FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 137
    Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    Leuk dat je de overstap van FV naar FB maakt, er wordt daar helaas helemaal niks meer gepost. Goede stukjes ook en met Van Dijk een goede aankoop. Moet je driejarig niet voluit schrijven ipv als 3-jarig? Voor de rest nog een aantal kleine foutjes zoals 'de the Saints wilde (meervoud).
    Stapte Southampton trouwens niet naar de FA ipv de Fifa?
    Dankjewel voor je reactie, helaas heb ik wat problemen gehad met mijn bewekring programma waardoor ik niet altijd woorden schuingedrukt kan zetten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryanajax Bekijk Berichten
    Mooie en realistische aankoop! Ben je nog van plan om meer spelers aan te trekken of ben je tevreden met de selectie?
    Zolang de transfer periode open kan er nog van alles gebeuren op Anfield.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Ik sluit me aan bij db. Vind Van Dijk in het shirt er sterk uit zien, ben benieuwd naar wat komen gaat! Overigens een prima aankoop. Verdedigend stelt Liverpool niet veel voor.
    Bedankt voor je reactie, ik zie Van Dijk in het echt de overstap ook nog wel maken al doet Southampton er wel aardig moeilijk over.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthias~ Bekijk Berichten
    Een heel mooie en vooral een transfer die in het echt zeker zou kunnen plaatsvinden. Mooi dat je hem op deze manier al in een shirt van Liverpool hebt kunnen krijgen. Toch een enorme boost voor de verdediging.
    Bedankt. Jullie zullen gaan zien dat ik vooral grafisch mijn novelle naar een hoger niveau wil tillen. Dat zal te zien zijn in de komende updates.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk Berichten
    Sterke aankoop en mooi stukje! Wel staat er in de tekst vijf keer 'Van Dijk'. Gebruik hiervoor meer synoniemen als 'de verdediger' of 'de Bredanaar' of 'de ..-voudig international' etc.. Dat leest wat lekkerder weg.

Buiten dat een sterk begin en leuke clubkeuze! Veel succes!
    Dankjewel voor de reactie, ga er op letten .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RJ_MikiFan Bekijk Berichten
    Grafisch ziet het er erg goed uit! Flinke transfersom, hopelijk is deze aankoop een schot in de roos.

Succes met deze carrière!
    Zoals je zult zien in de volgende update is de portemonnee al weer flink gevuld.

De nachtmerrie voor elke Liverpool fan komt dan toch uit..

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

Lekker bedrag binnengeharkt. Kan je zeker wat mee doen. Wie heb je op het oog als vervanger?
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Goed gecasht, al ben je nu natuurlijk wel je sterspeler kwijt, gaat in het begin toch een aderlating zijn voor de fans. Benieuwd wie zijn vervanger wordt en wat je gaat doen met de rest van het geld als je nog wat over hebt.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Toch wel pijnlijk dat Coutinho vertrekt. Ben benieuwd of er een vervanger gaat komen en wie dat dan is.

Amateur JLAV's Avatar

Standaard

Lekker bedrag binnengeharkt. Kan je zeker wat mee doen. Wie heb je op het oog als vervanger?
    Misschien dat de volgende aankoop Liverpool kan versterken rond de nummer 10 positie waar ik Coutinho in gedachten had.

Goed gecasht, al ben je nu natuurlijk wel je sterspeler kwijt, gaat in het begin toch een aderlating zijn voor de fans. Benieuwd wie zijn vervanger wordt en wat je gaat doen met de rest van het geld als je nog wat over hebt.
    Ik zou het zelf niet kunnen accepteren als Liverpool Coutinho zou verkopen deze transferperiode, al zie ik het alsnog wel gebeuren. We hebben inderdaad nu een aardig geldpotje, kijken of we daar wat leuks mee kunnen.

Toch wel pijnlijk dat Coutinho vertrekt. Ben benieuwd of er een vervanger gaat komen en wie dat dan is.
    Misschien dat ik dit in deze update al kan laten zien :p

Misschien wel een hele verrassende transfer dit voor veel van jullie. Ik moet wel zeggen dat hij hoog op mijn verlanglijstje stond en dus ook op die van Jürgen Klopp.

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Mooie, maar toch een beetje een verrassende transfer voor Liverpool. Hopelijk ga je veel plezier aan hem beleven en versterkt dit je team op de gewenste wijze. Benieuwd wie er nog meer naar Liverpool gaat komen.

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Oei dat zullen de supporters van Everton hem niet in dank afnemen denk ik zo. Al met al een verassende transfer die zijn meerwaarde wel zal gaan bewijzen verwacht ik.

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

Wauw, Barkley! Die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen. Hopelijk weet hij bij jou weer zijn echte vorm terug te vinden.
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Amateur JLAV's Avatar

Standaard

Mooie, maar toch een beetje een verrassende transfer voor Liverpool. Hopelijk ga je veel plezier aan hem beleven en versterkt dit je team op de gewenste wijze. Benieuwd wie er nog meer naar Liverpool gaat komen.
    Verrassend inderdaad, we zullen zien wat hij onder Klopp kan presteren.

Oei dat zullen de supporters van Everton hem niet in dank afnemen denk ik zo. Al met al een verrassende transfer die zijn meerwaarde wel zal gaan bewijzen verwacht ik.
    Laten we het hopen

Wauw, Barkley! Die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen. Hopelijk weet hij bij jou weer zijn echte vorm terug te vinden.
    Ik denk meerdere mensen niet, we zullen zien!

Even een ander gerelateerd stukje vandaag, hier gaan jullie meer van terug zien !

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

De kassa rinkelt aardig in de Liverpool... Best een shocking transfer inderdaad!

Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten