FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard Tournament mode heeft betere gameplay dan career

Hey jongens. Ik wist niet goed met welke ploeg ik een carrière wou starten, dus maakte ik een custom toernooi aan met 64 teams, waarbij ik dan een twaalftal teams selecteerde om uit te testen. Al bij de eerste match viel me op de de gameplay veel vlotter liep dan anders; spelers reageerden sneller, deden echt wat ik wou dat ze deden, maakten runs naar voor, ... Ook de CPU speelde veel beter, wou echt aanvallen en maakte een paar prachtige goals. Heeft nog iemand dit gemerkt?

Finno Alla Fine Juventino's Avatar
    • Ingeschreven: 14/12/2015
    • Bedank: 98
    • 33x bedankt in 33 berichten

Standaard

Ja ik heb ook altijd door dat vooral de CPU veel sterker is dan in carriere.
    Juve, storia di un grande amore, bianco chea abbraccia il nero. Toro che si alza davvero. Juve per sempre sarà.

Sign made by @Alkan_GS

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Het zou niet moeten kunnen maar dit is wel een interessante kwestie. Ik zat er al een tijdje over na te denken om een internationaal toernooi aan te maken. Met een 24 landen, twee keer tegen elkaar in competitie verband. Ben benieuwd of de gameplay anders is. Heb je de sliders misschien weer allemaal op 50-50 staan als je het toernooi begint?
    Zie hier mijn Manager Story

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Nope, sliders staan nog steeds aangepast.

Forum Rechten