naar voren. Op die manier kan ik wat makkelijker de vrije man vinden. Ideaal voor mij is als die speler redelijk vlot en behendig is, plus een fijne versnelling. Voor mij is dat nu dus Barco.

Maar jullie hebben wel gelijk, hij kan ook prima als LM uit de voeten! De vleugels zijn op dat moment eigenlijk wat te overbezet. Chiesa is gehaald als concurrentie voor Malcom en SES. Iturbe en Verde kwamen terug uit lening en krijgen nu dus kansen om zich te laten zien. Defrel loopt als een soort manusje-van-alles rond.
    Voor het komende jaar moet ik nog zien of Malcom blijft (speelt de pannen van het dak) en wordt beoordeeld of Iturbe en Verde goed genoeg zijn om te blijven. Defrel zal dan 28/29 zijn en maakt dan mogelijk ook plaats voor de toekomst. Kan dus best zijn dat over een halfjaar de situatie heel anders is. Voor alsnog kan ik ze nog genoeg speeltijd geven in de Serie A, bekertoernooi en Champions League.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur DavinEland's Avatar
    • Ingeschreven: 03/11/2016
    • Bedank: 6
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Girondins de Bordeaux

Bordeaux, de club die in het seizoen 2008/2009 hun 6e Ligue 1 titel veroverde. Dit alles gebeurde onder leiding van de Franse trainer Laurent Blanc, die na zijn succesvolle periode bij Les Bordelais bondscoach van Frankrijk werd en het sterrenesamble van PSG mocht coachen. Nu in mijn FIFA 18 carriere probeert de huidige eigenaar M6 Groupe, door middel van een financiele injectie en het aanstellen van de voormalig succescoach Blanc, de weg weer naar boven te vinden.

Laurent Blanc in zijn eerste periode bij Bordeaux waar hij ondermeer het Franse landkampioenschap en beker veroverde.

Deze wederopstanding van de meest succesvolste ploeg van Frankrijk zal voornamelijk in het teken staan van ervaring en veel Franse inbreng. Doordat er een financiele injectie wordt ingebracht zal het mogelijk zijn om grotere namen naar de wijnstreek te halen. Denk dan aan Olivier Giroud (de spits die debuteerde onder Blanc bij de Franse nationale ploeg) en Mathieu Debuchy (de speler die eveneens zijn debuut maakte onder Blanc en al eerder werd verhuurd aan Bordeaux). Verder zal er een scoutlijst komen van potentiele aankopen met namen als: Sissoko (Tottenham, zit daar op een dood spoor) en Loic Remy (Las Palmas, die na zijn vele omzwervingen kan terug keren in zijn geboorteland). Zo zijn ook alle tips over transfers, tactieken, opstellingen etc. altijd welkom.

Ondanks de financiele inbreng en het aanstellen van een top coach, heeft het bestuur besloten om in het eerste seizoen de doelstellingen niet te hoog in te schatten. Zo heeft Blanc de taak om: in de middenmoot van de Ligue 1 te eindigen, de laatste 32 in de beker te halen en een cruciale aanvaller binnen te halen. Dit alles lijkt een makkelijk karwei te worden, maar kan Blanc zijn selectie zodanig versterken om hoge ogen te gooien in zowel de Ligue 1 als de Coupe Nationale?

Professioneel Rivenriff2's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2010
    • Bedank: 85
    • 82x bedankt in 76 berichten

Standaard

Leuke en mooie uitdaging @DavidEland - Ben heel benieuwd naar je opstelling, transferideeën en vooral ook je beleid verder uitgediept. Je kunt uit nostalgie jongens als Saivet (Newcastle) en Gourcuff (Rennes) terughalen.

Standaard

@Rivenriff2 - Bedankt! Ik ga in de eerste transferperiode (zomer S1) proberen om Giroud en Debuchy van Arsenal naar Bordeaux te halen. Verder kijk in rond op de transfermarkt en post me opstelling na de transfers! Tips en hints blijven welkom!!

Standaard

Hele mooie uitdaging. Qua namen denk ik alleen dat je in het begin één stapje lager moet kijken. Giroud werd/wordt gelinkt aan Everton, Dortmund, etc. en Sissoko zou voor redelijk wat geld nog wel in de subtop van Engeland kunnen spelen. Terug naar een beginnend project in Frankrijk lijkt mij wat vroeg. Debuchy kan overigens wel heel goed, als ook Remy! Dat zijn leuke namen om eerst te halen en daarna zou je eens verder kunnen kijken.

Standaard

@Begiristain - Het is zeker een mooie uitdaging, maar ik denk dat het niet onmogelijk is om namen als Giroud binnen te halen de redenen hiervoor zijn: door de financiele injectie en het aanstellen van een toptrainer is het aantrekkelijker om naar Bordeaux te komen. Ook het nieuwe beleid moet spelers aantrekken, zoals het gat naar Monaco en PSG verkleinen en ieder jaar mee doen om de CL plaatsen. De Ligue 1 lijkt ook steeda aantrekkelijker door het aantrekken van grote spelers zoals Neymar en Falcao.

Amateur Pinturicchio's Avatar
    • Ingeschreven: 09/06/2014
    • Bedank: 10
    • 14x bedankt in 8 berichten

Standaard AS Roma

Dit jaar heb ik de overstap gemaakt van FIFA naar Pro Evolution Soccer en vermaak ik mij zeer met de Master League (carrière modus in PES). Nu weet ik dat dit FIFA Benelux is en geen PES Benelux, maar toch zou ik graag mijn carrière met jullie willen delen omdat ik benieuwd ben naar jullie adviezen en toevoegingen. Daarbij is het onderwerp in dit topic gericht op een realistische carrière en dat is dan ook waar ik naar streef.

AS Roma

In deze carrière kruip ik in de huid van de Italiaanse trainer Eusebio Di Francesco. Di Francesco begon zijn trainerscarrière in 2008 bij SS Lanciano. Daarna coachte hij Pescara Calcio en US Lecce. In 2012 werd Di Francesco aangesteld als coach van US Sassuolo. In zijn eerste seizoen werd hij meteen kampioen met Sassuolo, waarmee de club promoveerde naar de Serie A. Afgelopen zomer volgde hij Luciano Spalletti op als trainer van AS Roma, waar hij als speler in 2001 de scudetto won.

AS Roma is een club met een prachtige historie en naar mijn mening de club met het mooiste tenue in de voetballerij. In vergelijking met andere grote Italiaanse clubs als AC Milan, Internationale en Juventus is de prijzenkast van de Giallorossi vrij schamel. Roma wist in haar negentigjarig bestaan beslag te leggen op drie landstitels, negen bekers en twee supercups. Hetgeen waar het in de prijzenkast vooral aan ontbreekt zijn Europese titels.

Mijn langetermijnvisie is dan ook om AS Roma, die zich toch bij de Europese subtop mag rekenen, naar de eerste Europese titel te brengen.Tevens is de wens ook om jaarlijks mee te gaan concurreren voor de landstitel.

Doelstelling eerste seizoen:

Aan het begin van seizoen heeft het bestuur van AS Roma mij de volgende doelstellingen opgelegd:
    - Eindig in de top 4 van de Serie A.
    - Bereik de knock-outfase van de UEFA Champions League.
    - Bereik de halve finale van de TIM Cup.

Aankopen:

In de eerste transferperiode ben ik opzoek gegaan naar flamboyante vleugelspits die beschikt over veel snelheid en scorend vermogen. Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op jonge Argentijnse Cristian Pavón. Pavón is een rechtsbenige aanvaller die veel potentie heeft en in mijn ogen klaar is voor de stap naar Europa. Dit kalenderjaar maakte Pavón zijn debuut in het nationale elftal van Argentinië. Pavón maakte de overstap voor € 17.000.000,-

Mijn tweede aankoop is gericht om de spoeling op het middenveld te verbreden, gezien het aantal wedstrijden die voor dit seizoen op het programma staan. Gezien zijn sterke optreden in de Europa League-campagne van vorig jaar denk ik dat hij een zeer waardevolle toevoeging is voor de huidige selectie. Hakim Ziyech verkast voor € 35.000.000,- van Ajax naar AS Roma.

