FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 43 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 422
    Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

vanwege je meer potentiteel in Karius ziet gezien zijn leeftijd of omdat je denkt dat die beter is en duitser ?

Amateur Boskamp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2016
    • Bedank: 18
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

@Aron1997 - Ik zie inderdaad meer potentieel in Karius. IRL heeft hij een moeilijk jaar achter de rug in de Premier League, maar ik zie hem nog wel slagen. Momenteel verschillen beide keepers niet veel van niveau, maar kijk liever naar potentieel als ik naar de top wil toegroeien. Maar zoals ik zei; ze krijgen beiden de kans en wie weet verrast Mignolet. Nog effe anderhalve week wachten

Standaard

Oke ik snap je keuze , ik ben belg en vind mignolet een zeer degelijke keeper maar zou de zelfde keuzen maken in een Carrière.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

hoe zetten jullie die foto's / opstellingen hier in?

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Dit kan via insert image of door [IMG]link naar je afbeelding[/IMG] neer te zetten. Afbeeldingen kan je uploaden via diverse sites.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

oke thanks ga het eens uitzoeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door itsblurb Bekijk Berichten

Brighton

Brighton & Hove Albion, een grijze muis in de Premier League. De club uit Brighton komt dit seizoen voor het eerst in haar historie uit op het hoogste niveau in Engeland, nadat het vorig jaar tweede eindigde in de Championship onder Chris Hughton. Na een slechte voorbereiding werd Hughton ontslagen. Hij zal worden opgevolgd door Bert van Marwijk, wie onlangs vertrokken is bij het nationale team van Saudi Arabië. Het zal voor de Nederlander de eerste keer zijn dat hij aan de slag gaat in Engeland.

Zal van Marwijk slagen in Engeland?

Meteen zal er gekeken worden naar de selectie op dit moment. Voor het realisme zal ik de eerste transferperiode uitschakelen, dat betekent dat we het met deze selectie zullen moeten gaan doen.

Bank: T. Krul, U. Hünemeier, G. Bong, B. Kayal, D. Stephens, I. Brown, G. Murray

Het zal een mooie, maar ook lastige, uitdaging worden om in de Premier League te blijven. De selectie is vergeleken met andere teams niet goed genoeg, daarom zal er met een defensief 5-2-1-2 systeem gespeeld worden. Ik wil van dit team een stabiele subtopper in Europa gaan maken. Om dit doel te voltooien moet er nog veel aan de selectie gedaan worden.
    Cool dat je met je brighton , ga de verslagen volgen eenmaal fifa18 uit is

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Boskamp het grote verschil tussen Fifa en de realiteit is natuurlijk dat de ervaring die spelers als Milner mee brengen erg lastig is om in een spel te implementeren. Oudere spelers zijn in het echt vaak veel constanter qua vorm dan jonge spelers, maar zulke variabelen zijn uiteraard erg lastig aan een spel toe te voegen. Ik vind juist dat je in een realistische carrière niet alleen maar naar ratings moet kijken maar ook, zeker bij topclubs, genoeg ervaren spelers in je selectie moet hebben. Ik zou 'Milner-achtige' aankopen als ik jou was dus zeker niet uitsluiten in je carrière.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

7. Bedankt db1512:

Boskamp (20/09/2017)

Standaard

Olympique Lyon

Een van de grotere clubs uit Frankrijk. De club kende grootse successen in het begin van de 21e eeuw. Het was een Europese grootmacht en werd in 2001 2e achter Nantes maar erna won het maar liefst 7 keer de titel op rij. Hun grote aartsrivaal is AS Saint-Etienne. De man langs de zijlijn blijft Bruno Génésio. De coach geboren in Lyon is al sinds 2015 hoofdtrainer (sinds 2011 assistent) en speelde tussen 1985 en 1995 voor de club. Op 1 seizoen bij Nice na door uitgeleend te worden speelde hij nooit voor een andere club. De geschikte man in mijn ogen.

Doelstelling:

Ik denk dat we realistisch moeten blijven en dat we niet zomaar die 7 kampioenschappen gaan krijgen gelijk eerder deze eeuw. Ik wil gaan concurreren met PSG en Monaco en het die ploegen moeilijk maken en de rest ver achter me houden. Nu Lacazette weg is ga ik misschien opzoek moeten gaan naar een nieuwe doelpuntenmachine en in het middenveld zal iemand de taak van Tolisso moeten overnemen. Daarom zeg ik dat de doelstelling voor het eerste seizoen top 4 is. Daarna wil ik het de andere favorieten moeilijk gaan maken.

