FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 18 van de 18 EersteEerste ... 8161718
Resultaten 171 tot 175 van de 175
    Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

De een-na laatste update van mijn story met een verassende wending.

FRANK DE BOER STAPT OP: “Vertrouwen en chemie waren totaal verdwenen”

Het is een enorme verrassing, Frank de Boer stopt als trainer van Crystal Palace. Vorig seizoen versaste de Londense club nog vriend en vijand met een knappe achtste plek maar slecht twee maanden later zitten ze diep in de problemen. Zonder trainer en met niet geheel gemotiveerde spelers staat Palace aan de vooravond van een waarschijnlijk zwaar seizoen.

Er waren al langere tijden geruchten dat het niet meer zou lopen tussen De Boer en enkele spelers, wat al lijden tot het vertrek van Steve Mandanda en Luka Milivojevic. Die geruchten werden weliswaar nooit ontkracht door de Nederlander of het bestuur maar een kern van waarheid bleek er ook niet in te zitten zou blijken.

Waar een verhaal altijd twee kanten heeft hielden ze het aan de kant van Palace vrij kort. “Na lang overleg zijn wij tot de conclusie gekomen dat er niet meer op dezelfde wijze verder gewerkt kon worden en daarom heeft Frank de Boer besloten zijn taken langs zich neer te leggen. Wij wensen hem alle successen toe in de toekomst en zijn hem dankbaar voor de behaalde prestaties.” Zo luide het statement op de officiële site van de club.

Frank de Boer gaf zelf aan dat hij niet weg hoefde en dat in eerste instantie ook zeker niet wilde. “Na afgelopen seizoen leek alles goed te zitten en keek ik met een goed gevoel na het komende seizoen. Echter kreeg ik al snel te horen dat het allemaal wat anders moest. Het waren dan geen grote veranderingen maar het waren kleine dingen waar ik het telkens niet mee eens was. Ik wilde graag op mijn eigen manier verder maar dat werd niet altijd begrepen. Het klikte daarom niet meer zo lekker en het gevoel dat er iets achter mijn rug speelden was niet fijn. Het vertrouwen en de chemie waren verdwenen, dan kun je niet meer werken. Zo vertelde De Boer snel na zijn vertrek.

Wat later vandaag zijn nog andere berichten binnen gekomen waaruit blijkt dat het bestuur niets meer in overleg deed met de ex-trainer van Inter en Ajax. Zo zou er namelijk door De Boer zijn aangegeven dat hij graag met Jasper Cillessen zou werken omdat hij hem kenden uit zijn Ajax periode. Hoewel hij een gesprek zou gevoerd hebben met de doelman, was Palace op de achtergrond bezig met het halen van Yoan Cardinale. Ook het vertrek van Milivojevic zou tegen de zin van De Boer zijn geweest en dat bleek de druppel.

Nu Frank de Boer weer werkeloos is zullen ook de geruchten over een nieuwe club niet lang uitblijven. Door het succes zou een overstap binnen Engeland of richting Spanje goed mogelijk zijn. Of dat ook daadwerkelijk gebeurd? De tijd zal het leren.

In de volgende update krijgt het verhaal nog een leuk eind met een nieuwe klus voor Frank de Boer, hier zal verder niet meer op ingegaan worden.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Misschien wel bondscoach! Goed stukje geschreven, benieuwd naar je laatste.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Misschien wel bondscoach! Goed stukje geschreven, benieuwd naar je laatste.
    Je kunt het hieronder lezen

BREAKING: Frank de Boer nieuwe bondscoach Nederlands elftal

Frank de Boer zal degene moeten zijn die Nederland naar het EK 2020 loodst, de opgestapte trainer van Crystal Palace is aangesteld door de KNVB nadat zowel Guus Hiddink, Daley Blind en Dick Advocaat faalde om oranje naar een eindtoernooi te leiden.

Nu Nederland officieel niet deel gaat nemen aan het Wereld kampioenschap voetbal in Rusland, is de taak van Dick Advocaat mislukt. De kleine generaal moest de loodzware taak om het WK te halen aangaan maar kreeg het door een gelijkspel met Zweden niet voor elkaar. Omdat er snel vooruit gekeken moet worden is De Boer al aangesteld voor de nieuwe cyclus.

Frank de Boer leidde Ajax in 5,5 jaar tijd naar vier landstitels en wist met Crystal Palace een enorm goede prestatie neer te zetten doe achtste te eindigen. Tussendoor zat hij nog bij Internationale maar dat was geen succes. Door de vroege aanstelling als bondscoach lijkt er genoeg tijd om op elkaar in gespeeld te raken en zou er goede hoop zijn dat er licht is aan het einde van de tunnel.

In zijn allereerste persconferentie als leider van het Nederlands elftal gaf Frank de Boer aan teleurgesteld te zijn als Nederlander over de afgelopen jaren maar met een goed gevoel vooruit kijkt. “Ik ben blij dat de KNVB het vertrouwen in mij heeft om Nederland naar een hoger niveau te brengen. De laatste jaren zijn niet goed geweest en alles zal langzaam weer opgebouwd moeten worden. Er staat een nieuwe generatie klaar en die zullen het vanaf nu moeten doen, met talent werken heb ik altijd leuk gevonden dus ook bij oranje heb ik daar geen problemen mee. We hebben nog een lange periode voordat de EK-kwalificatie begint, die tijd zal gebruikt worden om een vaste selectie van 30 tot 35 man bij elkaar te krijgen die van waarde voor het elftal kunnen zijn. Er moet zekerheid komen in de komende maanden en dat is een mooie taak.”

De KNVB kreeg de laatste jaren veel commentaar over zich heen wegens het aanstellen van verkeerde coaches of het maken van verkeerde keuzes rondom het Nederlands elftal. Op het aanstellen van De Boer zijn echter veelal positieve reacties. Het lijkt voor het imago van de Nederlandse voetbalbond dus een goede keuze en prestatie gericht ziet de toekomst er voorlopig een klein beetje rooskleuriger uit.

De tijdsverhouding tussen dit stuk en de carrière op fifa kloppen niet helemaal maar omdat dit de laatste update was maakt dat niet meer uit.

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn allereerste story verlopen is en ik wil iedereen bedanken die mij geholpen/gesteund heeft via de positieve reacties tijdens deze story! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot Fifa 18

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Haha, bij het rechte eind

Knap wat je gepresteerd hebt met je eerste story! Met name tekstueel erg sterk. Ben benieuwd wat er nog meer van je komen gaat!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Mooie stap voor De Boer en het Nederlandse voetbal. Dit was een goede eerste story en ik sluit me aan bij wat Begiristain al heeft gezegd. Ga je ook een story schrijven in FIFA 18?

Pagina 18 van de 18 EersteEerste ... 8161718

Forum Rechten