Verkopen:

Gerson AM/CM (20/74) AS Roma -----(€ 7.500.000)------à Swansea City
    Romagnoli GK (19/61) AS Roma -------( € 800.000,-) -----à SK Slavia Praag

Opstelling:

Bovenstaande afbeelding weergeeft mijn meest gebruikte basisopstelling. Overigens wissel ik Diego Perotti (82) veel af met Pavón (79). In de Champions League heeft Perotti mijn voorkeur in verband met ervaring en een hogere algemene beoordeling. Ik speel vrijwel altijd in de 4-3-3 formatie, met snelheid op de flanken en fysieke kracht voor de goal. Tevens kan de terugvallende bal worden opgevangen door Ziyech of Radja Nainggolan die beide over een goed afstandsschot beschikken.

Wissels/Reserve:
    B. Lobonţ GK 73
    Ł. Skorupski GK 78
    Juan Jesus CB 78
    H. Moreno CB 79
    Leandro Castán CB 78
    Luca Pellegrini LB 63
    Emerson LB 79
    N. Abdullahi RB 71
    Bruno Peres RB 81
    R. Karsdorp RB 78
    M. Gonalons DMF 81
    K. Strootman CMF 85
    L. Pellegrini CMF 79
    C. Ünder LWF 76
    S. El Shaarawy LWF 80
    M. Antonucci RWF 60
    E. Džeko CF 83
    P. Schick CF 78
    G. Defrel CF 76

Huidige status:

Mijn seizoenstart met AS Roma is tot dusver desastreus verlopen. De eerste drie wedstrijden van de competitie speelde ik tegen Lazio Roma (thuis), Inter (thuis) en AC Milan (uit) waar twee nederlagen en een gelijkspel (Inter) uit voortvloeide. In de vierde speelronde werd er uit met 2-0 verloren van Chievo Verona. Overigens lijkt het getij nu enigszins te zijn gekeerd door twee opeenvolgende overwinningen tegen Benevento Calcio (1-2) en Cagliari (2-0). Momenteel staat AS Roma op de 11e plaats in de Serie A.

In de Champions Leauge zit Roma in de poule met Chelsea FC , Sevilla FC en Malmö FF. Na thuis met 1-2 te hebben verloren van Chelsea, boekte ik in Malmö mijn eerste Europese overwinning van het seizoen. Nu wacht dadelijk de dubbele confrontatie met Sevilla, mijn directe concurrent voor de tweede plaats in de groepsfase.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ziet er goed uit! Tip: Florenzi is ook geweldig op rechtsbuiten en centraal op het middenveld. Ik bracht meestal Karsdorp als eerste invaller om Florenzi dan door te schuiven.

9. Bedankt Raindog:

Pinturicchio (19/01/2018)

Standaard

Sluit ik mij bij aan. Meestal tegen vlotte tegenstanders bracht ik Karsdorp op rechtsachter en Florenzi werd dan RCM. Werkt uitstekend.

11. Bedankt Begiristain:

Pinturicchio (19/01/2018)

Amateur Pinturicchio's Avatar
    • Ingeschreven: 09/06/2014
    • Bedank: 10
    • 14x bedankt in 8 berichten

Standaard

@Raindog, Begiristain,

Hartelijk dank voor jullie reactie. Florenzi is, door zijn veelzijdigheid, een ideale speler om als coach in je selectie te hebben. Kreeg/krijgt Bruno Peres (RB) veel speeltijd bij jullie? In mijn carrière is hij namelijk op het tweede plan geraakt. Nu speelt hij alleen in de beker en valt hij sporadisch in in de Serie A. Ik speel dan ook met de gedachten om hem tijdens de winterstop op de transferlijst te plaatsen.

Pagina 26 van de 43 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten