FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 32 van de 43 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 422
    Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Ziet er goed uit. Zelf vind ik de transfer van Wesley wel realistisch, echter heb ik wel mijn twijfels bij Joel Pereira. Zie hem niet zo snel naar Duitsland gaan, maar eerder naar Portugal of Engeland. Ga zo door!

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Mag ik brutaal eerlijk zijn? Zag net mijn recente 'bedankjes' en kwam via die functie in het topic 'carriére van het jaar' terecht. Zag toen het Manchester City van @db1512, het Borussia Mönchengladbach van @Michelangelo en het Valencia van @Begiristain langskomen en merk dat er dit jaar eigenlijk nog geen carrières zijn geweest die in de buurt van die carrières komen. En dat reken ik mezelf ook aan, ik weet (mede door een gebrek aan tijd) mijn carrière met Barcelona niet te evenaren die vorig jaar tot co-'carrière van het jaar' benoemd werd. Denk dat het Newcastle United van @Overmars eigenlijk de enige carrière is die zich met het rijtje van vorig jaar mag meten.

Waar ligt dat aan? In mijn geval kan ik het gebrek aan tijd verwijten, maar ook dan beleef ik niet genoeg plezier aan FIFA 18 om een langlopende carrière op te zetten. Ligt voornamelijk aan het transfersysteem en dat ik constant onrealistische transfers probeer te blokkeren. Op dit moment ben ik eigenlijk eens te meer met Barcelona en AC Milan bezig en val dus een beetje in herhaling. Jammer, maar dit zijn wel de clubs waarmee ik een bepaald verhaal kan creëren.

Kortom, dit is een uitdaging voor iedereen op dit forum. Als we dit jaar weer een paar prachtige carrières willen neerzetten (want vooralsnog weet alleen @Overmars dat te doen in mijn optiek) moet er iets veranderen. Kies een club waar je iets mee hebt, kies een club waar je fan van bent en een succesgeneratie kan bouwen. Ik ga dat op dit moment proberen te doen bij AC Milan (hopelijk helpt @db1512 me daar een beetje bij), ben benieuwd naar jullie keuzes.

Amateur yasammm's Avatar
    • Ingeschreven: 10/07/2013
    • Bedank: 6
    • 20x bedankt in 20 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joostvans Bekijk Berichten
    Mag ik brutaal eerlijk zijn? Zag net mijn recente 'bedankjes' en kwam via die functie in het topic 'carriére van het jaar' terecht. Zag toen het Manchester City van @db1512, het Borussia Mönchengladbach van @Michelangelo en het Valencia van @Begiristain langskomen en merk dat er dit jaar eigenlijk nog geen carrières zijn geweest die in de buurt van die carrières komen. En dat reken ik mezelf ook aan, ik weet (mede door een gebrek aan tijd) mijn carrière met Barcelona niet te evenaren die vorig jaar tot co-'carrière van het jaar' benoemd werd. Denk dat het Newcastle United van @Overmars eigenlijk de enige carrière is die zich met het rijtje van vorig jaar mag meten.

Waar ligt dat aan? In mijn geval kan ik het gebrek aan tijd verwijten, maar ook dan beleef ik niet genoeg plezier aan FIFA 18 om een langlopende carrière op te zetten. Ligt voornamelijk aan het transfersysteem en dat ik constant onrealistische transfers probeer te blokkeren. Op dit moment ben ik eigenlijk eens te meer met Barcelona en AC Milan bezig en val dus een beetje in herhaling. Jammer, maar dit zijn wel de clubs waarmee ik een bepaald verhaal kan creëren.

Kortom, dit is een uitdaging voor iedereen op dit forum. Als we dit jaar weer een paar prachtige carrières willen neerzetten (want vooralsnog weet alleen @Overmars dat te doen in mijn optiek) moet er iets veranderen. Kies een club waar je iets mee hebt, kies een club waar je fan van bent en een succesgeneratie kan bouwen. Ik ga dat op dit moment proberen te doen bij AC Milan (hopelijk helpt @db1512 me daar een beetje bij), ben benieuwd naar jullie keuzes.
    Ik heb zelf 2 (langlopende) uitgebreide en realistische carrières lopen; 1 vanaf het begin met Portsmouth en 1 met Newcastle United een paar maanden daarna gestart.
    Aangezien @Overmars al met NUFC bezig is lijkt het mij vooral interessant om de Portsmouth carrière uit te werken.
    Deze carrière is erg goed uitgebouwd maar door tijdgebrek en niet weten waar te beginnen, heb ik hier niks mee gedaan.
    Ik zou deze carrière best willen plaatsen mits iemand mij hierbij zou kunnen/willen helpen. Veel relevante gegevens van de carrière heb ik uitgewerkt en opgeslagen.

4. Bedankt yasammm:

Joostvans (16/02/2018)

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Alles leuk en aardig maar ik heb in S2 alles gewonnen met WHU, speel met moeilijker sliders, alles manual. Uitdaging is er dan haast niet meer. Meestal hou ik het niet langer vol dan drie seizoenen. Zeker door de raarste transfers. Engelse naar Italië en andersom, zijn irl nooit succesvol
    Zie hier mijn Manager Story

6. Bedankt Spoon0612:

Joostvans (16/02/2018)

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

@yasammm, Portsmouth? Klinkt interessant! Denk dat het niet zo lastig is om een carrière in dit topic te plaatsen. Licht vooral je keuzeproces toe en waarom je bepaalde spelers naar de club hebt gehaald. Misschien dat je een beetje van de historie van de club mee kan nemen zodat de lezer het idee krijgen dat ze meegenomen worden in een verhaal. Maar denk dat de vuistregel over het algemeen is om gewoon op langere termijn bezig te zijn met een club. En als dat voor jou Portsmouth is, dan is dat natuurlijk prachtig. Ben erg benieuwd naar je update!

Zal zelf in de komende anderhalve week (daarna heb ik nauwelijks meer tijd door een eerste en nieuwe baan) werken aan een carrière.

@Spoon0612, het lijkt me inderdaad frustrerend om al zo snel alles te winnen met een ploeg. Moet eerlijk zeggen dat ik daar geen last van heb, misschien ben ik wat minder goed in FIFA dan jij.

Misschien past een veel kleinere ploeg beter bij je dan een Premier League-club. Kies bijvoorbeeld een League two-club, een 3. Bundesliga-club of een club uit de twee Liga in Spanje. Real Oviedo bijvoorbeeld, denk dat je daarmee een prachtig verhaal kan bouwen.
    Laatst gewijzigd door Joostvans; 16/02/2018 om 23:02.

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Kan zelf wel begrijpen wat je bedoeld. Ben zelf onlangs met Ajax begonnen. Mijn favoriete club, waar ik dus alles van weet, met een mooi verhaal; de Champions League winnen met eigen jeugd. Dit wil ik dan ook weer terug laten brengen. Zal binnenkort een verslag posten als S2 is afgelopen.

Dat er steeds minder langdurige carrières komen heeft er denk ik mee te maken dat er nooit meer iets wordt vernieuwd in de Career Mode. Veel carrière spelers zijn daardoor ook de laatste jaren overgestapt naar FUT. Het transfersysteem is zoals je zelf al zegt ruk. Hopelijk wordt er volgend jaar het er uitgehaald, maar de kans dat dat gebeurd is nihil.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Fiorentina S2

Na een succesvol eerste seizoen met als eind resultaat een derde plaats en dus plaatsing voor de Champions Cup kon het door selecteren beginnen. Van de zeven gehuurde spelers is enkel Gil Dias ook het tweede seizoen actief in Florence. De andere keerden allen terug naar hun club.

DM
    : Dragowski (20) wordt eerste keus nu Sportiello terug keert naar Atalanta. Rafael (28) werd opgepikt nadat hij zonder club zat omdat zijn aflopende contract niet werd verlengt bij Napoli. Een prima reserve doelman.

VR : Bruno Gaspar zal ook dit seizoen eerste keus zijn. Venuti keert terug na een verhuur periode bij Benevento en zal als backup fungeren. Laurini keert terug bij Empoli na een succesvolle huurperiode.

CB : Astori (31) zal wederom de aanvoerdersband dragen, naast hem zal Vitor Hugo (27) komen te staan. Hij vervangt Pezella die terug keert naar Betis. Milenkovic (20) en Hristov (19) zijn andere jonge talenten. Conti(17) is een jeugdspeler met pot. 84-90.

VL : Asamoah (29) komt transfervrij over van Juventus. Saracchi (20) was al in de winter gehaald en zal dus hevige concurrentie ondervinden van de Ghanees. Biraghi was gehuurd van Empoli en zal terug keren bij de club uit de Serie B.

CVM : Cristoforo (24) brak vorig seizoen door en krijgt er dit seizoen een nieuwe concurrent bij. Franco Mussis (25) word overgenomen van Lorenzo en gezien als opvolger van Sanchez (32).