Selectie:

Heb nog geen zicht op de ganse selectie en ik zal ongetwijfeld nog een aantal transfers doorvoeren. Maar 5 spelers mogen toch al vrij zeker zijn van hun plaats in de basis:

In doel: Anthony Lopes, 26 jaar en 83 algemeen. Zal ongetwijfeld mijn nummer 1 zijn in de competitie.
    Rechtsachter: Tete, 21 jaar en 77 rated. Moet de toekomst op de rechtsachter worden al heeft hij met Rafael wel een stevige concurrent.
    Verdedigende middenvelder: Tousart, 20 jaar en 78 rated. Een echt beest met een goed loopvermogen.
    Aanvallende middenvelder: Nabil Fekir, 24 jaar en 82 rated. Uitstekende voetballer en krijgt wellicht de aanvoerdersband.
    Linksbuiten: Memphis Depay, 23 jaar 80 rated. Is bij mij vrij zeker van zijn plaats. Wil hem terug naar het niveau van weleer.

Verder zullen de plaatsen nog verdeeld moeten worden.

Potentiële aankopen:
    Een jonge doelman met toch al een degelijk niveau. Hij zal in de franse beker gaan keepen en moet de doublure worden van Lopes. Zal deze waarschijnlijk in de Ligue 1 of 2 gaan halen. Dacht aan Lafont, Didillon of Onana van Ajax.

Een jonge centrale verdediger. Diop (20) of Sarr (18) van Toulouse en Nice staan hoog op de verlanglijst.

Nog een top middenvelder: Nog geen concreet gedachte.
    Nog een extra flank: Ook nog geen concrete gedachte.

Nog een Spits: Met Mariano alleen kan ik geen seizoen volmaken. Hier mag echt nog een topper bijkomen of iemand dat minstens net zo goed is. Hierbij dacht ik aan: Batshuayi, Dolberg of Dembélé van Celtic.

foto's zijn helaas niet gelukt

Amateur Boskamp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2016
    • Bedank: 18
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    @Boskamp het grote verschil tussen Fifa en de realiteit is natuurlijk dat de ervaring die spelers als Milner mee brengen erg lastig is om in een spel te implementeren. Oudere spelers zijn in het echt vaak veel constanter qua vorm dan jonge spelers, maar zulke variabelen zijn uiteraard erg lastig aan een spel toe te voegen. Ik vind juist dat je in een realistische carrière niet alleen maar naar ratings moet kijken maar ook, zeker bij topclubs, genoeg ervaren spelers in je selectie moet hebben. Ik zou 'Milner-achtige' aankopen als ik jou was dus zeker niet uitsluiten in je carrière.
    Thanks voor de feedback @db1512 - Heb er ook over nagedacht en m'n mening enigszins bijgesteld over de ervaren spelers. Ik sluit ze niet helemaal meer uit. Stel dat ik een, ik noem maar wat, Jonas van Benfica als extra spits kan gebruiken bij verkoop van bijv. Sturridge om één á twee jaar te overbruggen, zou dit best kunnen om een talent (zoals Origi of Solanke) klaar te stomen. Of juist een ervaren speler aan te trekken als boegbeeld of speler die het klappen van de zweep kent, zoals een Yaya Touré (die trouwens net als zijn broer zo ook de oversteek van City naar Liverpool zou kunnen maken). Ik ga het meenemen in m'n carrière in elk geval
    Laatst gewijzigd door Boskamp; 20/09/2017 om 13:35.

Standaard

@Joostvans , paar enorme talenten bij Barcelona B, Vitinho 71/86 en nog 3-5 andere die zeker toekomst hebben in je club. Alles is bekend op sofifa!

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aron1997 Bekijk Berichten
    @Joostvans , paar enorme talenten bij Barcelona B, Vitinho 71/86 en nog 3-5 andere die zeker toekomst hebben in je club. Alles is bekend op sofifa!
    Naast een lichte teleurstelling bij het aanschouwing van het potentieel van Marlon Santos, Sergi Palencia en Sergi Samper ben ik ontzettend blij met de selectie van Barcelona B! Met Cucurella heb ik een waanzinnige linksback (al weerspiegelen zijn stats niet echt de speler die hij 'irl' is), met Oriol Busquets een zeer getalenteerde middenvelder, met Aleñá een topmiddenvelder en met Abel Ruiz en Vitinho twee leuke talenten. Zal er binnenkort een update van maken!

Pagina 3 van de 43 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten