FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard Manager Story van de Maand - Juli

Een zeer productieve maand van onze story schrijvers mondt uit een de verkiezing van de beste story van de afgelopen maand. Ook deze maand is er sprake van een felle concurrentie wat betreft de nominaties. De jury bestaande uit @Chris en mijzelf hebben besloten om de volgende drie verhalen te nomineren voor de maand juli.

Het is zeven dagen mogelijk om je stem uit te brengen middels een reactie, net zoals vorige maand. Beoordeel de nominaties zoals het in het algemene topic beschreven staat. De stemming zal gesloten worden op: 00:00 uur, 09-08-2017.
    Het is opgevallen dat veel leden stemmen op basis van lengte van het verhaal. Uiteraard één van de beoordelingspunten, maar gelieve ook verder te kijken dan dit punt. De beoordeling wordt, zoals bekend, gemaakt op basis van de prestaties van één maand. De stukken van juni tellen niet mee, alsmede de geplaatste stukken in augustus.

Nominatie 1
    @Jesse: 'Boszia Dortmund'
    Door de ogen van Nederlander Peter Bosz wilt Duitse grootmacht Borussia Dortmund een aanval naar de top wagen. Een selectie bestaande uit topspelers en grote talenten, maakt dit een zeer interessante klus. Welke klasbakken blijven en wie van de talenten drijft er boven? Aan Bosz de taak om zijn kunde tentoon te stellen. Is het mogelijk om Bayern München van de troon te stoten en hoge ogen in Europa te gooien?
    Boszia Dortmund is een story waarbij vele aspecten van het managen van een grote club de revue passeren. Denk aan de geruchten rond superster Aubameyang, het laten groeien van grote talenten en een nieuwe spelfilosofie introduceren. Deze variatie is één van de pluspunten in dit verhaal. De lezer krijgt alle aspecten te zien. De stukken zijn goed geschreven en lezen makkelijk weg. De manier van managen zoals wij kennen van Bosz zijn periode bij Ajax Amsterdam komt hier naar voren. De updates zijn netjes opgemaakt, maar bevatten weinig grafische kwaliteiten. Al met al een kwalitatief sterke nominatie.

Nominatie 2
    @db1512: 'Manager Story - West Ham United'
    West Ham United wordt naast de bekende bijnaam 'The Hammers' ook wel 'The Academy of Football' genoemd. En dat is niet voor niks. Veel goede (ex-) voetballers in de Premier League hebben hun opleiding genoten bij deze Londense club. Eén van deze namen is Frank Lampard. In deze story neemt deze legende de club bij de hand, op zoek naar succes. Gaat zijn ervaring op het allerhoogste podium de club een stap verder helpen?
    Deze storymaker laat zien dat er een duidelijke opbouw in zijn verhaal verwerkt zit. Elke update brengt je een stuk verder op dit pad en zorgt ervoor dat het verhaal goed te volgen is. De stukken zijn grafisch goed uitgewerkt, wat het hele verhaal een boost geeft. Taalkundig zit het goed in elkaar. Ondanks dat er goed gevarieerd wordt in deze story, is het afwachten of er genoeg verrassende elementen in het verhaal komen, om het niet standaard te maken.

Nominatie 3
    @Ryanajax: 'Crystal Palace - Frank de Boer'
    Een mislukt avontuur bij Italiaanse grootmacht Internazionale brengt Frank de Boer bij Crystal Palace. Een nieuwe uitdaging en boven alles een nieuwe kans om zichzelf te bewijzen als trainer. Ditmaal is de Premier League zijn podium. Gaat hij Palace helpen bouwen aan een succesvolle periode en zich staande houden in het grote geld van de Premier League?
    Kernpunt in deze story is de nette manier van schrijven. De stukken zijn goed opgebouwd en informeren de lezer op een duidelijke manier. Ondanks dat de stukken heel gestructureerd gemaakt zijn, komt er toch genoeg variatie in het verhaal naar boven. De opmaak zou iets strakker kunnen en eventuele grafische toevoegingen zullen zeker van meerwaarde zijn.

Naast deze drie genomineerden, moeten wij als jury melden dat er een heel aantal schrijvers uitstekend bezig is en wij benieuwd zijn naar de ontwikkeling in de komende maand. Denk aan de verhalen van @Damian', @Juventino en natuurlijk @RJ_MikiFan en @Matthias~, de vorige genomineerden.

Alle genomineerden nogmaals gefeliciteerd, goed werk geleverd en veel succes in de komende week!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

2. Bedankt Begiristain (4x):

Damian' (02/08/2017),Jesse (03/08/2017),Juventino (03/08/2017),Matthias~ (04/08/2017)

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Het is nog een paar dagen mogelijk om je stem uit te brengen op de manager story van de maand! Tot op heden heeft nog niemand dit gedaan.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Dan trap ik af voor deze maand @Begiristain!

1. Op de eerste plek zet ik @Jesse met zijn Dortmund carrière. Leuke clubkeuze en transfers doorgevoerd. Hoewel de stukjes grafisch er niet uitspringen vind ik juist dat Jesse zich inhoudelijk onderscheidt. Zijn stukken lezen erg prettig weg en er zitten vaak verrassende rubrieken/interviews in.

2. Ik vind de stukken van @Ryanajax taaltechnisch van gelijkwaardig niveau, maar vind ze qua creativiteit/spontaniteit net ietsje minder. Wat niet wegneemt dat ik Ryan zijn verhaal ook graag lees en volg.

Overigens opvallend dat @RJ_MikiFan niet genomineerd is, had hem persoonlijk wel bij de eerste drie had ingeschaald. Of is het niet mogelijk om vaker dan één keer genomineerd te worden?
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

5. Bedankt db1512:

Begiristain (04/08/2017)

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Ten eerste bedankt voor de nominatie! De reden waarom ik nog niet gestemd had was dat ik niet zo goed wist wat ik moest doen maar ik zal alleen de andere twee beoordelen.

1. @Jesse met Dortmund, persoonlijk vind ik zijn verhaal op dit moment het leukst om te volgen. De stukjes zijn leuk en goed geschreven en er zit steeds een opvallende wending aan.

2. @db1512 met West Ham, tot nu toe zijn er leuke aankopen gedaan en zijn de stukjes goed geschreven echter denk ik dat deze story nog iets te weinig afwisseling heeft wat begrijpelijk is aangezien het ook nog niet in een heel ver stadium is. Vandaar de keuze op de tweede plaats.

Mezelf beoordeel ik natuurlijk niet. Ik zal proberen om mezelf te verbeteren met de aangegeven punten al denk ik dat het misschien lastig wordt aangezien ik niet zo goed weet hoe ik grafische stukjes moet toevoegen. Mocht iemand tips hebben hoe ik me daarin kan verbeteren hoor ik het graag.

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Even niet de tijd om uitgebreid mijn stem toe te lichten, maar bij deze:

1. @db1512
    2. @Jesse
    3. @Ryanajax

In ieder geval complimenten aan alle drie, prima story's!

Forum Rechten