CM : Benassi (23) was een van de steunpilaren van vorig seizoen met 16 doelpunten en heeft met Barella (21) een goede concurrent voor deze positie. Veretout keert terug naar Frankrijk, de Franse allrounder gaat spelen voor Olympique Lyonnais. Castrovilli (21) was verhuurd en keert terug bij La Viola.

CAM : Saponara keert ook terug bij Empoli dat een serieuze gooi wil doen naar de Serie A. Eysseric (26) zal zich moeten bewijzen en krijgt concurrentie van Amato Ciciretti (24), die komt transfervrij over van Benevento.

RB : Chiesa (20) het volgende toptalent zal dit seizoen wat constanter moeten presteren en ik wil met hem gaan schuiven tussen CAM en RB. Verde (22) wordt gehuurd van As Roma als back-up. Gil Dias (21) is ook dit seizoen gehuurd van Monaco. Meli (18) wordt verhuurd aan Bari.

SP : 20 doelpunten en een bod van 25 miljoen hebben Simeone (22) toch in Florence weten te blijven. De Argentijn wil zich bewijzen op het hoogste niveau in het kampioenenbal. Babacar (25) en Tovar (23) zijn de reserve spitsen.

LB : Zekhnini (20) brak definitief door op de linkerflank. Thereau (34) werd verkocht aan Sassuolo. Een goed seizoen bij Bologna van S.Verdi (24) wekte mijn interesse en hij zal de linkerflank komen versterken.

Een typische 4-3-3. Met twee wingbacks die het middenveld ondersteunen. Ik zal dit seizoen veel afwisselen tussen Chiesa, Ciciretti en Verdi. Zij kunnen allen centraal maar ook op de flank uit de voeten. Hiermee hebben we veel verrassing en kunnen we erg veel variatie toepassen. De doelstelling voor aankomend seizoen is wederom strijden voor Europees voetbal, kwartfinale plaats in de Tim Cup en we willen graag overwinteren in Europa. Dit zal een zeer pittige klus worden, aangezien we in de CL poule zijn ingedeeld met Manchester United, Sevilla en PSV.
    Zie hier mijn Manager Story

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Ben het wel redelijk met je eens. Probleem is ook dat veel carrières die zo goed zijn geworden, dat zijn geworden doordat er meerdere seizoenen mee gespeeld wordt en het verhaal daarin meegroeit. Heb zelf een redelijke tijd met Roma gespeeld en die zou kunnen uitgroeien tot een soortgelijke carrière, maar er gaat veel tijd in zitten. Twijfel op dit moment of ik daar echt mee door ga of wat anders kies.
    Wil nog steeds weer eens beginnen met Barça/Arsenal, alleen dat wordt dan niet zo'n carrière zoals hierboven beschreven.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Joostvans denk dat je wel een beetje gelijk hebt, al beleef ik wel veel plezier aan m'n Atlético carrière. Heb het geprobeerd met Milan en Liverpool maar dat verveelde al snel, de transfers zijn dit jaar ook wel echt om te janken in sommige gevallen. Denk dat de het er vooral door komt dat er nu ook transfers buiten de transferperiode om geregeld kunnen worden, dit gebeurt erg vaak terwijl dit IRL amper voor komt.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Rivenriff2's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2010
    • Bedank: 85
    • 82x bedankt in 76 berichten

Standaard

Mwah, soms heb je inderdaad wat carrières er tussen zitten die na 1/2 seizoenen stoppen. Ik zit nu zelf in de winter van S3 met Fiorentina. Kan toch zeggen dat dat een hele aardige carrière aan het worden is. Heb alleen de laatste tijd niet veel tijd (en zin) om alles uit te typen, maar het lijkt mij juist ook leuk om in plaats van stapsgewijze vorderingen eens een totaal nieuw elftal en realiteit te laten zien. Zo zijn er in mijn elftal grote namen terecht gekomen en spelen we een hele andere voetbalfilosofie dan in Italië gewend is. Zal rond seizoen 4 eens een update geven, denk dat jullie het wel tof gaan vinden. Keep up the good work boys.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Mooi elftal @Spoon0612 - Een paar leuke namen heb je aan je elftal toegevoegd. Ik begon Benassi pas eigenlijk te waarderen toen hij vertrok in mijn carrière. Echt een stille geweldenaar, al scoort hij er bij jou aardig op los! Chiesa is bij mij al 3 seizoenen de absolute topspits en zou ook bij jou op rechts of in de spits zeker in de smaak moeten kunnen vallen. Met Hugo en Astori heb je sterke maar weinig wendbare verdedigers, ik had daar op een gegeven moment veel last van. Ben benieuwd hoe je het verder gaat uitbouwen!

Pagina 32 van de 43 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten